Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-12
Starachowice: Dostosowanie sanitariatów w Gimnazjum Nr 3 w Starachowicach do potrzeb osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 9098 - 2010; data zamieszczenia: 12.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum nr 3 im. Henryka Sienkiewicza , ul. Leśna 2, 27-206 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2741737, faks 041 2756031.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gimnazjumnr3.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gimnazjum Publiczne.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie sanitariatów w Gimnazjum Nr 3 w Starachowicach do potrzeb osób niepełnosprawnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie sanitariatów w Gimnazjum Nr 3 do potrzeb osób niepełnosprawnych (CPV 45332200-5, 45324000-4, 45430000-0, 45311000-0). 1.1. Główny zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: a) roboty instalacyjne hydrauliczne, w tym osprzęt dla niepełnosprawnych, b) wymianę wykładzin ściennych i podłogowych oraz roboty tynkarskie i betoniarskie, c) montaż poręczy i pochwytów, d) roboty instalacyjne elektryczne. Roboty wykonywane będą w sanitariatach na parterze oraz na I i II piętrze. Rozkład pomieszczeń na wszystkich trzech kondygnacjach jest taki sam z tego względu w dokumentacji zamieszczono rysunki tylko dla jednej kondygnacji. W przypadku niewystarczających środków budżetowych w odniesieniu do najkorzystniejszej oferty zamawiający może podjąć decyzję o rezygnacji z części zamówienia okresowej wartościowo - do 20 procent ceny ofertowej. Zakres przedmiotu zamówienia szczegółowo określają załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia: - dokumentacja projektowa - rysunki, - przedmiar robót, - specyfikacja techniczna wykonania i obioru. Podanie przez zamawiającego producenta lub symbolu katalogowego wskazującego producenta służy jedynie do określenia wymogów dla danego materiału lub urządzenia. Dopuszczalne jest zastosowanie innego materiału lub urządzenia równoważnego o nie gorszych parametrach technicznych i jakościowych. Wykonawca w ramach ceny ofertowej m.in. winien zapewnić: - niezbędną obsługę (w tym także ewentualnie geodezyjną) robót, - organizację i zabezpieczenie placu budowy, a także wykonanie innych możliwych do przewidzenia, wynikających z przepisów lub wiedzy technicznej, czynności mogących wystąpić w związku z prowadzonymi robotami, - uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz ewentualną wypłatę odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót lub w związku z nimi. 1.2. Wymagania ogólne Wykonawca ma obowiązek działając zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, z należytą starannością zapoznać się z dokumentacją przetargową i w razie potrzeby miejscem realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest przed złożeniem oferty zgłosić zamawiającemu wszelkie zauważone braki i błędy dotyczące dokumentacji projektowej, w tym przedmiaru robót, a których poprawienie będzie warunkowało oddanie przedmiotu zamówienia w rozumieniu obiektu budowlanego mogącego samoistnie spełniać funkcję gospodarczą lub techniczną. Powyższe umożliwi zamawiającemu modyfikację treści SIWZ przed złożeniem ofert. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za zniszczenia własności prywatnej i osób prawnych spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 51.00.00.00 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego) .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Pzp, żąda wniesienia wadium. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz.596 i Nr 216, poz. 1824). Wadium należy wnieść: - w pieniądzu - przelewem na konto z takim wyliczeniem, aby wpłynęło na rachunek Zamawiającego najpóźniej w terminie złożenia oferty (wniesienie wadium przelewem oznacza uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24. ust. 1 Prawa zamówień publicznych, oraz którzy spełniają warunki dotyczące: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 2. posiadania wiedzy i doświadczenia W zakresie wiedzy i doświadczenia wymagane jest wykazanie wykonania w okresie ostatnich pięciu lat minimum 1 zadania o charakterze porównywalnym z zakresem zamówienia (realizacja robót remontowo-budowlanych sanitariatów o wartości nie mniejszej niż 50% ceny ofertowej, gdzie występowały czynności związane z dostosowaniem obiektu lub pomieszczenia do potrzeb osób niepełnosprawnych). 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wymagane jest dysponowanie co najmniej 1 osobą (kierownik budowy) z odpowiednimi uprawnieniami. 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt 7 SIWZ - wg formuły /spełnia - nie spełnia/. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1, wykonawca składa oświadczenie zawarte w formularzu OFERTA. Zamawiający w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, żąda załączenia do oferty: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. Jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Uwaga: Dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę - za zgodność z oryginałem. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gimnazjumnr3.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gimnazjum nr 3 im.H.Sienkiewicza w Starachowicach
ul.Leśna 2, 27-206 Starachowice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2010 godzina 14:30, miejsce: Gimnazjum nr 3 im. H. Sienkiewicza ul. Leśna 2, 27- 206 Starachowice.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z STARACHOWIC
- USŁUGI OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA
- Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Starachowicach
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Część I Usługa ochrony osób i mienia w Miejskiej Hali Targowej "Galeria Skałka" Część II Usługa ochrony osób i mienia oraz obsługa monitoringu obiektu na terenie Centrum Przedsiębiorczości
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla planowanych w PZOZ z siedzibą w Starachowicach zadań inwestycyjnych
- Outsourcing usług wydruku obejmujący drukowanie, kopiowanie i skanowanie dokumentów oraz system wydruku podążającego.
więcej: przetargi w Starachowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 724 w zakresie budowy przejścia dla pieszych oraz budowy sieci elektroenergetycznej do 1 kV oświetlenia drogowego". - nr postępowania 270/24
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania obiektu handlowego na żłobek.
- Modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego Gminy Stegna
- Budowa zadaszenia zasieków na terenie Zarządu Dróg Powiatowych w Wysokiem Mazowieckiem, ul. 1 Maja 7D - w formule ,,zaprojektuj i wybuduj''.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.