Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-03
Chodzież: Przebudowa ścieżki spacerowej na terenie
Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Chodzieży
Numer ogłoszenia: 91020 - 2009; data zamieszczenia: 03.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Staszica 12, 64-800 Chodzież, woj. wielkopolskie, tel. 067 282049, 2829643, faks 067 2820249 w. 24.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ścieżki spacerowej na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Chodzieży.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa ścieżki spacerowej na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Chodzieży 7.Opis przedmiotu zamówienia: Przebudowa ścieżki spacerowej od chodnika przy ul. Staszica (droga wojewódzka) do placu zabaw w pobliżu Jeziora Miejskiego w Chodzieży. Zakres robót obejmuje wykonanie: chodnika o powierzchni 370,50 m2, zjazdów o powierzchni 38,90 m2, zieleni o powierzchni 154,25 m2. ogrodzenia stalowego z paneli przetłaczanych o module 2,00m na słupkach stalowych czworokątnych z cokołem z obrzeży betonowych wysokich 8*25 na ławie betonowej. Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja: 1.Projekt przebudowy ścieżki spacerowej, który stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ, 2.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, która stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ, 3.Przekroje nawierzchni - Załącznik Nr 7 do SIWZ, 4.Projekt ogrodzenia - Załącznik Nr 8 do SIWZ, 5.Plan sytuacyjny - Załącznik Nr 9 do SIWZ, 6.Przedmiar robót - Kosztorys ofertowy ścieżki spacerowej - Załącznik Nr 10 do SIWZ, 7.Plan orientacyjny - Załącznik Nr 11 do SIWZ, W/w dokumenty stanowią załączniki do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokumentacja jest dostępna na stronie internetowej: www.chodziez.pl Wykonanie ścieżki spacerowej odbędzie się częściowo z materiałów przekazanych przez inwestora zgodnie z zapisami w Kosztorysie ofertowym ścieżki spacerowej, który stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji. Roboty wykonywane będą w kolejności ustalonej przez Zamawiającego. Każdy z Wykonawców winien dokonać wizji lokalnej w celu sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz w celu uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac i przygotowania oferty..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.05.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8.Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.Złożą ofertę zgodną z zapisami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, podpisaną przez osobę/osoby upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo osoby wskazanej do reprezentowania Wykonawcy powinno być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) udzielające pełnomocnictwa, lub notarialnie, o ile prawo do reprezentowania nie wynika z dokumentu rejestrowego. 6.Akceptują w całości projekt umowy, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w poniższym punkcie. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione wyżej warunki. Zamawiający będzie oceniał według formuły spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Do formularza ofertowego, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, Wykonawcy dołączą następujące dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych ze zm. - załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ. 3.Dokumenty stwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień do kierowania robotami budowlanymi osoby, która podczas realizacji zamówienia będzie pełnić funkcję kierownika budowy wraz z jej aktualnym zaświadczeniem o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Dokumenty załączone do oferty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę przez niego uprawnioną (do oferty należy załączyć pełnomocnictwo). Pełnomocnictwo osoby wskazanej do reprezentowania Wykonawcy powinno być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) udzielające pełnomocnictwa, lub notarialnie, o ile prawo do reprezentowania nie wynika z dokumentu rejestrowego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chodziez.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Staszica 12, 64-800 Chodzież..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Staszica 12, 64-800 Chodzież..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CHODZIEŻY
- "Przebudowa najbardziej zdegradowanych odcinków dróg powiatowych na terenie miasta Chodzież"
- Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Chodzież
- "Termomodernizacja budynku głównego Chodzieskiego Domu Kultury".
- "Modernizacja dachu hali sportowej na ul. Paderewskiego 13" - montaż instalacji odgromowej (powtórka postępowania)
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1490P w m. Nowe Brzeźno"
więcej: przetargi w Chodzieży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie przestrzeni publicznej poprzez utworzenie miejsc rekreacji na terenie miasta i gminy Przedbórz z podziałem na części
- Zadanie 2: Remont i modernizacja salek lekcyjnych nr 11, 42 - jako adaptacja na potrzeby salki komputerowej
- MODERNIZACJA ŚWIETLIC WIEJSKICH PEŁNIĄCYCH FUNKCJE WIEJSKICH DOMÓW KULTURY W MAŃKOWICACH I W SOWINIE W RAMACH POLSKI ŁAD
- Zadanie 1: Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego przy salce gimnastycznej
- Budowa Ratusza Miejskiego w Zakroczymiu.
- Budowa ścieżek pieszo - rowerowych w gminie Stare Pole (w formule "zaprojektuj i wybuduj")
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.