Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-23
Kartuzy: dostawa materiałów Szewnych i obłożeń 1 x użytku położniczych
Numer ogłoszenia: 91080 - 2012; data zamieszczenia: 23.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Zdrowia spółka z o. o. , ul. Floriana Ceynowy 7, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 6854800, faks 058 6854840.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://pcz-kartuzy.ires.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów Szewnych i obłożeń 1 x użytku położniczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 1.Szew syntetyczny, powlekany glikonatem , pleciony, wchłanialny, polimer kwasu glikolowego- czas wchłaniania 60 - 90 dni . Nr Rodzaj i wielkość Długość nici igły nici ( + , - 2 mm ) 0 bez igły 140-150cm 0 1/2koła 40mm okr. gruba 67-75 cm 0 1/2kola 30mm okrągła, zwykła 67-75 cm 0 1/2koła 48mm okrągła , zwykła 67-75 cm 0 1/2koła 40mm okr. Gruba 90 cm 1 bez igły 140-150cm 1 1/2koła 40mm okr. gruba 67-75 cm 1 1/2koła 40mm okr. Gruba 90 cm 1 1/2koła 40mm okr. gruba pętla 90- 150 cm 1 1/2koła 27mm okrągła, zwykła 67-75 cm 1 1/2 koła 30 mm oktągła , zwykła 67-75 cm 1 1/2 koła 48mm okrągła , zwykła 67-75cm 1 typ J 30mm okrągła z zakończ. krótkim tnącym 67-75cm 2 bez igły 140-150cm 2 1/2koła 40mm okr. gruba 67-75 cm 2 1/2koła 40mm okr. gruba 90 cm 2 1/2koła 48mm tnąca *, zwykła 67-90 cm 2/0 bez igły 140-150cm 2/0 1/2koła 27mm okrągła , zwykła 67-75 cm 2/0 1/2koła 40mm okr. gruba 67-75 cm 2/0 1/2koła 48mm okrągła , zwykła 67-75 cm 2/0 1/2koła 30mm okrągła , zwykła 67-75 cm 3/0 bez igły 140-150cm 3/0 1/2koła 27mm okrągła , zwykła 67-75 cm 3/0 1/2koła 30mm okrągła , zwykła 67-75 cm 4/0 1/2koła 26mm okrągła, zwykła 67-75 cm 4/0 3/8koła 19mm tnąca*, zwykła 67-75 cm 4/0 bez igly 140-150 cm 5/0 1/2koła 17mm okrągła, zwykła 67-75 cm Do oferty należy dołaczyć aktualny oryginalny katalog producenta oferowanego asortymentu w języku polskim . Pakiet Nr 2.Szew syntetyczny , monofilament , niewchłanialny , poliamidowy Rodzaj i wielkość igły - tnąca lub odwrotnie tnąca, zwykłe 3/8 tnąca 37 - 39 mm 75-90 cm 1/2 tnąca 58-60 mm 90-100cm 3/8 tnąca 24-26 mm 75-100cm 3/8 tnąca 58-60 mm 75-100cm 3/8 tnąca 24-26 mm 75-90 cm 3/8tnąca 39-40mm 75-90 cm 3/8 tnąca 24-26 mm 75-90 cm 3/8 tnąca 24-26 mm 75-90 cm 3/8 tnąca 19-20 mm 75-90 cm 3/8 tnąca 15-16 mm 75-90 cm Do oferty należy dołaczyć aktualny oryginalny katalog producenta oferowanego asortymentu w języku polskim . Pakiet Nr 3 Szew syntetyczny , monofilament , wchłanialny - czas wchłaniania 40 - 90 dni . Nr Rodzaj i wielkość Długość nici igły ( +, - 2mm ) nici w cm 0 1/2 kola okrągła 27mm 70-90 1 1/2 koła okrągła 40 mm 70-90 1 1/2 koła okrągła 48mm 70-90 1 1/2 koła okrągła 37mm gruba 70-90 2/0 1/2 koła okrągła 26mm 70-90 2/0 1/2 koła okrągła 37 mm 70-90 3/0 1/2 kola okrągła 26mm 70-90 4/0 1/2 koła okrągła 13mm 70-90 4/0 1/2 koła okrągła 17mm 70-90 Do oferty należy dołaczyć aktualny oryginalny katalog producenta oferowanego asortymentu w języku polskim . Pakiet Nr 4 Szew syntetyczny , monofilament , wchłanialny - czas wchłaniania 180 - 210 dni. Nr Rodzaj i wielkość Długość nici igły ( + , - 2mm ) nici . w cm 0 1/2 koła okrągła 30 mm 70-90 2/0 1/2 koła okrągła 30 mm 70-90 Do oferty należy dołaczyć aktualny oryginalny katalog producenta oferowanego asortymentu w języku polskim . Pakiet Nr 5 Szew syntetyczny , powlekany , pleciony , wchłanialny , polimer kwasu glikolowego i mlekowego - czas wchłaniania 56 - 70 dni . Nr Rodzaj i wielkość Dług. nici igły - tnąca lub nici odwrotnie tnąca ( +,- 2mm ) w cm 0 1/2 koła 30mm okrągła 67-75 4/0 3/8 koła 19 mm tnąca 67-75 1 1/2 koła 37mm okrągła gruba 67-75 1 1/2 koła 27 mm okrągła , gruba 67-75 1 1/2 koła 30 mm okrągła 67-75 2/0 1/2 koła 30 mm ,okrągła 67-75 Do oferty należy dołaczyć aktualny oryginalny katalog producenta oferowanego asortymentu w języku polskim Pakiet Nr 6 Szew syntetyczny , niewchłanialny , polipropylenowy . Żyłka niebieska . Nr Rodzaj i wielkość Długość nici igły ( +, - 2 mm ) nici w cm 0 1/2 koła 37 mm okrągła 75-90 2/0 1/2 koła okr. podw.2x26mm 90-120 2/0 1/2 koła okr.podw. 2x37mm 90-120 3/0 1/2 koła okr. podw.2x26mm 90-120 3/0 1/2 koła 26mm okrągła 75-90 4/0 1/2 koła okr.podw.2x26mm 75-90 5/0 1/2 koła okr.podw.2x26mm 75-90 5/0 1/2 koła okr.podw. 2x17mm 75-90 6/0 1/2 koła okr. Podw .2x17mm 75-90 8/0 3/8 koła okr.podw. 2x8 mm 75-90 Do oferty należy dołaczyć aktualny oryginalny katalog producenta oferowanego asortymentu w języku polskim Pakiet Nr 7 Szew syntetyczny , niewchłanialny , polipropylenowy . Żyłka niebieska . Nr Rodzaj i wielkość Długość nici igły ( +, - 2 mm ) nici w cm 2/0 prosta tnąca 60mm 75-90 Do oferty należy dołaczyć aktualny oryginalny katalog producenta oferowanego asortymentu w języku polskim Pakiet Nr 8 Szew syntetyczny , niewchłanialny , pleciony , powlekany silikonem , wykonany z politereftalatu , niebieski . Nr Rodzaji wielkość Długość nici igły ( + ,- 2mm ) nici w cm 1 1/2 kola, okrągła 48 mm 45 5 1/2koła , tnąca 57 mm 75 Do oferty należy dołaczyć aktualny oryginalny katalog producenta oferowanego asortymentu w języku polskim Pakiet Nr 9 Wchłanialny syntetyczny system do zamykania ran , monofilamentowy ,zbudowany z kopolimeru kwasu glikolowego i węglanu trimetylenu . System składający się z igły chirurgicznej na jednym końcu , pętlowy chwytak na drugim końcu oraz jednokierunkowych haczyków . Czas podtrzymywania - około 60 dni , czas całkowitego wchłaniania - do 180 dni .Nr Rodzaj i wielkość Długość nici igły nici w cm 3/0 3/8 koła kosm.odwrotnie tnąca 19mm 15 3/0 3/8 koła kosm.odwrotnie tnąca 19mm 30 3/0 3/8 koła kosm.odwrotnie tnąca 24mm 30 Do oferty należy dołaczyć aktualny oryginalny katalog producenta oferowanego asortymentu w języku polskim Pakiet Nr 10 Szew syntetyczny , niewchłanialny , pleciony ,niepowlekany , wykonany z poliestru . Nr Rodzaj i wielkość Długość nici igły ( + , - 2mm ) nici w cm 3 bez igły 140 - 150 Do oferty należy dołaczyć aktualny oryginalny katalog producenta oferowanego asortymentu w języku polskim Pakiet Nr 11Zestaw chirurgiczny do zaopatrywania narządów miąższowych . Przedmiot Długość zamówienia nici w cm Parenchyma ,szwy chirurgiczne 75 Do oferty należy dołaczyć aktualny oryginalny katalog producenta oferowanego asortymentu w języku polskim Pakiet Nr 12 Wosk kostny 2,5 g 48 Do oferty należy dołaczyć aktualny oryginalny katalog producenta oferowanego asortymentu w języku polskim Pakiet Nr 13 Zestaw porodowy - 1 x Serweta 90 x 120cm zest. 1000 Serweta 2 warstwowa. Gramatura serwety 56 g/m 2, odporność na przenikanie cieczy 188 cm H20, wytrzymałość na rozrywanie na sucho 108 kPa. 1 x Fartuch foliowy o wym. 80 x 130 cm 1 x Podkład chłonny o wym. 60 x 90cm 1 x Serweta chłonna dla noworodka o wym. 75 x 80cm 6 x Ręcznik chłonny o wym. 30 x 30cm 1 x Taśma do zawiązania pępowiny o wym. 1 x 20cm Każdy zestaw posiada informację o dacie ważności i nr serii w postaci 2 naklejek typu TAG do wklejenia w karcie pacjenta. Produkt jest bezpiecznie pakowany do transportu i magazynowania - opakowanie typu TYVEC. Serweta do cięcia cesarskiego wym. 200 x 320cm z włókniny, z folią operacyjną, otwór z folią o wym. 25 x 30cm , z torbą na płyny o wym. 75x85cm, wysokość ścianki torby 20 cm., usztywnienie do formowania torby w górnej części każdej ścianki, z 2 portami do odsysania treści umieszczonymi po obu stronach dolnej części worka, budowa końcówek portów umożliwia dopasowanie do nich drenów o różnej średnicy. Każdy zestaw posiada informację o dacie ważności i nr serii w postaci 2 naklejek typu TAG do wklejenia w karcie pacjenta. Produkt jest bezpiecznie pakowany do transportu i magazynowania - opakowanie typu TYVEC. zest. 240.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.10.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o ww zamówienie dokonana zostanie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń.- Zał.nr 2
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku wiedzy i doświadczenia dokonana zostanie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonego wraz z ofertą wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj.: co najmniej 2 dostaw, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączonych dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o ww zamówienie dokonana zostanie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń.- Zał.nr 2
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o ww zamówienie dokonana zostanie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń.- Zał.nr 2
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o ww zamówienie dokonana zostanie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń.- Zał.nr 2
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Wpisy do odpowiednich rejestrów lub deklaracje zgodności lub inne dokumenty dopuszczające obrót oferowanych artykułów na terenie Rzeczpospolitej Polskiej i w jednostkach Służby Zdrowia - w przypadku gdy ww dokumenty nie są wymagane należy załączyć oświadczenie Wykonawcy iż dokumenty te nie są wymagane z zaznaczeniem na jakiej podstawie prawnej....................................................................................... Dokumenty potwierdzające, że oferowane materiały Szewne, obłożenia 1x użytku położnicze spełniają wymagania jakościowe opisane w Części XVIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia - formularzu cenowym , załacznik nr 9
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, to w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 2.Formularz ogólny oferty (druk załączony do SIWZ). 3.Formularz cenowy oferty (załącznik nr 1 do SIWZ). 4.Pełnomocnictwo dla osoby nie upoważnionej do reprezentowania firmy na podstawie załącznika nr 5 tj. aktualnego odpisu z właściwego rejestru (załącznik nr 6 do SIWZ). 5.Pełnomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania w trakcie postępowania w przypadku konsorcjum lub spółki cywilnej (załącznik nr 7 do SIWZ).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony ustalają, że nie przewidują istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z wyjątkiem zmian, których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, zmian przewidzianych w § 2 ust. 3 projektu umowy, a nadto gdy: 1)nastąpią przekształcenia własnościowe, 2)nastąpią zmiany techniczne lub organizacyjne, 3)nastąpią zmiany adresu, 4)zmianie ulega numer katalogowy lub wielkość opakowań, 5)następuje konieczność poprawienia pomyłek, 6)Wykonawca nie dostarczy przedmiotu umowy w terminie określonym w § 1 ust. 3 projektu umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zakupu interwencyjnego od innego Wykonawcy w ilości i asortymencie nie zrealizowanej w terminie dostawy. W przypadku zakupu interwencyjnego zmniejsza się wielkość przedmiotu umowy o wielkość tego zakupu, 7)wprowadza się zamienniki o właściwościach takich samych lub lepszych (w razie zakończenia produkcji, wstrzymania, wycofania produkcji) - cena nie wyższa niż w ofercie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pcz-kartuzy.ires.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach, 83-300 Kartuzy, ul. Ceynowy 7 I piętro, pok. Nr2, Dział Administracyjno Gospodarczy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2012 godzina 09:00, miejsce: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach, 83-300 Kartuzy, ul. Ceynowy 7 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: materiały szewne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały szewne - 30 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały szewne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały szewne- 10 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Materiały szewne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały szewne- 9 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Materiały szewne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały szewne - 2 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Materiały szewne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały szewne- 6 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Materiały szewne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały szewne- 10 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Materiały szewne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały szewne- 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Materiały szewne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały szewne- 2 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Materiały szewne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały szewne- 3 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Materiały szewne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały szewne- 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Materiały szewne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały szewne- 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Wosk kostny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wosk kostny - 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Obłożenia 1 x użytku - położnicze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obłożenia 1 x użytku - położnicze - 2 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ścieżek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2025
- Odbiór odpadów z publicznych pojemników zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Kartuzy.
- Transport w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku
- Utrzymanie zieleni na terenie miasta Kartuzy w 2025 roku.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kartuzach w 2025 roku
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Kartuzy w sezonie zimowym 2024-2025.
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Najem separatora komórkowego do pobierania płytek krwi z aferezy wraz z dostawą kompatybilnych zestawów.
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i innych materiałów do Działu Farmacji SPZZOZ w Przysusze
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku dla potrzeb Urologii
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, środków ochrony indywidualnej i materiałów medycznych różnych
- ZAKUP I DOSTAWA OPATRUNKÓW
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.