Ogłoszenie z dnia 2009-04-03
Kamień Pomorski: Dostawa materiałów biurowych
Numer ogłoszenia: 91082 - 2009; data zamieszczenia: 03.04.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kamień Pomorski, Stary Rynek 1, Kamień Pomorski, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3821142, 3823965, faks 091 3825028.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Gminy Kamień Pomorski oraz jej jednostek organizacyjnych wymienionych w załączniku nr 3 do SIWZ. Szacunkowe ilości materiałów biurowych podane w wykazie asortymentu - załącznik nr 2 do SIWZ, nie są wiążące dla Zamawiającego przy realizacji umowy, są podstawą dla Wykonawców do sporządzenia oferty. Rzeczywiste ilości materiałów biurowych będą wynikać z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. Z tego tytułu nie będą przysługiwały wykonawcy żadne roszczenia. Dostawa przedmiotu zamówienia, przekraczająca ilość określoną w załączniku nr 2 do SIWZ, której konieczność wyniknie w trakcie realizacji umowy, traktowana będzie przez strony jako dostawa dodatkowa i może być realizowana wyłącznie z zachowaniem przepisów ustawy. Zamawiający wymaga, aby oferowane artykuły biurowe spełniały parametry i standardy jakościowe wyszczególnione w wykazie asortymentu - załącznik nr 2 do SIWZ kolumna 2. Jeżeli Wykonawca proponuje artykuł równoważny do wskazanego w kolumnie 2 wykazu asortymentu, wpisuje jego dokładną nazwę i parametry w kolumnie 3 wykazu asortymentu. W celu potwierdzenia równoważności, Wykonawca musi załączyć do każdego proponowanego artykułu równoważnego jego opis w formie kserokopii (podpisanej zgodnie ze statusem Wykonawcy) z katalogu produktów ( w języku polskim) lub kserokopie innego dokumentu zawierającą nazwą produktu, producenta wyrobu, dokładny opis cech jakościowych i parametrów technicznych produktu, ewentualnie numer katalogowy. W przypadku oferowania produktu identycznego jak wskazany przez Zamawiającego (dotyczy materiałów przy których Zamawiający wskazał typ lub klasę produktu) należy wpisać adnotacje - taki sam jak w kolumnie nr 2. Jeżeli materiały nie mają wskazań typu lub klasy, Zamawiający wymaga wpisania danych w wykazie asortymentu - załącznik nr 2 do SIWZ, w kolumnie 3 umożliwiających identyfikację produktu oraz potwierdzających zgodność wymaganych parametrów z parametrami oferowanego artykułu. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na dostarczone produkty na okres co najmniej 12 miesięcy, licząc od dnia dostawy, oddzielnie dla każdej partii produktów. Dostawy częściowe - sukcesywne następować będą partiami do siedziby Zamawiającego lub danej jednostki zamawiającej, a wielkość partii wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji osób wskazanych w załączniku nr 3 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć materiały biurowe do Zamawiającego lub jednostek wg adresów podanych w załączniku nr 3 do SIWZ - najpóźniej w ciągu 48 godzin od dnia złożenia dyspozycji przez pracownika danej jednostki zamawiającej. Odbioru zamówionego towaru dostarczonego Zamawiającemu lub jednostkom przez Wykonawcę jego transportem dokonywać będą pracownicy wymienieni w załączniku nr 3 do SIWZ. Zamówione materiały biurowe winny być dostarczane do Zamawiającego lub jednostek w nienaruszonych opakowaniach fabrycznych. W przypadku dostarczenia materiałów biurowych niezgodnych z warunkami zamówienia Zamawiający lub jednostki zastrzegają sobie prawo do reklamacji, która powinna być zrealizowana w ciągu 48 godzin od daty zgłoszenia. Wykonawca zobowiązany będzie wymienić wadliwe materiały biurowe na nowe, wolne od wad. Koszty opakowania, ubezpieczenia, załadunku, rozładunku, transportu, spedycji oraz wszystkie pozostałe związane z prawidłową i terminową realizacją zamówienia, ponosić będzie Wykonawca i musi uwzględnić je w cenie oferty w wykazie asortymentu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wykaz asortymentu - załącznik nr 2 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 39125.66 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PARTNER IKA-90 s.j., Kamieńska 23, 72-300 Gryfice, kraj/woj. zachodniopomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 31644.20
- Oferta z najniższą ceną: 31644.20 oferta z najwyższą ceną: 35263.62
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI KAMIEŃ POMORSKI
- Świadczenie usług cateringowych na rzecz Przedszkola Publicznego nr 1 i nr 2 w Kamieniu Pomorskim
- Świadczenie usług przewozowych uczniów placówek oświatowych z terenu gminy Kamień Pomorski w roku szkolnym 2024/2025, w ramach regularnej komunikacji zbiorowej z zapewnieniem opieki podczas przejazdu
więcej: przetargi KAMIEŃ POMORSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Poznaniu oraz podległych Placówek Terenowych
- BON-IV.272.27.2024.ŁC Sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego
- Dostawa materiałów biurowych w okresie 1 roku
- Dostawa artykułów papierniczych i materiałów biurowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku
- Sukcesywny zakup artykułów biurowych w tym papieru i baterii
- Dostawy materiałów terapeutycznych - ZP-23/24
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.