Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-30
Gliwice: Wykonanie projektu technicznego wielobranżowego bazy transportowej, magazynu centralnego i warsztatów Politechniki Śląskiej. OZ/U/11/OB/08.
Numer ogłoszenia: 91230 - 2008; data zamieszczenia: 30.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Śląska, ul. Akademicka 2A, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (032) 237 13 34, 2371335, fax 0322371334, 2372255, 2372660.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu technicznego wielobranżowego bazy transportowej, magazynu centralnego i warsztatów Politechniki Śląskiej. OZ/U/11/OB/08..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z wykonaniem wielobranżowego projektu technicznego bazy transportowej, magazynu centralnego oraz warsztatów przy ul. Wrocławskiej w Gliwicach. Obejmuje m.in. wykonanie projektu budowlano-wykonawczego, projektu instalacji elektrycznych, sanitarnych, c.o., wentylacji i klimatyzacji, projektu wyposażenia wnętrz, zagospodarowania terenu i przyłączy zewnętrznych, jak również prowadzenie nadzoru autorskiego (Zamawiajacy przewiduje 10 nadzorów). (CPV: 74.23.20.00-4 Usługi inżynierskie w zakresie projektowania). Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających wykonawcy, który będzie realizował zamówienie podstawowe, przy czym wartość ww. zamówień będzie stanowić nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Wartość niniejszego zamówienia nie przekracza wartości 206.000 euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki podmiotowe (warunki udziału w postępowaniu jakie musi spełnić wykonawca): 1. Spełnienie przesłanek udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 ustawy. 2.Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. Prowadzenie przez Wykonawcę działalności obejmującej przedmiot zamówienia. 3. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia. Wykonanie przez Wykonawcę (zakończenia) nie wcześniej niż 3 lata przed dniem wszczęcia postępowania, usług odpowiadających swoim rodzajem, zakresem opracowania i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonanie co najmniej 3 usług projektowych obejmujących wszystkie wymienione branże: - architektura, - konstrukcja, - instalacje wod.-kan., - instalacje c.o., - instalacje elektryczne, - instalacje wentylacji, - instalacje klimatyzacji, - zagospodarowanie terenu, - przyłącza zewnętrzne. Minimum 2 z ww. usług muszą opiewać na wartość min. 85.000 zł brutto (każda). 4. Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Dysponowanie przez Wykonawcę co najmniej dwoma osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalnościach: a) architektonicznej, b) konstrukcyjno-budowlanej, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; oraz wpisanymi do Izby Architektów (dot. pkt a) i Izby Inżynierów Budownictwa (dot. pkt b,c,d). Warunki przedmiotowe (dotyczące przedmiotu zamówienia jakie musi spełnić Wykonawca): 5. Zaoferowanie ceny, minimalnej gwarancji, terminu realizacji itd. 6. Wycena przedmiotu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunków udziału poprzez zastosowanie kryterium spełnia/nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy potwierdzają spełnienie wymagań.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane oświadczenia, dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Oświadczenie. 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.1. Wykaz wykonanych (zakończonych) usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania. 3.2. Dokument potwierdzający należyte wykonanie -minimum 3 usług wymienionych w powyższym wykazie. 4.1. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - funkcji. 4.2. Kopie uprawnień budowlanych. 4.3. Kopie potwierdzenia przynależności do Izby Architektów i Izby Inżynierów Budownictwa. Wymagane oświadczenia, dokumenty potwierdzające spełnianie warunków dotyczących przedmiotu zamówienia: 5.1. Oferta Cenowa. 6.1. Kalkulacja Cenowa.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polsl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Śląska, Biuro Zamówień Publicznych, 44-100 Gliwice, ul. Konarskiego 18, pok.509, 510..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Politechnika Śląska, Biuro Zamówień Publicznych, 44-100 Gliwice, ul. Konarskiego 18, pok.510..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający przewiduje następujące płatności: - jednorazowo po dostarczeniu Zamawiającemu kompletnego projektu oraz podpisaniu protokołu ostatecznego odbioru, - jednorazowo za nadzór - po zakończeniu prowadzenia nadzoru. 2. Zamawiający przewiduje 10 nadzorów i zastrzega sobie prawo do korekty ilości nadzorów in minus. 3. Należność z tytułu faktury płatna będzie przez Zamawiającego przelewem na konto Projektanta podane na fakturze, w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury. 4. W przypadku składania oświadczeń lub podpisywania jakichkolwiek dokumentów przez PEŁNOMOCNIKA wymagane jest dołączenie oryginału pełnomocnictwa z podpisem mocodawcy lub kopii uwierzytelnionej notarialnie. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenia zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do tych Wykonawców. Jeżeli oferta Wykonawców, występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający (przed zawarciem umowy) może żądać umowy regulującej ich współpracę. Należy również dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia; pełnomocnictwo to powinno być udzielone (podpisane) przez podmioty występujące wspólnie.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Zakup wraz z dostawą urządzeń zabawowych
- Przeprowadzenie szkoleń i warsztatów w obszarze przedsiębiorczości. DZPZ.283.55.2024.DM
- Zakup prac programistycznych dotyczących implementacji poszczególnych modułów programowych na podstawie założeń algorytmów opracowanych przez zespół naukowy. Znak sprawy: DZPZ.283.56.2024.MW
- Organizacja pobytu uczestników Konferencji pt.: "Globalne konteksty poszanowania praw i wolności człowieka". Znak sprawy: DZPZ.283.57.2024.MW
- Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych. Znak sprawy: DZPZ.282.84.2024.MK
- Sukcesywna dostawa odzieży dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej w ramach zadania pn.: "Modernizacja energetyczna budynku administracyjnego Gminy Zamość."
- Dokumentacja projektowo-kosztorysowa budowy wielofunkcyjnego mini boiska osiedlowego na terenie osiedla Miejsce Kłodnickie (etap I - wykonanie dokumentacji projektowej) - B.O.
- "Opracowanie dokumentacji projektowej w celu wykonania przebudowy drogi wojewódzkiej 878 Stobierna-Rzeszów-Dylągówka, polegającej na budowie chodnika/ciągu pieszo- rowerowego w Stobiernej".
- BUDOWA DROGI W REJONIE AL. NSZZ SOLIDARNOŚĆ I UL. PRZEMYSŁOWEJ - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwest. pn. "Rozbudowa budynku Szpitalnego Oddziału Ratunkowego o klatkę schodową wraz z windą dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach"
- Zaprojektowanie i budowa Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie energetyka odnawialna - wodna w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Marszewie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.