eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnówModernizacja odcinków dróg wojewódzkich i obiektów mostowych - odnowa nawierzchni DW 984 na terenie gminy Lisia Góra

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-28

Tarnów: Modernizacja odcinków dróg wojewódzkich i obiektów mostowych - odnowa nawierzchni DW 984 na terenie gminy Lisia Góra
Numer ogłoszenia: 91227 - 2013; data zamieszczenia: 28.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 160912 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich - Rejon Dróg Wojewódzkich w Tarnowie, ul. Ostrogskich 5a, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6211754, faks 014 6211754.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja odcinków dróg wojewódzkich i obiektów mostowych - odnowa nawierzchni DW 984 na terenie gminy Lisia Góra.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do: I. Opracowania dokumentacji projektowej dla odcinka drogi wojewódzkiej nr 984 wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarem robót w oparciu o niniejszy PFU oraz uzyskania wszelkich wymaganych prawem uzgodnień i decyzji (w przypadku zaistnienia takiej konieczności) pozwalających wykonać prace budowlane w oparciu o obowiązujące przepisy. II. Utrzymanie drogi wojewódzkiej nr 984 na terenie budowy w stanie niepogorszonym i zapewniającym bezpieczny ruch pojazdów od daty przejęcia terenu budowy. W zakresie utrzymania należy wykonywać prace związane z letnim utrzymaniem, III. Zabezpieczenia ciągłości ruchu drogowego i pieszego na czas robót (organizacja ruchu na czas robót: projekt, wykonanie, utrzymanie i likwidacja), IV. Wykonania robót budowlanych określonych w dokumentacji projektowej wykonanych przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez Zamawiającego: a) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe. b) Remont jezdni polegający na wzmocnieniu konstrukcji nawierzchni lub przebudowie konstrukcji nawierzchni, c) Regulacja krawędzi jezdni i dostosowanie do podstawowych parametrów podanych w części opisowej pkt 1.1, d) Remont skrzyżowań z drogami bocznymi, e) Remont i wzmocnienie konstrukcji poboczy. f) Remont urządzeń odwadniających i dostosowanie wysokościowe przepustów pod zjazdami. g) Remont zjazdów indywidualnych i publicznych. h) Remont chodników. i) Urządzenia bezpieczeństwa ruchu. j) Zabezpieczenie i przebudowa urządzeń obcych i uzbrojenia terenu wraz z opłatami za nadzór nad przebudową ze strony właścicieli sieci (w przypadku zaistnienia takiej konieczności). k) Stała organizacja ruchu (oznakowanie poziome i pionowe). l) Odtworzenie punktów referencyjnych oraz słupków hektometrowych. m) Roboty wykończeniowe i porządkowe. n) Wszelkie inne prace wynikające z przyjętych rozwiązań opracowanych przez wykonawcę na podstawie dokumentacji projektowej. V. Pełnienie nadzoru autorskiego, VI. Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej na mapach zasadniczych lub sytuacyjno-wysokościowych i uzyskanie jej przyjęcia do powiatowego ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, VII. Wyznaczenie i montaż punktów referencyjnych oraz słupków hektometrowych U -1 VIII. Zgłoszenie zakończenia robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STRABAG Sp. z o. o. , 05-800 Pruszków, ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2032425,97 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2218760,67

  • Oferta z najniższą ceną: 2218760,67 / Oferta z najwyższą ceną: 2949000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.