Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-16
Katowice: przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 EURO
na kompleksowe utrzymanie czystości i wykonanie dezynfekcji w obiektach Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach
Numer ogłoszenia: 9113 - 2013; data zamieszczenia: 16.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego , ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice, woj. śląskie, faks 032 2514533.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 EURO na kompleksowe utrzymanie czystości i wykonanie dezynfekcji w obiektach Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe utrzymanie czystości i wykonanie dezynfekcji w obiektach Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach, tj. w Zakładzie Radioterapii, Pracowni Rezonansu Magnetycznego przy ul. Raciborskiej 27 i budynku Poradni przy ul. Raciborskiej 28. 1. Dotyczy obiektu Zakładu Radioterapii: a. Wykonanie wymaganych prac dezynfekcyjnych i czystościowych wraz z czyszczeniem okien i wykładzin podłogowych, we wszystkich pomieszczeniach oraz poziomych i pionowych ciągach komunikacyjnych b. Zapewnienie w sposób ciągły, w toaletach i punktach mycia rąk: środków higieny i środków zapachowych. c. Pielęgnacja zieleni przed zakładem oraz prace porządkowo - czystościowe na przyległym terenie utwardzonym. d. Wyczyszczenie elewacji frontowej budynku, od ul. Raciborskiej - elewacja budynku Zakładu Radioterapii ostatni raz była malowana w lipcu 2009 roku. 2. Dotyczy obiektu Pracowni Rezonansu Magnetycznego a. Wykonanie wymaganych prac dezynfekcyjnych i czystościowych wraz z czyszczeniem okien i wykładzin podłogowych, we wszystkich pomieszczeniach oraz poziomych i pionowych ciągach komunikacyjnych b. Zapewnienie w sposób ciągły, w toaletach i punktach mycia rąk: środków higieny i środków zapachowych. c. Pielęgnacja zieleni przed Pracownią oraz prace porządkowo czystościowe na przyległym terenie utwardzonym. 3. Dotyczy obiektu budynku Poradni: a. Wykonanie wymaganych prac dezynfekcyjnych i czystościowych wraz z czyszczeniem okien i wykładzin podłogowych, we wszystkich pomieszczeniach oraz poziomych i pionowych ciągach komunikacyjnych. b. Zapewnienie w sposób ciągły w toaletach i punktach mycia rąk: środków higieny i środków zapachowych. c. Pielęgnacja zieleni wokół budynku oraz prace porządkowo czystościowe na przyległym terenie utwardzonym. Szczegółowy zakres i częstotliwość wykonywanych czynności, wymiar powierzchni oraz odpowiedzialności Wykonawcy zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ Zakres wykonywanych czynności. 4. Wykonawca jest zobowiązany wykonać powierzone prace określone w punktach 1, 2 i 3: a. zgodnie z obowiązującymi przepisami, b. zgodnie z zasadami sanitarno-epidemiologicznymi i wewnętrznymi procedurami Zamawiającego dotyczącymi prac dezynfekcyjnych i czystościowych - Załącznik Nr 2 do SIWZ Procedury Zamawiającego dotyczące prac dezynfekcyjnych i czystościowych A, B, C, c. z zachowaniem przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, d. w czynnych obiektach szpitala, w sposób umożliwiający ich funkcjonowanie, e. przy użyciu własnego sprzętu i własnych środków czystości oraz dostarczonych przez Zamawiającego środków do dezynfekcji..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, w trybie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Wielkość zamówienia uzupełniającego - 30% zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 24.95.50.00 - Chemiczne preparaty toaletowe 45.45.20.00 - Zewnętrzne czyszczenie budynków .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W postępowaniu będzie wymagane wadium w wysokości: 2 000,00 zł.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wypełnione i podpisane załączniki do SIWZ, w przypadku Wykonawcy będącego osobą fizyczną do oferty należy dołączyć informację z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, celem wykazania uprawnień do reprezentowania Wykonawcy, informacja o miejscu wykonywania prania mopów, ścierek używanych do sprzątania oraz odzieży roboczej pracowników, oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z obiektami Zamawiającego i jego właściwościami - potwierdzone notatką Zamawiającego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpita.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego 40 - 074 Katowice ul. Raciborska 26, Dział Księgowości.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego 40 - 074 Katowice ul. Raciborska 26, Kancelaria Dyrektora, I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Usługi transportowe dla osób z niepełnosprawnościami w 2025 r.
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE I NAPRAWY ELEMENTÓW KONSTRUKCYJNYCH, ODWODNIENIA, WYPOSAŻENIA I URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU NA OBIEKTACH INŻYNIERSKICH W CIĄGU SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO.
- KONSERWACJA URZĄDZEŃ WCHODZĄCYCH W SKŁAD WYPOSAŻENIA TECHNICZNEGO TUNELU KATOWICKIEGO I W KOPULE NAD RONDEM
- Dostawa kalorymetru skaningowego
- Obsługa samochodami ciężarowymi zwałów węgla w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek (2025-2026)
- Zakup traktorków ogrodowych typu rider (łamany) z osprzętem
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa środków czystości i środków ochrony indywidualnej na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy"
- Sukcesywne dostawy papieru toaletowego, ręczników i prześcieradeł jednorazowych.
- Dostawa wraz z transportem środków czystości oraz sprzętu do utrzymania czystości wg dodatku nr 2 do niniejszej SWZ
- KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI BASENÓW: BRYNÓW, BUROWIEC, ZADOLE W MIESIĄCU STYCZNIU 2025r.
- Utrzymanie czystości terenów placówek Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Oświęcimiu w 2025 roku
- Kompleksowe sprzątanie budynków administracyjnych Gminy Miejskiej Mielec oraz świadczenie usługi portierskiej
więcej: Chemiczne preparaty toaletowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.