eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleRemont pomieszczeń KWP Opole/KMP Opole - PDOZ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-30

Opole: Remont pomieszczeń KWP Opole/KMP Opole - PDOZ
Numer ogłoszenia: 91124 - 2008; data zamieszczenia: 30.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu, ul. Korfantego 2, 45-077 Opole, woj. opolskie, tel. (077) 4545001, 4222670.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opolska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń KWP Opole/KMP Opole - PDOZ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu remontu budynku KWP Opole/KMP Opole zawierająca: - remont pomieszczeń na I piętrze budynku głównego w skrzydle wschodnim; - częściowy remont PDOZ; - remont pomieszczenia przejściowego do PDOZ. Zakres robót przewidzianych do wykonania obejmuje: - roboty rozbiórkowe, - wykonanie nadproży stalowych i żelbetowych, - odgrzybianie ścian ceglanych, - wykonanie ścianek murowanych z cegły ceramicznej, pustaków ceramicznych, - wykonanie ścianek działowych z płyt g-k, - wymurowanie komina z cegły klinkierowej, - wymiana podkładów podposadzkowych, - wykonanie posadzek i podłóg z wykładziny PCV, płytek ceramicznych, - wykonanie posadzek żywicznych, - wymiana stolarki drzwiowej, - roboty tynkarskie i malarskie, - licowanie ścian płytkami ceramicznymi, - wykonanie ścianki wydzielenia przeciwpożarowego, - wykonanie instalacji wentylacji, - wymiana instalacji wod.-kan. w sanitariatach, - wymiana wyposażenia sanitarnego z uzupełnieniem o kabiny prysznicowe, - wymiana skrzynek hydrantowych z wyposażeniem, - wymiana grzejników i zaworów termostatycznych w instalacji centralnego ogrzewania, - wykonanie wewnętrznej linii zasilającej i tablic rozdzielczych, - wymiana instalacji elektrycznych w zakresie ułożenia przewodów, montażu opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego, - wykonanie strukturalnej instalacji teleinformatycznej, - wykonanie instalacji alarmowej i kontroli dostępu, - montaż elementów sufitu podwieszonego. W ramach prowadzonych robót Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia na legalne wysypisko oraz poniesienia kosztów związanych z utylizacją całości materiałów pochodzących z rozbiórek, za wyjątkiem elementów drewnianych i metalowych. Elementy drewniane Wykonawca pozostawi do dyspozycji Zamawiającego, a elementy metalowe Wykonawca odwiezie do punktu skupu złomu. Asygnatę za dostarczony złom wystawioną na adres Zamawiającego, Wykonawca zwróci Zamawiającemu. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez wykonawcę w całości do wykonania podwykonawcom niżej wymienionych rodzajów robót: a) instalacyjne elektryczne, b) instalacyjne sanitarne. Wykonywanie robót przez Wykonawcę przy pomocy podwykonawców może odbywać się za aprobatą Zamawiającego, wyłącznie na zasadach określonych w art. 647¹ Kodeksu cywilnego. Na dokumentację służącą do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót składają się: 1. Dokumentacja projektowa: 1) Dokumentacja projektowa remontu pomieszczeń na I piętrze budynku głównego w skrzydle wschodnim, w skład której wchodzą: a) projekt wykonawczy- branża budowlana ( architektura + konstrukcja), b) projekt wykonawczy- branża elektryczna, c) projekt wykonawczy- branża sanitarna, d) przedmiary robót: budowlanych, elektrycznych, sanitarnych. 2) Dokumentacja projektowa częściowego remontu PDOZ ( remontu pomieszczeń dla osób zatrzymanych), służąca do opisu przedmiotu zamówienia, w skład której wchodzą: a) szczegółowy opis robót remontowych, b) rysunek nr 1 Rzut piwnic budynku głównego. Pomieszczenia dla osób zatrzymanych PDOZ, c) fotografie nr: od 1 do 4, d) przedmiary robót: budowlanych, sanitarnych. 3) Dokumentacja projektowa remontu pomieszczenia przejściowego do PDOZ ( remontu celi aresztu na pomieszczenie przejściowe dla zatrzymanych ), w skład której wchodzą: a) projekt wykonawczy- branża budowlana ( architektura i konstrukcja), b) projekt wykonawczy- branża sanitarna, c) projekt wykonawczy- branża elektryczna, d) przedmiary robót: budowlanych, sanitarnych, elektrycznych. 2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych na: 1) Remont pomieszczeń na I piętrze budynku głównego w skrzydle wschodnim: - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót ( część ogólna i szczegółowa ) branży budowlanej, - Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót branży sanitarnej, - Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót branży elektrycznej. 2) Częściowy remont pomieszczeń PDOZ ( remont pomieszczeń dla osób zatrzymanych ): - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót branży budowlanej i sanitarnej. 3) Remont pomieszczenia przejściowego do PDOZ ( remont celi aresztu na pomieszczenie przejściowe dla zatrzymanych ): - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, sanitarnych, elektrycznych oraz robót wykończeniowych w zakresie obiektów budowlanych. Ww. dokumenty stanowiące załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wykonawca może pobrać, ze wskazanej strony internetowej Zamawiającego (profilu nabywcy).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Oryginalny kod CPV: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Oryginalny kod CPV: 45.26.23.10 - Zbrojenie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.10 - Zbrojenie Oryginalny kod CPV: 45.26.23.50 - Betonowanie bez zbrojenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.50 - Betonowanie bez zbrojenia Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.33.12.00 - Instalacja cieplna, wentylacyjna i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.33.22.00 - Hydraulika Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.42.11.14 - Instalowanie drzwi metalowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Oryginalny kod CPV: 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych Oryginalny kod CPV: 45.43.21.14 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.14 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych Oryginalny kod CPV: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Oryginalny kod CPV: 45.44.21.80 - Powtórne malowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.80 - Powtórne malowanie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: *spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy PZP i złożą na tę okoliczność oświadczenie wiedzy według wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, iż: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający żąda potwierdzenia spełnienia warunków wymienionych w art. 22 ust.1 PZP przez złożenie wraz z ofertą dokumentów potwierdzających. b) Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty potwierdzające. Zamawiający uzna, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania jeżeli: * z oświadczeń wykonawcy wynika, że: - wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności, - wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia, - wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a żądane dokumenty potwierdzają, że wykonawca: * jest uprawniony do prowadzenia działalności na podstawie: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, * posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na podstawie: - uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi oraz zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (wpisu do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) osoby, której wykonawca powierzy pełnienie obowiązków kierownika budowy. Zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wynika to ze złożonego oświadczenia, a wymienione wyżej dokumenty potwierdzają, iż: wykonawca dysponuje osobą, której powierzy pełnienie obowiązków kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi oraz legitymującą się przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego. Zamawiający przeprowadzi ocenę spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i załączonych dokumentów, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wykonawca ww. warunki spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenia: - o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 Ustawy Prawa zamówień publicznych, - o treści zamieszczonej na formularzu ofertowym. b) Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: Posiadanie przez wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Posiadanie przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - dokument stwierdzający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi osoby, której wykonawca powierzy obowiązki kierownika budowy. - aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (wpis do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) osoby, której wykonawca powierzy obowiązki kierownika budowy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast żądanego dokumentu potwierdzającego posiadanie przez wykonawcę uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zamowienia.opolska.policja.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu ul. Korfantego 2, 45-077 Opole, pok. nr 168 po uprzednim złożeniu wniosku o przekazanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia za odpłatnością.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Siedziba zamawiającego, tj.: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu ul. Korfantego 2, 45-077 Opole; pok. nr 204 Sekretariat Wydziału Prezydialnego i ds. Ochrony Informacji Niejawnych.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.