Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-18
Sosnowiec: DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH
Numer ogłoszenia: 91048 - 2014; data zamieszczenia: 18.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sosnowiecki Szpital Miejski Spółka z o.o. , ul. Szpitalna 1, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 41 30 111, faks 32 41 30 112.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.sosnowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych. Zamówienie składa się z 20 części tzw. pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia. Pakiet nr 1 - kompresy niejałowe; Pakiet nr 2 - kompresy z włókniny jałowe i niejałowe; Pakiet nr 3 - kompresy jałowe z nitką radiacyjną; Pakiet nr 4 - kompresy jałowe z nitką radiacyjną; Pakiet nr 5 - gaza jałowa i niejałowa; Pakiet nr 6 - plastry opatrunkowe; Pakiet nr 7 - opaski dziane i elastyczne; Pakiet nr 8 - opaski gipsowe i podgipsowe; Pakiet nr 9 - przylepiec włókninowy z centralnie umieszczonym opatrunkiem; Pakiet nr 10 - materiały opatrunkowe różne; Pakiet nr 11 - setony, tupfery, jałowa opaska elastyczna; Pakiet nr 12 - serwety operacyjne, opatrunek do centralnego wkłucia; Pakiet nr 13 - gąbki żelatynowe; Pakiet nr 14 - lignina i wata; Pakiet nr 15 - opatrunki specjalistyczne; Pakiet nr 16 - opatrunki specjalistyczne; Pakiet nr 17 - opatrunek przeźroczysty na wenflon; Pakiet nr 18 - opatrunek - hemostatyk do nosa; Pakiet nr 19 - opatrunki specjalistyczne laryngologiczne; Pakiet nr 20 - pieluchomajtki..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 15.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia, będzie uważany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż wykonał lub wykonuje dostawy materiałów opatrunkowych w zakresie poszczególnych Pakietów na kwotę, co najmniej: Pakiet nr 1 - 18 000,00 zł; Pakiet nr 2 - 11 000,00 zł; Pakiet nr 3 - 12 000,00 zł; Pakiet nr 4 - 10 000,00 zł; Pakiet nr 5 - 2 000,00 zł; Pakiet nr 6 - 15 500,00 zł; Pakiet nr 7 - 10 000,00 zł; Pakiet nr 8 - 11 500,00 zł; Pakiet nr 9 - 6 000,00 zł; Pakiet nr 10 - 1 000,00 zł; Pakiet nr 11 - 2 700,00 zł; Pakiet nr 12 - 23 000,00 zł; Pakiet nr 13 - 1 100,00 zł; Pakiet nr 14 - 7 500,00 zł; Pakiet nr 15 - 1 300,00 zł; Pakiet nr 16 - 1 800,00 zł; Pakiet nr 17 - 300,00 zł; Pakiet nr 18 - 350,00 zł; Pakiet nr 19 - 5 000,00 zł; Pakiet nr 20 - 31 000,00 zł. z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
a) przedłożyć opis produktów, które mają być dostarczone, w postaci katalogu lub ulotki z opakowania handlowego lub innego dokumentu (z podaniem nr katalogowego, potwierdzający zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego). Wykonawca winien opisać dokument numerem pakietu i pozycji, którego dotyczy; b) przedłożyć próbki oferowanego asortymentu - w zakresie Pakietów: Pakiet 1 poz. 1 Pakiet 2 poz. 5 i 6 Pakiet 3 poz. 1 Pakiet 4 poz. 1 Pakiet 6 - wszystkie pozycje Pakiet 11 poz. 7 Pakiet 12 poz. 1 Pakiet 15 poz. 1 Pakiet 17 poz. 1 Wykonawca winien dołączyć do oferty próbki oferowanych produktów w ilości 1 szt. wymaganej jednostki miary. c) złożyć oświadczenie według załącznika nr 5 do SIWZ (oświadczenie, że oferowany asortyment posiada aktualne świadectwa dopuszczenia do obrotu na rynku polskim zgodne z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (Dz. U. nr 107 poz. 679 z 20.05.2010r. z późn. zm.) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie - według załącznika nr 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności dotyczą: a) obniżenia cen w stosunku do cen ofertowych przez Wykonawcę, b) zmiany numeru katalogowego produktu lub jego nazwy przy zachowaniu tożsamości dostarczanego produktu i jego cech jakościowych opisanych w SIWZ, nie gorszych niż produkt zaoferowany w ofercie, w szczególności, gdy Wykonawca nie ma możliwości dostarczania produktu wskazanego w formularzu cenowym albo wprowadza produkt ulepszony, c) zmiany danych Stron ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy, formy organizacyjno prawnej), d) zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe, e) Dopuszcza się zmiany ilości asortymentu określonego w załączniku do umowy - formularzu asortymentowo-cenowym, w obrębie poszczególnych pakietów, przy zachowaniu cen jednostkowych zgodnych z ofertą Wykonawcy oraz wartości brutto danego pakietu 1.1. W wyjątkowych sytuacjach opisanych w pkt. a-e ust.1 Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć asortyment w cenie nie wyższej niż cena asortymentu oferowanego. 1.2. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększeniem wartości umowy, podwyższeniem cen jednostkowych i być niekorzystne dla Zamawiającego. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 i 1.1 będą dopuszczone za zgodą Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sosnowiecki Szpital Miejski sp. z o.o., ul. Szpitalna 1, 41-219 Sosnowiec
Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Sosnowiecki Szpital Miejski sp. z o.o., ul. Szpitalna 1, 41-219 Sosnowiec sekretariat (III piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: kompresy niejałowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kompresy niejałowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: kompresy z włókniny jałowe i niejałowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kompresy z włókniny jałowe i niejałowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: kompresy z nitką radiacyjną.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kompresy z nitką radiacyjną.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: kompresy jałowe z nitką radiacyjną.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kompresy jałowe z nitką radiacyjną.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: gaza jałowa i niejałowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: gaza jałowa i niejałowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: plastry opatrunkowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: plastry opatrunkowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: opaski dziane i elastyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opaski dziane i elastyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: opaski gipsowe i podgipsowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opaski gipsowe i podgipsowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: przylepiec włókninowy z centralnie umieszczonym opatrunkiem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przylepiec włókninowy z centralnie umieszczonym opatrunkiem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: materiały opatrunkowe różne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały opatrunkowe różne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: setony, tupfery, jałowa opaska elastyczna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: setony, tupfery, jałowa opaska elastyczna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: serwety operacyjne, opatrunek do centralnego wkłucia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: serwety operacyjne, opatrunek do centralnego wkłucia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: gąbki żelatynowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: gąbki żelatynowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: lignina i wata.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: lignina i wata.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: opatrunki specjalistyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opatrunki specjalistyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: opatrunki specjalistyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opatrunki specjalistyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: opatrunek przeźroczysty na wenflon.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opatrunek przeźroczysty na wenflon.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: opatrunek - hemostatyk do nosa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opatrunek - hemostatyk do nosa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: opatrunki specjalistyczne laryngologiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opatrunki specjalistyczne laryngologiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: pieluchomajtki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pieluchomajtki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Dostawy wędlin do Aresztu Śledczego w Sosnowcu
- Świadczenie usług grupowej i indywidualnej nauki pływania na terenie obiektów MOSiR Sosnowiec
- "Dostawa rolet kasetowych razem z montażem dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 5 im. św Barbary w Sosnowcu."
- ZP-2/25 Usługa kierowcy specjalistycznym samochodem sanitarnym typu "T" i typu ,,P''
- Świadczenie usług prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej w Miejskim Ośrodku Gimnastyki Korekcyjnej organizowanych przez MOSiR na terenie miasta Sosnowca
- Świadczenie usługi związanej z zapewnieniem opieki nad bezdomnymi i odebranymi w wyniku interwencji zwierzętami gospodarskimi z terenu Gminy Sosnowiec
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów szewnych
- Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych i materiałów jednorazowych (...) do Aresztu Śledczego w Poznaniu
- Dostawa sprzętu anestezjologicznego (I)
- Dostawa obłożeń do artroskopii na potrzeby NOVUM-MED Sp. z o. o. w Więcborku
- Dostawy wyrobów medycznych sterylnych do Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o.o.
- Dostawy sukcesywne rękawic chirurgicznych na okres 24 miesięcy
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.