Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-09
Wrocław: dostawa odczynników, testów diagnostycznych, szkła i probówek jednorazowego
użytku dla potrzeb laboratorium, pracowni patomorfologii i cytologii w okresie 12 miesięcy od dnia
podpisania umowy transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
Numer ogłoszenia: 90957 - 2009; data zamieszczenia: 09.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu , ul. Grabiszyńska 105, 53-439 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3349520, 410.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.eprzetargi.owg.pl/dcchp
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa odczynników, testów diagnostycznych, szkła i probówek jednorazowego użytku dla potrzeb laboratorium, pracowni patomorfologii i cytologii w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy transportem Wykonawcy lub na jego koszt..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa odczynników, testów diagnostycznych, szkła i probówek jednorazowego użytku dla potrzeb laboratorium, pracowni patomorfologii i cytologii w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy transportem Wykonawcy lub na jego koszt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 33.14.16.13 - Pojemniki na krew 33.79.00.00 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane 33.12.41.30 - Wyroby diagnostyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: - wykonawców, którzy w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba ze niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; - wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; - wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - osoby prawne, których urzędującego członka organu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3. Na podstawie art. 24 pkt. 2 wyklucza się również wykonawców, którzy: - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji: - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; - nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 (nie uzupełnili dokumentów po wezwaniu przez Zamawiającego), - nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Spełnienie podanych wymogów należy potwierdzić poprzez złożenie stosownych oświadczeń wg załączników tj.: oświadczenie nr 1 (zał. Nr 3 do SIWZ) oraz oświadczenie nr 2 (załącznik nr 4 do SIWZ) oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w części VIII. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ)+ formularz cenowy (załącznik nr 1 do oferty) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument nie może być wydany wcześniej niż 6 m-cy od dnia otwarcia ofert. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, - każdy z wykonawców wchodzących w skład podmiotu występującego wspólnie (np. konsorcjum) jest zobowiązany złożyć dokumenty i oświadczenia zawarte w punktach 3-6 oraz 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zgodnie z § 2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 Dz. U. nr 86 poz. 605 z 24.05.2006r. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy i są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym. W przypadku załączenia kserokopii pełnomocnictwa, winno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda do wglądu oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa. 4. Oświadczenie Wykonawcy nr 1 (załącznik nr 3 do SIWZ), 5. Oświadczenie Wykonawcy nr 2 (załącznik nr 4 do SIWZ), 6. Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w uiszczaniu podatków. Zaświadczenie nie może być wydane wcześniej niż 3 miesiące przed wyznaczoną datą otwarcia ofert. 7. Aktualne zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu w uiszczaniu składek na ubezpieczenie. Zaświadczenie nie może być wydane wcześniej niż 3 miesiące przed wyznaczoną datą otwarcia ofert. 8. Zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 9. Dokumenty zezwalające na wprowadzenie wyrobów będących przedmiotem postępowania do obrotu i używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r. (Dz. U. nr 93, poz. 896) tj. kopie deklaracji zgodności i dokumentów rejestracyjnych z Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, certyfikatów nadających znak CE lub równoważne. 10. Dla potwierdzenia, że oferowane produkty spełniają wymagania - parametry określone przez Zamawiającego w SIWZ należy do Oferty dołączyć opisy oferowanych produktów w formie materiałów firmowych, folderów, katalogów..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Ocena techniczna jakości - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dcchp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu
Biuro Zamówień Publicznych (BZP)
53-439 Wrocław ul. Grabiszyńska 105
Godziny pracy BZP: od poniedziałku do piątku w godz. 730 - 1505.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2009 godzina 11:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w Sekretariacie siedziby Zamawiającego pokój nr 4 (wysoki pater)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Hematologia - dostawa odczynników aparat Mythic 18.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rozcieńczalnik izotoniczny Opak 20 l 6 opak. 2. Odczynnik lizujący Opak . 1 l 4 opak 3. Odczynnik enzymatyczny Opak. 1 l 8 opak. 4. Odczynnik odbiałczający Opak. 1 l 1 opak. 5. Krew kontrolna /2xN 1xL 1xH/ Opak 4x2,5 ml 4 komp..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Ocena techniczna jakości - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2-gazometria - aparat Compact 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Gaz kalibracyjny 1 op. butla 5,5 % CO2 20,0 % O2 reszta N2 2,0 l. 3 op. 2. Gaz kalibracyjny 2 10 % CO2 reszta N2 2,0 l. 2 op. 3. Roztwór buforowy 1 pH 7,383 3 x 90 ml. 3 op. 4. Roztwór buforowy 2 pH 6,841 3 x90 ml. 1 op. 5. Roztwór referencyjny pH 3 x 90 ml. 3 op. 6. Roztwór czyszczący 3 x 90 ml. 1 op. 7. Preparat odbiałczający 125 ml. 1 op. 8. Kontrolki a) norma 30 x 1,7 ml. 1op..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Ocena techniczna jakości - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3-elektrolity - aparat Easy Electrolytes firmy Medica.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pak odczynnikowy Na+/K+/Cl+ 6 szt. 2. Płyn do codziennego mycia 50 ml 2 op. 3. Płyn testujący 50 ml 1 op. 4. Zestaw surowic kontrolnych2 - poziomowy 2 x 10 ml 2 op..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Ocena techniczna jakości - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4-koagulometria - aparat Chrom 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Odczynnik do oznaczenia wskaźnika protrombiny / PT / i fibrynogenu z PT 10 x 8 ml 6 op. 2. Odczynnik do oznaczenia czasu koalino- kefalinowego / aPTT / 10 x 9 ml 2 op. 3. Odczynnik do ilościowego oznaczenia D - dimer ap. Chrom 7 / kompletny zestaw z kalibratorem/ Ok. 50 ozn. 10 op. 4. Kalibrator 10 x 1 ml 5 szt. 5. Probówka do koagulan Op. 500 szt. 10 op. 6. Osocze kontrolne metrykujace poz. 1, 2, normalne, patologiczne 10 x 1 ml 30 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Ocena techniczna jakości - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET 5 - analityka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Paski 10-parametrowe do moczu (z użyczeniem czytnika pasków) w op. 100 szt. 50 op. 2. Testy kasetkowe na krew utajnioną w kale /metoda z przeciwciałami monoklonalnymi do HGB-bez diety/ w op. 24 szt. 4 op. 3. Odczynnik Mac William Op. 0,5 l. 2 op. 4. Odczynnik Erlicha Op. 0,5 l. 2 op. 5. Odczynnik Ekstona Op. 0,5 l. 1 op. 6. Odczynnik Rosina Op. 100 ml. 2 op. 7. Barwnik Giemza Op. 0,5 l. 1 op. 8. Barwnik May Grunwald Op. 0,5 l. 2 op. 9. Barwnik do retikulocytów Op. 100 ml 1 op. 10. Kwas trójchlorooctowy 5% Op. 0,5 l. 2 op..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Ocena techniczna jakości - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET 6 - probówki i pojemniki jednorazowe do pobierania materiałów diagnostycznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Probówka z EDTA (napylone) 2 ml. 6000 szt. 2. Probówka z cytr. do koagulometrii 1,8 ml. 2000 szt. 3. Probówka z granul. 5 ml. 7000 szt. 4. Probówka stożkowa - plastikowa polipropylen 10 ml. 7000 szt. 5. Pojemnik do kału z łopatką 200 szt. 6. Końcówki do pipet żółte 0-200 ul. Op. 1000 szt. 6 op. 7. Końcówki do pipet niebieskie 200-1000ul. Op. 500 szt. 8 op. 8. Probówka z kapilarą z EDTA do krwi włośniczkowej - nikrometoda 200 ul. 100 szt. 9. Naczynka do surowicy do Cobas Mira niebieskie 0,7 ml 5000 szt. 10. Segmanty kuwet do Cobas Mira 1 kuweta = 12 miejsc pomiarowych 1000 szt. 11. Korki do probówek serologicznych okrągłodennych 2000 12. Probówka serologiczna okrągłodenna z tworzywa przezroczystego 7 ml 4000 13. Probówki wirówkowe stożkowe z polipropylenu 10 ml 6000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.13-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Ocena techniczna jakości - 20
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET 7 - szkło laboratoryjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Probówka szklana okrągłodenna 16 x 120 10 ml. 1000 szt. 2. Szkiełka podstawowe zwykłe nieszlifowane 1 mm 5000 szt. 3. Szkiełka nakrywkowe 22 x 22 5000 szt. 4. Szkiełka podstawowe z mat. brzegiem 1 mm 1000 szt. 5. Szkiełka nakrywkowe 24 x 50 48700 szt. 6. Szkiełka nakrywkowe 24 x 60 6000 szt. 7. Szkiełka podstawowe z kolor. końcem 16800 szt. 8. Szkiełka podstawowe /2xMAT/ 36 000 szt. 9. Zlewka szklana, wys. 12,5 cm, szer. dna 8,5 cm 600 ml. 20 szt. 10. Zlewka szklana 50 ml 20 szt. 11. Zlewka szklana 25 ml 20 szt. 12. Lejki szklane O 10 cm 10 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Ocena techniczna jakosci - 20
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET 8 A - biochemia Cobas Mira Plus - Zestawy do oznaczeń substratów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Glukoza met. enzymat. z i bez odbiałcz. z oksydazą glukozową 2 x 500 2 op. 2. Albumina met. kolorymetr. z zielenią bromokrezolową 4 x 50 2 op. 3. Białko całkowite met. kolorymetr. odcz. biuretowy 4 x 50 2 op. 4. Bilirubina całkowita met. kolorymetr. z kw, sulfanilowym i kofeiną 3 x 100 5 op. 5. Bilirubina bezpośr. met. kolorymetry. 3 x 20 1 op. 6. Cholesterol całk. met. enzymatycz. Kolorymetr. 4 x 100 3 op. 7. Choresterol HDL met. bezpośrednią z detergentem 3 x 50 2 op. 8. Trójglicerydy met. enzymatycz. 4 x 100 3 op. 9. Mocznik met. enzymatycz. /ureaza-GLDH-kinetyczna 3 x 100 3 op. 10. Kreatynina met. kinet. Wg Jaffe bez odb. 3 x 100 4 op. 11. Kwas moczowy met. enzymatycz. / urykaza-peroksydaza / 3 x 50 3 op. 12. Magnez met. kolorymetr. z błękit. ksylidyl. 4 x 50 6 op. 13. Wapń met. kolorymetr. z o-krezoloftaleiną 3 x 50 3 op. 14. Fosfor met. kolorymetr. z molib. amonowym 4 x 50 2 op. 15. Żelazo met. kolorymetr. Ferozyną 3 x 100 2 op. 16. TIBC 100 ozn. 1 op. 17. ASO - odczynniki latex. z kontr./+/ i /-/ 100 ozn. 1 op. 18. RF - odczynniki latex. z kontr./+/ i /-/ 100 ozn. 1 op. 19. CRP - odczynniki latex. z kontr./+/ i /-/ 100 ozn. 15 op. 20. Testy kasetkowe do oznaczania troponiny 30 testów 3 op. 21. Surowice kontrolne N i P 4 x 5 ml 4 op..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Ocena techniczna jakości - 20
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET 8 B - biochemia Cobas Mira Plus - Enzymy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. ALT metoda wg IFCC 10 x 10 ml 6 op. 2. AST metoda wg IFCC 10 x 10 ml 6 op. 3. Fosfataza zasadowa metoda z AMP (IFCC) 10 x 10 ml 2 op. 4. LDH metoda DGKC, pirogronian -> mleczan 20 x 3 ml 2 op. 5. GGTP metoda CARBOXY (IFCC) 20 x 3 ml 2 op. 6. Amylaza metoda BPS - Bufor PIPES PNPG7 20 x 5 ml 2 op. 7. CK metoda DGKC, aktywator NAC 20 x 2,5 ml 2 op. 8. Surowica kontrolna prawidłowa i patologiczna, ludzka, bez domieszek odzwierzęcych, liofilizowane, metrykowane, po 5 fiolek N i P 10 x 5 ml 2 op. 9. CK MB metoda immunologiczna zestawów z wzorcem 19 x 2,5 ml 1 op..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Ocena techniczna jakości - 20
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET 9 - drobny sprzęt medyczny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw barwiący - 3 miejscowy, metalowy statyw na kuwety barwiące, 3 kuwety odporne na odczynniki chem. z nakrywkami, każda kuweta na 25 szkiełek 2 szt. 2. Uchwyt na 25 preparatów do kuwety barwiącej z metalową rączką 3 szt. 3. Igła preparacyjna dł. 140 mm 6 szt. 4. Barwiarz TPX na 8-16 preparatów typ Hellendhal 30 szt. 5. Minutnik 2 szt. 6. Trzonek do skalpela - ostrza wymienne nr 4 3 szt. 7. Taca plastikowa na 20 preparatów 20 szt. 8. Teczka tekturowa bez zamknięcia na 20 preparatów 15 szt. 9. Teczka tekturowa bez zamknięcia na 10 preparatów 10 szt. 10. Marker histopatologiczny odporny na aceton i ksylen 5 szt. 11. Cienkopisy na szkło czarne O 1 mm 10 szt. 12. Kasetki histopatologiczne UNI-LINK 12000 szt. 13. Kasetki do oligobiopsji 2000 szt. 14. Ostrza do mikrotomu (opak. 50 szt) 12 opak. 15. Pipety PASTEURA 3 ml (plastik) nie sterylne 6000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Ocena techniczna jakosci - 20
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAKIET 10 -Odczynniki chemiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Płyn do mat. biolog. mrożenie 12 szt. 2 Parafina gran. 56 0C 240 kg 3 ACETON cz.d.a. 432 l 4 KSYLEN cz.d.a. 252 l 5 Siarczan glinowo - potasowy 12 hyd. cz.d.a. 5 kg 6 DPX /klej do zaklejania preparatów/ 6 l 7 Dwuchromian potasu 1 kg 8 Kwas solny (stężony) 35-38% cz.d.a. 1 l 9 Kwas mrówkowy 85% cz.d.a. 1 l 10 Alkohol izopropylowy cz.d.a. 2 l 11 Kwas nadjodowy 100 g 12 Odczynnik Giemzy (płyn) 0,5 l 13 Formaldehyd 10% 72 l 14 ZIEHL-NEELSEN (test) 1 szt. 15 GROCOT (met. Fungi) 1 szt. 16 MUCICARMINE odczynnik 2 szt. 17 Kwas octowy lodowaty cz.d.a. 1 l 18 Fenol 4 kg 19 Hematoksylina GILL 2 5 l 20 Żelazocyjanek potasu 200 g 21 Kwas solny 0,1 N /odważki/ (1 opak. 10szt.) 2 opak. 22 Chlorek sodu 500 g 23 Labofix 100 ml aerozol 144 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Ocena techniczna jakości - 20
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługi serwisowe i naprawy pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu - 5 części
- Sukcesywne usługi pralnicze dla Areszt Śledczego we Wrocławiu
- "Świadczenie usług outsourcingu pracowniczego dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach - zadania"
- Usługa dostarczenia zapasowego łącza internetowego dla Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu na okres 36 miesięcy
- Sukcesywna dostawa odczynników do typowania antygenów zgodności tkankowej klasy I i II, a także zestawów do oznaczania genów KIR metodą PCR-SSP oraz programu do analizy.
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego Województwa Dolnośląskiego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO WYKONYWANIA ANALIZY OGÓLNEJ MOCZU WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW
- ZAKUP ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ CYTOMETRU PRZEPŁYWOWEGO ORAZ ODCZYNNIKÓW I AKCESORIÓW DO CYTOMETRU FACSLyric-własność Zamawiającego
- Sukcesywna dostawa odczynników do typowania antygenów zgodności tkankowej klasy I i II, a także zestawów do oznaczania genów KIR metodą PCR-SSP oraz programu do analizy.
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów zużywalnych na potrzeby Zakładu Patomorfologii.
- Dostawa drobnego sprzętu jednorazowego użytku, testów diagnostycznych oraz nożyków mikrotomowych
- Dostawa odczynników do oznaczania parametrów fizykochemicznych i osadu moczu oraz odczynników do elektroforezy wraz z dzierżawą analizatorów.
więcej: Wyroby diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.