Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-18
Miłki: Dostawa samochodu osobowego typu mikrobus do przewozu osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 91062 - 2014; data zamieszczenia: 18.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Miłki , ul. Mazurska 2, 11-513 Miłki, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087/42-11-060.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminamilki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu osobowego typu mikrobus do przewozu osób niepełnosprawnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: samochód osobowy o parametrach nie gorszych niż: 1. Pojazd fabrycznie nowy z roku 2014 - wymagane, 2. Typ i model samochodu - dowolny, 3. Ilość miejsc wraz z kierowcą szt. - 9, 4. Fotel kierowcy z zagłówkiem, podłokietnikiem, regulacją pochylenia oparcia i siedziska oraz regulacją wysokości - wymagane, 5. Dwumiejscowe siedzenie pasażerów przednich z pasami bezpieczeństwa - wymagane, 6. Fotele II i III rzędu siedzeń z trzypunktowymi pasami bezpieczeństwa - wymagane, 7. Jedno miejsce składane i wyjmowane - Przystosowanie do przewozu jednej osoby na wózku inwalidzkim wraz z szynami wjazdowymi i pasami bezpieczeństwa - wymagane, 8. Homologacja dla przewozu osób niepełnosprawnych - wymagane, 9. Długość całkowita mm min. 5900, 10. Wysokość całkowita mm min. 2400, 11. Długość przestrzeni pasażerskiej mm min. 3400, 12. Rozstaw osi mm min. 3700, 13. Rodzaj paliwa / silnik spełniający normę spalin EURO 5 - Diesel/wymagane, 14. Moment obrotowy Nm min. 340, 15. Moc silnika kW min. 100, 16. Skrzynia biegów - Mechaniczna 6 biegowa + bieg wsteczny, 17. Pojemność silnika - max. 2200 cm3, 18. Pojemność zbiornika paliwa litry min. 70, 19. Wspomaganie kierownicy - wymagane, 20. Komputer pokładowy - wymagane, 21. Tempomat - wymagane, 22. Kierownica regulowana w 2 płaszczyznach - wymagane, 23. Centralny zamek wszystkich drzwi ze zdalnym sterowaniem (2 piloty) z autoalarmem - wymagane, 24. Elektryczne sterowanie szyb przednich - wymagane, 25. Tylne drzwi dwuskrzydłowe - wymagane, 26. Szyba przednia podgrzewana elektrycznie - wymagane, 27. Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne - wymagane, 28. Poduszka powietrzna kierowcy i pasażera - wymagane, 29. Klimatyzacja - wymagane, 30. Radioodtwarzacz CD-MP3 + 4 głośniki - wymagane, 31. Pełne przeszklenie - wymagane, 32. Oświetlenie przedziału tylnego - wymagane, 33. Światła do jazdy dziennej - wymagane, 34. Przesuwne drzwi boczne prawe ze zintegrowanym stopniem - wymagane, 35. Wykładzina gumowa podłogi przestrzeni pasażerskiej + wykładzina ścian przedziału pasażerskiego PCW - wymagane, 36. Fartuchy przeciw błotne przednie i tylne - wymagane, 37. 4 hamulce tarczowe ABS - wymagane, 38. System stabilizacji toru jazdy - wymagane, 39. System zapobiegania poślizgu kół przy ruszaniu - wymagane, 40. Światła przeciwmgielne przednie - wymagane, 41. Kolorystyka - lakier metalizowany - Do wyboru, 42. Część zderzaka przedniego i zderzak tylny w kolorze nadwozia - wymagane, 43. Niezależne ogrzewanie postojowe - wymagane, 44. Gniazdo 12 V szt. - 2, 45. Gwarancja - cały samochód bez limitu kilometrów - min. 24 miesiące, 46. Gwarancja - perforacja nadwozia - min. 120 miesięcy, 47. Gwarancja - wady lakiernicze - min. 36 miesięcy, 48. Koło zapasowe pełnowymiarowe - wymagane, 49. Bezprzeglądowy pierwszy rok użytkowania - wymagane, 50. Gaśnica, apteczka, trójkąt ostrzegawczy - wymagane, 51. Komplet narzędzi w tym podnośnik oraz klucz do kół - wymagane, 52. Komplet opon zimowych i letnich z felgami - wymagane, 53. Przyciemniane szyby w przedziale pasażerskim - wymagane..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe 31.11.52.00 - 31.11.52.00 .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.07.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 2 000 złotych
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem, jeżeli zamawiający wskazują środki zarządzania środowiskiem, które wykonawca będzie stosował podczas realizacji zamówienia na roboty budowlane lub usługi, odwołując się do systemu zarządzania środowiskiem i audytu (EMAS) lub norm zarządzania środowiskiem opartych na europejskich lub międzynarodowych normach poświadczonych przez podmioty działające zgodnie z prawem Unii Europejskiej, europejskimi lub międzynarodowymi normami dotyczącymi certyfikacji;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Na potwierdzenie spełnienia warunków oferent złoży: 1. formularz ofertowy zał. nr 1, 2. specyfikacja samochodu zał. nr 2, 2. oświadczenia w sprawie spełnienia warunków zał. nr 3 i 4, 3. oświadczenie wykonawcy o przynależności do grupy kapitałowej zał. nr 5
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.warmia.mazury.pl/milki_gmina_wiejska
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Miłki ul. Mazurska 2 11-513 Miłki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Miłki ul. Mazurska 2 11-513 Miłki Sekretariat (pokój nr 8).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: dofinansowanie zakupu ze środków PFRON.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI MIŁKI
- UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI GMINY MIŁKI
- "Bieżące utrzymanie dróg gminnych w roku 2025 na terenie Gminy Miłki"
- Wymiana źródła ciepła w budynku należącym do Szkoły Podstawowej w Miłkach położonym na działce nr 99/9.
- Miło, cieplej, bezpieczniej - głęboka termomodernizacja Ośrodka Kultury w Miłkach
- "Termomodernizacja budynku stanowiącego siedzibę Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej"
więcej: przetargi MIŁKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodów osobowych o napędzie hybrydowym
- ZAKUP I DOSTAWA SAMOCHODU OSOBOWEGO DLA GMINY ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE ORAZ ZAKUP I DOSTAWA SAMOCHODU TYPU SUV DLA STRAŻY MIEJSKIEJ W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH
- Dostawa samochodów w ramach najmu długoterminowego na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp. Sp. z o.o.
- Zakup samochodu osobowego dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z przeznaczeniem dla Centrum Usług Społecznych w Międzyrzeczu
- Zakup i dostawa 3 radiowozów dla Straży Miejskiej Wrocławia
- "Zakup wraz z dostawą samochodów w podziale na 3 zadania"
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.