eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała PodlaskaDostawa obwodów do respiratora, filtrów bakteryjno-wirusowych z wymiennikiem ciepła i wilgoci, cewników i drenów j.uż., wyrobów zużywalnych do intensywnej terapii noworodka, igieł punkcyjnych do biopsji stercza, rękawic diagnostycznych i sekcyjnych, przyrządów do nakłucia jamy opłucnej, zaawansowanych stymulatorów dwujamowych, nakłuwaczy do bezpiecznego pobierania krwi z drenów i probówek, fartuchów ochronnych przed promieniowaniem RTG, testów jakościowych używanych w laboratorium ... w podziale na 14 części. Sprawa znakZP.3520/14/16

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-15

Biała Podlaska: Dostawa obwodów do respiratora, filtrów bakteryjno-wirusowych z wymiennikiem ciepła i wilgoci, cewników i drenów j.uż., wyrobów zużywalnych do intensywnej terapii noworodka, igieł punkcyjnych do biopsji stercza, rękawic diagnostycznych i sekcyjnych, przyrządów do nakłucia jamy opłucnej, zaawansowanych stymulatorów dwujamowych, nakłuwaczy do bezpiecznego pobierania krwi z drenów i probówek, fartuchów ochronnych przed promieniowaniem RTG, testów jakościowych używanych w laboratorium ... w podziale na 14 części. Sprawa znak: ZP.3520/14/16
Numer ogłoszenia: 91124 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej , ul. Terebelska 57-65, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 83 4147296, faks 83 4147297.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa obwodów do respiratora, filtrów bakteryjno-wirusowych z wymiennikiem ciepła i wilgoci, cewników i drenów j.uż., wyrobów zużywalnych do intensywnej terapii noworodka, igieł punkcyjnych do biopsji stercza, rękawic diagnostycznych i sekcyjnych, przyrządów do nakłucia jamy opłucnej, zaawansowanych stymulatorów dwujamowych, nakłuwaczy do bezpiecznego pobierania krwi z drenów i probówek, fartuchów ochronnych przed promieniowaniem RTG, testów jakościowych używanych w laboratorium ... w podziale na 14 części. Sprawa znak: ZP.3520/14/16.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa obwodów do respiratora, filtrów bakteryjno-wirusowych z wymiennikiem ciepła i wilgoci, cewników i drenów j.uż., wyrobów zużywalnych do intensywnej terapii noworodka, igieł punkcyjnych do biopsji stercza, rękawic diagnostycznych i sekcyjnych, przyrządów do nakłucia jamy opłucnej, zaawansowanych stymulatorów dwujamowych, nakłuwaczy do bezpiecznego pobierania krwi z drenów i probówek, fartuchów ochronnych przed promieniowaniem RTG, testów jakościowych używanych w laboratorium, pokrowców j.uż. na panel do owijania w fototerapii, zestawów j.uż. do żywienia wcześniaków i noworodków oraz igieł z ostrzem typu Chiba z wyjmowanym mandrynem w podziale na 14 części. Sprawa znak: ZP.3520/14/16.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 33.17.10.00-9, 33.14.12.00-2, 33.14.00.00-3, 33.14.13.23-0, 33.14.13.20-9, 33.14.16.25-7, 33.18.22.00-1, 33.69.65.00-0, 35.11.34.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Część 1 - 300,00 zł słownie zł: trzysta Część 2 - 1 000,00 zł słownie zł: jeden tysiąc Część 3 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium Część 4 - 100,00 zł słownie zł: sto Część 5 - 6 500,00 zł słownie zł: sześć tysięcy pięćset Część 6 - 50,00 zł słownie zł: pięćdziesiąt Część 7 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium Część 8 - 250,00 zł słownie zł: dwieście pięćdziesiąt Część 9 - 100,00 zł słownie zł: sto Część 10 - 100,00 zł słownie zł: sto Część 11 - 100,00 zł słownie zł: sto Część 12 - 50,00 zł słownie zł: pięćdziesiąt Część 13 - 50,00 zł słownie zł: pięćdziesiąt Część 14 - 80,00 zł słownie zł: osiemdziesiąt

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca w sytuacji, gdy będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia i przedstawi w tym celu, w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania przedmiotowego zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 3. Oświadczenia, dokumenty i próbki w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego i inne dokumenty: 1) Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz. 2) Wypełnione formularze cenowe, zgodnie z załącznikami nr 2A do siwz. 3) Wypełnione załączniki nr 6.1 i 6.2 do siwz (dotyczy części nr 8). 4) Wypełniony załącznik nr 5 do siwz - oświadczenie Wykonawcy, że: - zaoferowane wyroby są dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; - w przypadku wyboru jego oferty, na żądanie Zamawiającego w terminie określonym w § 4 ust. 3 projektu umowy (załącznik nr 1 i 1A do siwz), dostarczy mu dokumenty dopuszczające do obrotu i używania na terenie Polski, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa wyroby objęte umową. 5) Dotyczy części nr 5: Próbki do oceny jakości zaoferowanych wyrobów opisane w rozdz. III ust. 6 siwz. 6) Dotyczy części nr 10: Deklaracja zgodności potwierdzająca zgodność zaoferowanych wyrobów z Dyrektywą Rady 89/686/EEC oraz wymagania opisane w rozdz. III ust. 7 siwz. 7) Folder/katalog/ulotki wyrobów objętych przedmiotem zamówienia (zalecane przez zamawiającego). 8) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie za zgodność z oryginałem)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

V przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
www.soldea.pl (dotyczy części nr 1, 2, 5 i 8-10)

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz warunki zmian reguluje wzór umowy (załącznik nr 1 i 1A do siwz)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalbp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamaw. udostępni siwz w formie papier., cena 20zł, pok. 104, bud. CDA, ul. Terebelska 57-65 lub za zal. poczt. 20zł+koszt przesyłki. Prośbę można przesłać na fax 83/4147297..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2016 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej, ul. Terebelska 57- 65, 21- 500 Biała Podlaska, Punkt Informacyjny budynku Centrum Dydaktyczno - Administracyjnego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Termin zapłaty za zrealizowane dostawy nie może być krótszy niż 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. 2. Ceny jednostkowe brutto/netto nie wzrosną przez okres minimum 6 m-cy od początkowej daty realizacji zamówienia (z zastrzeżeniem zapisów zawartych w umowie - załącznik nr 1 i 1A do siwz). 3. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obwód do respiratora, filtr bakteryjno-wirusowy z wymiennikiem ciepła i wilgoci.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 pozycje formularza cenowego do wyceny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Cewniki i dreny jednorazowego użytku (wyroby sterylne).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 14 pozycji formularza cenowego do wyceny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyroby zużywalne do intensywnej terapii noworodka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 pozycje formularza cenowego do wyceny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Igła punkcyjna do biopsji stercza do pistoletu PRO-Mag.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igła punkcyjna do biopsji stercza do pistoletu PRO-Mag - 200 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.23-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Rękawice diagnostyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 pozycji formularza cenowego do wyceny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 79
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1
    • 3. Jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Rękawice sekcyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice sekcyjne - 500 par.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przyrząd do nakłucia jamy opłucnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje formularza cenowego do wyceny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zaawansowane stymulatory dwujamowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje formularza cenowego do wyceny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Nakłuwacze do bezpiecznego pobierania krwi z drenów i probówek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nakłuwacze do bezpiecznego pobierania krwi z drenów i probówek - 7000 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Fartuch ochronny przed promieniowaniem RTG, dwustronny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fartuch ochronny przed promieniowaniem RTG, dwustronny - 2 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Testy jakościowe używane w laboratorium.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 6 pozycji formularza cenowego do wyceny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pokrowiec j.uż. na panel do owijania w fototerapii do lampy Philips BiliTx.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pokrowiec j.uż. na panel do owijania w fototerapii do lampy Philips BiliTx - 5 op. po 50 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zestaw j.uż. do żywienia wcześniaków i noworodków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw j.uż. do żywienia wcześniaków i noworodków (1 zestaw = 140 butelek + 140 smoczków) - 5 zest.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Igła z ostrzem typu Chiba z wyjmowanym mandrynem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igła z ostrzem typu Chiba z wyjmowanym mandrynem - 200 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.