Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-30
Stromiec: Budowa sieci wodociągowej na odcinku Stromiec-Niedabyl-Pokrzywna
Numer ogłoszenia: 91044 - 2008; data zamieszczenia: 30.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Stromiec, ul. Piaski 4, 26-804 Stromiec, woj. mazowieckie, tel. 048 6191020, fax 048 6191008.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminy.pl/Stromiec/przetargi
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej na odcinku Stromiec-Niedabyl-Pokrzywna.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa sieci wodociągowej na odcinku Stromiec-Niedabyl-Pokrzywna o długości łącznej 6377 mb oraz 89 przyłączy wodociągowych o długości łącznej 2755 mb
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 5000,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferenci składający ofertę muszą spełniać poniższe wymogi: 1. Posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. wykonanie w okresie ostatnich dwóch lat (maj 2006 r. - kwiecień 2008 r.), a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 1 zamówienia o podobnym do niniejszego charakteru i złożoności. Za zamówienia podobne uważane będą wszystkie wykonane wodociągi o takiej samej lub większej długości łącznej i ilości przyłączy jak przedmiot zamówienia. 2. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. zatrudniać minimum po jednym pracowniku z uprawnieniami z zakresu robót sanitarnych oraz minimum 10 pracowników wykwalifikowanych w zakresie robót sanitarnych. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. dysponować takimi środkami finansowymi umożliwiającymi wykonanie części zamówienia (zgodnie z podziałem opisanym w projekcie umowy) przy założeniu, że płatność za realizację danego zakresu nastąpi w terminie 14 dni od daty realizacji. Zamawiający nie udziela zaliczek na poczet zlecanych robót. 4. Dysponują min. 2 sprawnymi koparko-spycharkami oraz min. 1 samochodem ciężarowym do przewozu materiałów. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą, spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie XVI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Za spełniony warunek opisany w punkcie III.3 uważać się będzie zaakceptowanie projektu umowy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku Nr 1), 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 (na formularzu ofertowym), 4. Wykaz wszystkich zamówień zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie 2 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających charakterowi zamówienia oraz o porównywalnej wartości, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane z należytą starannością (referencje) wg zał. Nr 2. 5. Proponowany harmonogram robót. 6. Wykaz podwykonawców i zakres robót przewidzianych im do powierzenia wg załącznika Nr 3. 7. Wykaz pracowników nadzoru, którzy będą uczestniczyć w realizacji zamówienia z załączeniem kserokopii uprawnień budowlanych i zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby, oraz pracowników fizycznych wykwalifikowanych. Wykaz należy sporządzić wg załącznika Nr 4. 8. Wykaz podstawowego wyposażenia technicznego firmy z dołączeniem dokumentów potwierdzających prawo do dysponowania tym sprzętem (Dowody rejestracyjne, faktury zakupu, umowy najmu-użyczenia itp.) Wykaz należy sporządzić na załączniku Nr 5 9.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 10.Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 11. Szczegółowy kosztorys ofertowy (wg załączonych przedmiarów). 12. Dowód wniesienia wadium. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Brak jakiegokolwiek z w/w dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczenie przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stromiec.bip.tc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stromiec, pokój Nr 18, 26-804 Stromiec ul. Piaski 4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Stromiec, pokój Nr 12, 26-804 Stromiec ul. Piaski 4.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rudziniec - Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie Gminy Rudziniec" z podziałem na zadania
- "Budowa sieci wodociągowej przy ul. Partyzantów"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m-ci: Bóbrka, Solina, Bereżnica Wyżna i Bukowiec oraz poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni ścieków w Gminie Solina
- Posterunek Policji Kliniska Wielkie - budowa nowej siedziby
- Budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Łowicz
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.