Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-30
Wisznia Mała: Budowa dróg, chodników oraz parkingu i kanalizacji deszczowej w ul. Szkolnej i ul. Parkowej w Krynicznie
Numer ogłoszenia: 91102 - 2008; data zamieszczenia: 30.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wisznia Mała, ul. Wrocławska 9, 55-114 Wisznia Mała, woj. dolnośląskie, tel. 071 3127025, fax 071 3127068.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiszniamala.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa dróg, chodników oraz parkingu i kanalizacji deszczowej w ul. Szkolnej i ul. Parkowej w Krynicznie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje budowę jezdni ul Szkolnej o szerokości od 4,5 m do 6,0 m, budowę chodnika przy ul. Szkolnej o szer. od 2,0 m do 2,5m, budowę chodnika przy ul. Parkowej o szer. 2,0m, zjazdów na posesje prywatne, zatoki autobusowej, parkingu, trawnika oraz elementów odwodnienia. Zamówienie obejmuje w szczególności: 1. Roboty ziemne przygotowawcze a) Mechaniczne rozebranie nawierzchni z betonu, b) Ręczne rozebranie nawierzchni z kostki betonowej c) Mechaniczne karczowanie drzew; 2.Roboty kanalizacyjne a) Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 315 mm - 74 m b) Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 160 mm - 30 m c) Drenaż z rur ceramicznych perforowanych o śr. 100/160 mm - 110 m d) Studzienki ściekowe z gotowych elementów betonowe o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu - 7 szt e) Studzienki kontrolne betonowe o średnicy 1000 mm - 6 szt 3. Nawierzchnie a) Nawierzchnia z kostki betonowej na jezdniach i na wjazdach o gr. 8 cm (kolor szary) - 775 m2 b) Nawierzchnia z kostki betonowej - chodniki o gr. 8 cm (kolor czerwony) - 560 m2 c) Nawierzchnia z kostki betonowej na miejscach parkingowych o gr. 8 cm (kolor czarny) - 560 m2 4.Oznakowanie, zieleń a) Wykonanie trawników - 120 m2 b) Posadzenie drzewa liściastego -platan - 1 szt. o wys. min 2,5m , korona drzewa od 2 m. c) Wykonanie schodów z betonu d) Wykonanie poręczy e) Ustawienie znaków - 7 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 zł. (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 punkt 2 ustawy z dn. 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń, gwarancji bankowych, ubezpieczeniowych, ich treść ma być zgodna z załączonym wzorem 2.9 (bezwarunkowa i na pierwsze żądanie, obejmująca okres związania ofertą t.j. 30 dni - art. 85 Pzp ). 3. Wadium w formie poręczeń, gwarancji, należy złożyć w oryginale w pokoju nr 4 w terminie nie późniejszym niż termin składania ofert. Wykonawca winien uzyskać potwierdzenie złożenia wadium. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy Zamawiającego: Gmina Wisznia Mała Bank Spółdzielczy w Trzebnicy nr 72 9591 0004 2001 0020 0514 0002 W terminie do 21 maja 2008 r. do godz. 9 45 Na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć jakiego przetargu wadium dotyczy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia i ponadto: a) dysponują osobami posiadającymi stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa w branży: a)drogowej z zakresu budowy dróg; b)inżynierii sanitarnej z zakresu budowy sieci zewnętrznych; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tzn.: w okresie ostatnich pięciu lat zrealizowali minimum jedno zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia tj.: - zamówienie w zakresie budowy dróg i chodników z kostki betonowej o powierzchni co najmniej 1000m2 oraz w zakresie budowy kanalizacji deszczowej o długości co najmniej 300 mb. Wykazane roboty muszą być poparte dokumentami wystawionymi przez Inwestora potwierdzającymi, że zostały one wykonane należycie. Wykonawca przedstawi opis rodzaju robót, poda ich wartość, wielkość oraz daty i miejsca wykonania. 1.5. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie swojej działalności. 1.6. udzielą 36 miesięcznej gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia, licząc od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane. Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej wg zasady spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zestaw dokumentów wymaganych od Wykonawców biorących udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego 1. Formularz oferty - podpisany na każdej stronie (wzór nr 2.1) 2. Oświadczenie Wykonawcy w sprawie ubiegania się o zamówienie publiczne (wzór nr 2.1.a) 3. Oświadczenie Wykonawcy o informacjach stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa (brak oświadczenia będzie skutkować jawnością całej oferty) (wzór nr 2.2 ) 4. Stan zatrudnienia oraz wskazanie osoby pełniącej funkcję kierownika budowy, branżowych kierowników - (wzór nr 2.3) 5. Aktualny Odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - (wzór nr 2.4 ) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.(wzór nr 2.4a) 7. Uprawnienia budowlane osoby wskazanej do pełnienia funkcji kierownika budowy oraz branżowych kierowników robót zgodne z zakresem przedmiotu zamówienia, to jest w zakresie sieci sanitarnych, dróg 8. Aktualne zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności do Izby osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie. (j.w.) 9. Zbiorcze zestawienie kosztów (wzór 2.5). 10. Zaakceptowany wzór umowy, wyłącznie na przedstawionym wzorze przez Zamawiającego - (wzór nr 2.6) nie wypełniać wzoru umowy! 11. Oświadczenie Wykonawcy o kontynuacji ubezpieczenia OC przez okres realizacji robót (wzór nr 2.7) 12. Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 13. Dowód wniesienia wadium (wzór gwarancji wadialnej nr 2.9)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiszniamala.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wisznia Mała, ul. Wrocławska 9, 55-114 Wisznia Mała, pok. nr 4, Koszt SIWZ wraz z dokumentacją projektową wynosi 50 zł + ewentualne koszty przesyłki.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2008 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Wisznia Mała, ul. Wrocławska 9, 55-114 Wisznia Mała pok. nr 4.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Rozbudowa ul. Wiejskiej w Sadownem - etap II.
- Przebudowa ul. Bałtyckiej wraz z budową/przebudową kanalizacji deszczowej - ETAP I
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 4517E na odcinku od drogi krajowej nr 45 do skrzyżowania drogi krajowej nr 43 w miejscowości Grębień
- Przebudowa DW nr 705 na odcinku od km 16+538,00 do skrzyżowania z ul. Trojanowską i Stanisława Staszica w Sochaczewie - nr postępowania 065/25
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.