Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-31
Grudziądz: Usługi w zakresie szkoleń dla osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie systemowym Twoja szansa - inicjatywa na rzecz aktywizacji Gminy Grudziądz
Numer ogłoszenia: 91188 - 2010; data zamieszczenia: 31.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grudziądz , ul. Wybickiego 38, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4511111, faks 056 4511132.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.grudziadz.ug.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie szkoleń dla osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie systemowym Twoja szansa - inicjatywa na rzecz aktywizacji Gminy Grudziądz.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenia 7 rodzajów kursów/szkoleń dla 31 osób bezrobotnych, korzystających z pomocy społecznej, biorących udział w projekcie Twoja szansa - inicjatywa na rzecz aktywizacji Gminy Grudziądz. I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia : A. Grupa pierwsza 14 osób - termin wykonania szkoleń/kursów od dnia podpisania umowy do 31 lipca 2010 r. 1) Doradztwo zawodowe w zakresie aktywnego poszukiwania pracy - 14 osób Liczba godzin 25 na jednego uczestnika - praca z doradcą zawodowym. Zakres usługi obejmuje przeprowadzenie szkolenia, egzaminu i wydanie zaświadczenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006 r. (Dz. U. 2006 r. Nr 31, poz. 216) w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych. 2) Trening kompetencji i umiejętności społecznych - 14 osób Liczba godzin 25 na jednego uczestnika. Zakres usługi obejmuje przeprowadzenie szkolenia, egzaminu i wydanie zaświadczenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006 r. (Dz. U. 2006 r. Nr 31, poz. 216) w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych. 3) Podstawa obsługi komputera wraz z internetem - 14 osób Liczba godzin 40 na jednego uczestnika (teoria i praktyka). Zakres usługi obejmuje przeprowadzenie szkolenia, egzaminu i wydanie zaświadczenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006 r. (Dz. U. 2006 r. Nr 31, poz. 216) w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych. 4) Operator koparko - ładowarki - 7 osób Liczba godzin 176 na jednego uczestnika (teoria i praktyka) Program szkolenia powinien być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Gospodarski z dnia 20.09.2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz.U. Nr 118, poz. 1263) oraz zatwierdzony przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. 5) Kierowca wózków jezdniowych - 7 osób Liczba godzin 67 na jednego uczestnika (teoria i praktyka) Program szkolenia powinien umożliwić zdobycie uprawnień zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z 20.09.2001 r. oraz z programem Ośrodka Doskonalenia Kadr z Mysłowic. 6) Obsługa stacji LPG - 7 osób Liczba godzin 60 na jednego uczestnika (teoria i praktyka) Program szkolenia powinien umożliwić zdobycie uprawnień zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z 20.09.2001 r. II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia : B. Grupa druga 17 osób - termin wykonania szkoleń/kursów od 1 sierpnia 2010 do 30 listopada 2010 r. 1) Doradztwo zawodowe w zakresie aktywnego poszukiwania pracy - 17 osób Liczba godzin 25 na jednego uczestnika - praca z doradcą zawodowym. Zakres usługi obejmuje przeprowadzenie szkolenia, egzaminu i wydanie zaświadczenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006 r. (Dz. U. 2006 r. Nr 31, poz. 216) w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych. 2) Trening kompetencji i umiejętności społecznych - 17 osób Liczba godzin 25 na jednego uczestnika. Zakres usługi obejmuje przeprowadzenie szkolenia, egzaminu i wydanie zaświadczenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006 r. (Dz. U. 2006 r. Nr 31, poz. 216) w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych. 3) Podstawa obsługi komputera wraz z internetem - 17 osób Liczba godzin 40 na jednego uczestnika (teoria i praktyka). Zakres usługi obejmuje przeprowadzenie szkolenia, egzaminu i wydanie zaświadczenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006 r. (Dz. U. 2006 r. Nr 31, poz. 216) w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych. 4) Obsługa kas fiskalnych + sprzedawca + minimum sanitarne + BHP - dla 17 osób Liczba godzin 160 na jednego uczestnika (teoria i praktyka) Kurs powinien obejmować następujące zagadnienia : Skuteczne techniki sprzedaży, standardy obsługi klienta, negocjacje handlowe. Praktyki zawodowe powinny się odbywać w odpowiednich miejscach dla rodzaju kursu. Program szkolenia powinien być zgodny z przepisami obowiązującego prawa..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie usługi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jedno zamówienie polegające na usługach szkoleń/kursów : a) kurs operator koparko - ładowarki, b) obsługa kas fiskalnych + sprzedawca + minimum sanitarne + BHP, c) doradztwo zawodowe w zakresie aktywnego poszukiwania pracy, d) trening kompetencji i umiejętności społecznych, e) podstawa obsługi komputera wraz z internetem, f) kierowca wózków jezdniowych, g) obsługa stacji LPG załącznik nr 3 do specyfikacji.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wykaz i oświadczenie, że co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia każdego z niżej wymienionych kursów/szkoleń : a) kurs operator koparko - ładowarki, b) obsługa kas fiskalnych + sprzedawca + minimum sanitarne + BHP, c) doradztwo zawodowe w zakresie aktywnego poszukiwania pracy, d) trening kompetencji i umiejętności społecznych, e) podstawa obsługi komputera wraz z internetem, f) kierowca wózków jezdniowych, g) obsługa stacji LPG załącznik nr 4 do specyfikacji.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 15.000 zł (słownie : pietnaście tysięcy złotych).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Druk Formularz ofertowy - załącznik Nr 1 do SIWZ. 2.Druk Oświadczenie - załącznik Nr 2 do SIWZ. 3.Druk Wykaz wykonanych wykonywanych w ciągu ostatnich 3 lat usług szkoleniowych - załącznik Nr 3 do SIWZ. 4.Druk Oświadczenie oraz Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - załącznik Nr 4 do SIWZ. 5.Projekt umowy zaparafowany na każdej stronie przez osoby uprawnione - załącznik Nr 5 do SIWZ. Zamawiający przyjmuje, że postanowienia projektu umowy są wiążące do chwili podpisania umowy. 6.Kopię wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy - potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian w harmonogramie szkoleń/kursów wynikających z ewentualnych zmian w Projekcie systemowym pn. Twoja szansa - inicjatywa na rzecz aktywizacji Gminy Grudziądz. Zamawiający zastrzega sobie zamianę uczestników szkolenia oraz zamianę szkoleń lub rezygnację z danego szkolenia/kursu. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić za zgodą obu stron w formie pisemnego aneksu. Niedopuszczalne są zmiany postanowień niniejszej umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień umowy, chyba że konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grudziadz.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Grudziądz - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Wybickiego 38
pok. 5
w godz. 8:00 do 14:00.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Gmina Grudziądz - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Wybickiego 38 pok. 102.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn Twoja szansa - inicjatywa na rzecz aktywizacji Gminy Grudziądz Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Remonty sieci kanalizacji deszczowej metodą bezwykopową w technologii rękawa termoutwardzalnego na terenie Grudziądza
- Remont dachu w Domu Matki i Dziecka w Zakładzie Karnym Nr 1 w Grudziądzu
- Wykonanie dokumentacji projektowej i budowa oświetlenia drogowego na terenie Grudziądza w ramach zadania pn. Budowa i modernizacja oświetlenia drogowego w granicach administracyjnych miasta.
- Przebudowa z rozbudową drogi gminnej Nr 040144C w miejscowości Biały Bór
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Grudziądzu
- Remont odcinków dróg powiatowych metodą nakładki asfaltowej
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkolenia z obsługi ploterów tnących dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przeprowadzenie kursu z podstaw fotografii w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości" w Zespole Szkół Poligraficzno - Mechanicznych im. Armii Krajowej w Katowicach
- "Szkolenia kierowców autobusu"
- SZKOLENIA UCZNIÓW KLAS TELEINFORMATYCZNYCH ORAZ NAUCZYCIELI KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W PROJEKCIE "TRANSFORMACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO PRZYSZŁOŚCIĄ KONINA"
- Realizacja kursów dla uczniów/słuchaczy i nauczycieli w ramach projektu "Zawodowa Małopolska"
- "Zorganizowanie szkoleń branżowych dla nauczycieli zawodu"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.