Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-30
Tarczyn: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Tarczyn - Etap I - Kanalizacja sanitarna w miejscowości Janówek
Numer ogłoszenia: 91223 - 2008; data zamieszczenia: 30.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tarczyn, ul. Rynek 8a, 05-555 Tarczyn, woj. mazowieckie, tel. 022 7157900, 7157938, fax 022 7278191.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarczyn.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Tarczyn - Etap I - Kanalizacja sanitarna w miejscowości Janówek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa zorganizowanego systemu odprowadzania ścieków bytowo-gospodarczych z zabudowy mieszkaniowej w miejscowości Janówek Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje budowę: zbiornikowej przepompowni ścieków wraz z przewodem tłocznym oraz podłączeniem do studni rozprężnej na kanale o średnicy 315 mm w ulicy Błońskiej, sieci kanalizacji sanitarnej o długości 2 235 m, 60 przykanalików, każdy na odcinku od kanału ulicznego do pierwszej studni typu Wavin na terenie posesji Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w równowartości kwoty: 70.000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu w zł (PLN) należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miejskiego z siedzibą w Tarczynie przy ulicy Rynek 8a zlokalizowane w Banku DnB NORD Polska S.A. na numer konta: 61 1370 1138 0000 1804 4681 4002. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego. Na przelewie powinno widnieć: Wadium w przetargu pn.: Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Tarczyn - Etap I -kanalizacja sanitarna w miejscowości Janówek Wadium wniesione w innych formach, przewidzianych w art. 45 ust. 6 Pzp należy złożyć w oryginale w kasie Urzędu Miejskiego w Tarczynie. W przypadku wniesienia wadium w innych formach, przewidzianych w art. 45 ust. 6 Pzp dokumenty takie muszą zawierać co najmniej następujące informacje: określenie przedmiotu przetargu - należy wpisać nazwę: Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Tarczyn - Etap I - Kanalizacja sanitarna w miejscowości Janówek określenie podmiotu, który wystawia gwarancję lub poręczenie (pełna nazwa, dokładny adres); określenie beneficjanta gwarancji lub poręczenia: Gmina Tarczyn; ul. Rynek 8a; kod: 05-555 Tarczyn, określenie podmiotu, na rzecz którego wystawiana jest gwarancja lub poręczenie - dane wykonawcy (pełna nazwa, dokładny adres, NIP, REGON); jeżeli ofertę składa konsorcjum lub inny podmiot wspólny w gwarancji lub poręczeniu muszą być wymienione wszystkie podmioty wchodzące w jego skład; określenie kwoty gwarancji lub poręczenia - musi ona odpowiadać kwocie wadium; kwota wadium musi być wyrażona w złotych polskich i wynikać wprost z treści gwarancji lub poręczenia; gwarancja lub poręczenie musi zapewnić wypłatę pełnej kwoty wadium przetargowego - w razie zaistnienia okoliczności określonych w art. 46 ust. 5 Pzp - pod groźbą wykluczenia wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 Pzp; określenie terminu ważności gwarancji lub poręczenia - okres ten nie może być krótszy niż 30 dni; z treści gwarancji lub poręczenia musi wynikać, iż podmiot wystawiający gwarancję lub poręczenie wypłaci beneficjentowi świadczenie na pierwsze żądanie w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia zgłoszenia żądania.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia określonego w pkt 2 siwz - na podstawie art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 Pzp oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605). Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności określonej przedmiotem zamówienia. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i doświadczoną kadrą zdolna do wykonania przedmiotowego zamówienia, tj.: a) dysponować co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w branży sanitarnej konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia, przewidzianej jako kierownik robót budowlanych sanitarnych, b) dysponować co najmniej następującym sprzętem: koparka podsiębierna, samochód samowyładowczy, pale szalunkowe stalowe, zagęszczarka wibracyjna, równiarka, wibratory płytowe, c) wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat od dnia wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - wykonał co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom, stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegające na wybudowaniu co najmniej trzech sieci kanalizacji ściekowej (każda z sieci) o długości min. 1 000 m. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu - ocena: spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu, w przypadku, gdy załączy on do oferty wszystkie dokumenty wymienione wyżej spełniające wymogi wskazane w przepisach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia - § 1 ust. 1 rozporządzenia: 1) Krajowy rejestr sądowy firmy lub/i inne odpowiednie dokumenty (podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej)/jeżeli ofertę składa podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej Polskiej, podmiot ten składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości; 2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 22 i 24 Pzp - załącznik numer 3 do siwz; W celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - § 1 ust. 2 rozporządzenia: 1) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat (termin ten należy liczyć od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom, stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegających na wybudowaniu co najmniej trzech sieci kanalizacji ściekowej o długości min. 1 000 m - załacznik numer 5 do siwz; 2) Potwierdzenie, że roboty o których mowa w pkt. 3.1.3 siwz, zostały wykonane należycie; 3) Wykaz maszyn i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia - Wykonawca ma wykazać, że dysponuje co najmniej następującym sprzętem, który wykorzysta do realizacji zamówienia: koparka podsiębierna, samochód samowyładowczy, pale szalunkowe stalowe, zagęszczarka wibracyjna, równiarka, wibratory płytowe - załącznik numer 7 do siwz; 4) Dane osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, tj.: kierownika budowy z uprawnieniami w branży sanitarnej i ważnym zaświadczeniem z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - załącznik numer 6 do siwz; 5) Dokumenty potwierdzające posiadanie przez osoby wymienione w pkt. 3.1.6 siwz uprawnień do realizacji przedmiotowego zamówienia wymaganych prawem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarczyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia (siwz) można uzyskać nieodpłatnie w Urzędzie Miejskim w Tarczynie, ul. Rynek 8a, pokój numer 15 na I piętrze w godz. 9.00 - 15.00.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2008 godzina 10:00, miejsce: w Urzędzie Miejskim w Tarczynie, ul. Rynek 8a, 05-555 Tarczyn, pokój nr 2, parter (Obsługa Interesantów). W przypadku, gdy pokój numer 2 jest nieczynny, oferty należy składać w pokoju numer 8.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI TARCZYN
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości administrowanych przez gm. Tarczyn w latach 2025-2026
- Dostawa aparatu OCT na potrzeby SPZOZ w Tarczynie
- Dostawa sprzętu okulistycznego na potrzeby SPZOZ w Tarczynie
- Budowa budynku strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w Tarczynie
więcej: przetargi TARCZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przyłącza dodatkowe do sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w gm. Jeleśnia - Etap 2
- Osiedle 3, Modra 29, Szklana Huta 14, 16 i 18 - STOP SMOG Remont, termomodernizacja (docieplenie) budynków mieszkalnych, jednorodzinnych wraz ze zmianą źródła ogrzewania
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa i zadaszenie boisk w Szreniawie
- Budowa boiska piłkarskiego przy ul. Kopernika w Płońsku wraz z obiektami rozgrzewkowymi - "zaprojektuj i wybuduj"
- Usuwanie awarii sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Rzgów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.