Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-03
Nowa Sól: Przebudowa drogi wraz z odwodnieniem i oświetleniem drogowym - ul. Zakątek w Nowej Soli
Numer ogłoszenia: 91116 - 2009; data zamieszczenia: 03.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowa Sól - Miasto , ul. M. J. Piłsudskiego 12, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 4590300, faks 068 4590358.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowasol.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi wraz z odwodnieniem i oświetleniem drogowym - ul. Zakątek w Nowej Soli.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi ul. Zakątek w Nowej Soli o całkowitej długości 132,43 m i szerokości 5,5 - 6,0 m. Zakres robót obejmuje: a) budowę jezdni o powierzchni 1184,4 m2 z ekologicznej betonowej kostki brukowej typu VIA-VERDE, koloru szarego o gr. 8 cm i następujących parametrach technicznych: - klasa techniczna drogi - D, - prędkość projektowa - Vp = 30km/h, - szerokość opaski bezpieczeństwa - min. 0,50 m, - kategoria ruchu KR2, b) przebudowę siegacza o szerokości 9,50 m i długości 25,30 m, c) przebudowę zjazdów do posesji o powierzchni 103,1 m2, d) przebudowę chodnika i opaski z betonowej kostki brukowej o powierzchni 323,4 m2, e) budowę urządzeń odwadniających: studzienki ściekowe z osadnikiem i koszem C-3 - 4 szt., studnie chłonne Ć1200 mm - 2 szt., studnie chłonne Ć1000 mm -1 szt., f) budowę oświetlenia drogowego: słupy stalowe ocynkowane - 7 szt.; oprawy SGS 203/70W z lampą sodową SON(T) - 7 szt. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: a) przywrócenie stanu pierwotnego terenu budowy, po zakończeniu robót budowlanych, b) obsługę geodezyjną zadania, łącznie z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą, c) przygotowanie dokumentacji powykonawczej wymaganej przepisami.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 6.000 złotych (słownie: sześć tysięcy złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tzn.: - wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwa zadania, z których każde polegało na budowie lub przebudowie nawierzchni z kostki betonowej lub/i kostki, płyty kamiennej lub/i płyt betonowych ażurowych o powierzchni minimum 1.000 m2, - dysponują osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania budową i robotami budowlanymi w specjalności drogowej, będącą członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, - dysponują osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, będącą członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania tzn.: - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W przypadku wystąpienia wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt 1 lit. a - c muszą spełniać łącznie wszyscy wykonawcy, warunki określone w pkt 1 lit. d musi spełniać każdy z wykonawców 3. Ocena spełniania warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w pkt 10 SIWZ złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. 4. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie oparty na zasadzie spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodne z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokument ten musi być podpisany przez pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu lub przez każdego z wykonawców. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokument ten musi być złożony przez każdego wykonawcę. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokumenty te muszą być złożone przez każdego wykonawcę. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakres wykonywanych przez nich czynności, zgodny z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia wraz z aktualnym zaświadczeniem o ich przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowasol.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nowej Soli, ul. M.J. Piłsudskiego 12, 67-100 Nowa Sól, pok. 109.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Nowej Soli, ul. M.J. Piłsudskiego 12, 67-100 Nowa Sól, pok. 101.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z NOWEJ SOLI
- Sukcesywna dostawa żywienia pozajelitowego na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
- Wykonanie dokumentacji projektowej budynku energooszczędnego i zagospodarowania terenu Parku Krasnala w ramach zadania: Adaptacja przestrzeni miejskiej dla potrzeb Nadodrzańskiego Parku Rekreacyjnego
- PRZYGOTOWYWANIE ORAZ WYDAWANIE LUB DOWÓZ DWUDANIOWYCH OBIADÓW NA ZLECENIE MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W NOWEJ SOLI
- ŚWIADCZENIE USŁUGI SPRZĄTANIA BUDYNKU MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W NOWEJ SOLI ORAZ POMIESZCZEŃ DZIENNEGO DOMU SENIOR +
- Sukcesywne dostawy odczynników diagnostycznych na potrzeby Szpitalnego Laboratorium bakteriologiczno- serologicznego WS SP ZOZ w Nowej Soli.
- Wykonanie dokumentacji projektowej zagospodarowania terenu w ramach zadania pn. "Adaptacja przestrzeni miejskiej dla potrzeb Nadodrzańskiego Parku Rekreacyjnego" - Obszar Marina i Park Wodny Świat.
więcej: przetargi w Nowej Soli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "PRZEBUDOWA WEWNĘTRZNEJ DROGI LEŚNEJ - DOJAZD POŻAROWY NR 1- odcinek o dł. 950,00m"
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 3270L Łabuńki - Barchaczów - Antoniówka - Zubowice od km15+016,94 do km 17+385,36
- Remonty dróg na terenie Gminy Bestwina
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Człopa
- Realizacja robót budowlanych dla zadania pn. "Przebudowa ul. Miodowej w zakresie budowy brakującego chodnika w ul. Miodowej we Wrocławiu na odc. od zjazdu na posesję nr 27 do drogi 23KDW/7"
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.