To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-06-17
Połczyn-Zdrój: Przebudowa drogi leśnej nr 33 w leśnictwie Dębno- etap I
Numer ogłoszenia: 91129 - 2016; data zamieszczenia: 17.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 53457 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Połczyn, ul. 15 Grudnia 12, 78-320 Połczyn-Zdrój, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3662230, faks 094 3662230.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL LP Nadleśnictwo Połczyn.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi leśnej nr 33 w leśnictwie Dębno- etap I.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające budowie leśnej drogi przeciwpożarowej z betonowych płyt drogowych typu JOMB w miejscu istniejącej drogi gruntowej położonej w Nadleśnictwie Połczyn, Leśnictwo Dębno, Gmina: Tychowo, działki nr : 248, 247/4, 230/5, 231 Obręb: Stare Dębno Etap I odcinek 1+786,04 do 2+639,16 Stan istniejący: Przebudowywana droga leśna zlokalizowana jest w południowej części Gminy Tychowo. Istniejącą warstwę jezdną stanowi nie utwardzona nawierzchnia gruntowa (naturalna) o zmiennej szerokości od 2,4m do 3,2m. Na całej długości przedmiotowego odcinka drogi leśnej nie zostały zachowane podstawowe parametry techniczne wymagane dla tego typu dróg- dróg leśnych przeciwpożarowych. Droga nie posiada właściwego odwodnienia, co powoduje niekontrolowany spływ wód opadowych i roztopowych oraz prowadzi do rozmakania korpusu drogowego i obniżenia nośności podłoża. Całkowita długość drogi wynosi 2,6740km. Długość odcinka dla etapu I: 853,12 mb Parametry techniczne projektowanej drogi: Podstawowe parametry drogi: - klasa techniczna ulicy - D - prędkość projektowa - Vp = 30 km/h - szerokość nawierzchni jezdni - 3,5m - szerokość nawierzchni jezdni z mijanką - 6,50m - szerokość składnic - 6,0m i 10,0m - szerokość poboczy - 2x0,75m - długość przebudowywanej drogi - 2639,16m - max obciążenie na oś - 100 kN Na projektowanym odcinku drogi, po usunięciu warstwy humusu (gr. próchniczego) zastosowano następujące przekroje konstrukcyjne: Nawierzchnia jezdni - warstwa ścieralna (jezdna) z betonowych płyt drogowych typu JOMB podwójnie zbrojonych o wym. 100x75x12,5cm, układanych śladowo w lokalizacjach: od km 0+630,63-2+203,12, 2+233,99-2+531,44, na pozostałych odcinkach nawierzchnia wykonana jako pełne wyłożenie o szerokościach podanych na pzt. Na odcinkach układanych śladowo środek drogi i po 25-40cm poza płytami należy uzupełnić kruszywem naturalnym łamanym 0-31,5mm. Otwory w płytach należy zasypać piaskiem drobnym. - podsypka piaskowa gr 3cm - podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 o grubości 12cm, - rodzime podłoże gruntowe Odcinek wzmocnienia podłoża gruntowego: - Geokrata h=15cm wypełniona pospółką gr. 20cm - Getkanina separacyjno- wzmacniająca wytrzymałości 20kN - Nasyp z piasku Pobocza Wykonane z pospółki (mieszanka optymalna) gr. 10cm. Na placach manewrowych pobocza wewnętrzne z mieszanki kruszywa łamanego 0-31,5mm gr. 10cm Nawierzchnia mijanki, składnic, zjazdów: - nawierzchnia z mieszanki kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 o grubości 8cm, - warstwa podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego 0-63mm gr. 18cm - rodzime podłoże gruntowe Konstrukcja przepustu fi 500mm - rura fi 500mm PCV SN8, - ława żwirowa z pospółki gr 25cm - ścianki czołowe z brukowca gr 15-17cm na betonie C12/15 gr. 10cm Wszelkie dane techniczne (granulacja kruszyw i ich jakość, badania, uziarnienie, parametry techniczne itd.) zgodnie z SST/STWiOR i wytycznymi technicznymi..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD REMONTU I UTRZYMANIA DRÓG "DROGOTEX" IRENEUSZ RACHTAN
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD REMONTU I UTRZYMANIA DRÓG "DROGOTEX" IRENEUSZ RACHTAN
- Zakład Remontu i Utrzymania Dróg DROGOTEX Ireneusz Rachtan, Chociwle 8A, 76-020 Bobolice, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 362468,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 389897,86
Oferta z najniższą ceną: 389897,86 / Oferta z najwyższą ceną: 647235,26
Waluta: PLN .
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Sienno
- Powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych z wykorzystaniem emulsji asfaltowej
- Przebudowa drogi wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej w ul. Okólnej w m. Nowe Skalmierzyce.
- Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ew. 306/1 oś. Klemensów
- "Przebudowa drogi gminnej nr 119021 N pomiędzy miejscowościami Czyprki i Woryny w gminie Górowo Iławeckie"
- Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Apteczna w Krynkach i ul. Staszica w Brodach wraz z budową chodnika i oświetlenia
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.