eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwięciechowaBudowa drogi - ulicy Stawowej w Gołanicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-17

Święciechowa: Budowa drogi - ulicy Stawowej w Gołanicach
Numer ogłoszenia: 91219 - 2016; data zamieszczenia: 17.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 54345 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Święciechowa, ul. Ułańska 4, 64-115 Święciechowa, woj. wielkopolskie, tel. 065 5333510, faks 065 5299548.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi - ulicy Stawowej w Gołanicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Budowa drogi - ulicy Stawowej w Gołanicach. Budowa polegać będzie na wykonaniu nowej nawierzchni z kostki betonowej i zjazdów do posesji oraz wykonaniu odwodnienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany- zał. nr 9 do SIWZ oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. nr 8 do SIWZ. Przedmiar robót - załącznik nr 2 do SIWZ stanowi materiał pomocniczy do sporządzenia wyceny. 2. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej lub przedmiarach, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie materiałów lub wskazanie norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesień, o których mowa w art. 30 ust 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej i STWiOR pod warunkiem, że gwarantują uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej i STWiOR oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji ( wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych ) b) charakteru użytkowego ( tożsamość funkcji ) c) charakterystyki materiałowej ( rodzaj i jakość materiałów ), d) parametrów technicznych ( wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja e) parametrów bezpieczeństwa użytkowego, f) standardów emisyjnych. 3. Zamówienie obejmuje również: - urządzenie i zagospodarowanie placu budowy oraz jego zabezpieczenie, - oznakowanie robót i ich zabezpieczenie zgodnie z przepisami BHP, - wykonanie projektu organizacji ruchu, - zgłoszenie do wszystkich jednostek branżowych faktu rozpoczęcia robót oraz współpracy z tymi jednostkami w zakresie realizacji zadania inwestycyjnego, - obsługę geodezyjną oraz archeologiczną w trakcie realizacji zadania, - wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej, - pokrycie szkód powstałych na skutek realizacji inwestycji z winy Wykonawcy, - uporządkowanie terenu budowy i doprowadzenie go do stanu pierwotnego oraz demontaż obiektów tymczasowych, - pokrycie kosztów związanych z odbiorami. - zgłoszenie do wszystkich jednostek branżowych faktu rozpoczęcia robót oraz współpracy z tymi jednostkami w zakresie realizacji zadania inwestycyjnego, - niezwłocznego informowania zamawiającego wpisem do dziennika budowy o problemach i okolicznościach mogących wpłynąć na jakość robót lub opóźnienie terminu wykonania umowy, - powiadamianie mieszkańców o zamiarze prowadzenia robót oraz podania do publicznej wiadomości terminów i zakresów ograniczeń w dostawach mediów, wynikających z realizacji robót, - informowania zamawiającego o planowanej zmianie kierownika budowy, nie później niż 7 dni przed zmianą. Zamawiający zastrzega, że jakakolwiek przerwa w realizacji przedmiotu umowy wynikająca z braku kierownika budowy traktowana będzie jako przyczyna zależna od Wykonawcy i nie będzie stanowiła podstawy zmiany terminu zakończenia robót, Zamawiający nie będzie wskazywał miejsca wywozu materiałów z rozbiórki i ziemi z wykopów. Należy je wywozić na wysypisko odpadów uwzględniając w wycenie koszty utylizacji lub składowania odpadów i materiałów. Zaleca się aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie gdzie mają być wykonane prace oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszelkie istotne informacje niezbędne do przygotowania oferty. 4. Ustala się następujące dwa odbiory: 1) odbiór częściowy po wykonaniu całości robót na odcinku od km 0+000,00 do km 0+200,00 2) odbiór końcowy po wykonaniu całości zamówienia dotyczącego budowy nawierzchni ulicy Stawowej w Gołanicach wraz z odwodnieniem. Do odbioru częściowego należy dostarczyć: - szkice inwentaryzacyjne, - zestawienie długości sieci i powierzchni drogi podpisane przez obsługę geodezyjną budowy, - atesty i certyfikaty na wszystkie wbudowane materiały, - wyniki badań wymagane przez SST. Do odbioru końcowego należy dostarczyć: - szkice inwentaryzacyjne - zestawienie długości sieci i powierzchni drogi podpisane przez obsługę geodezyjną budowy - atesty i certyfikaty na wszystkie wbudowane materiały, - powykonawczą inwentaryzację geodezyjną, - wyniki badań wymagane przez SST, - dokumenty gwarancyjne, - sprawozdanie z nadzoru archeologicznego. 5. Wykonawca w terminie 15 dni od zawarcia umowy na niniejsze zadanie opracuje Harmonogram realizacji robót wraz z uwzględnieniem projektu organizacji ruchu. Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją budowlaną, pozwoleniem na budowę oraz obowiązującymi przepisami, w tym Prawem budowlanym..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Żak Roboty Drogowo-Mostowe, Transport, A. Krzyckiego 27, 64-100 Leszno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 512872,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 459050,32

  • Oferta z najniższą ceną: 459050,32 / Oferta z najwyższą ceną: 531467,74

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.