eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwieciePełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla inwestycji pn. Budowa Międzygminnego Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych dla powiatów świeckiego i chełmińskiego w Sulnówku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-26

Świecie: Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla inwestycji pn. Budowa Międzygminnego Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych dla powiatów świeckiego i chełmińskiego w Sulnówku
Numer ogłoszenia: 91244 - 2011; data zamieszczenia: 26.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 51938 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świecie, ul. Wojska Polskiego 124, 86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3332310, faks 052 3311306, 3332360.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla inwestycji pn. Budowa Międzygminnego Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych dla powiatów świeckiego i chełmińskiego w Sulnówku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na usługę Inżyniera Kontraktu dla inwestycji pod nazwą: Budowa Międzygminnego Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych dla powiatów świeckiego i chełmińskiego w Sulnówku Wykonawca pełnić będzie obowiązki i funkcję Inżyniera Kontraktu w oparciu o Warunki Kontraktowe dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy, opublikowane przez Federation Internationale des Ingenieurs-Conseils (FIDIC), PO Box 311, CH-1215 Genewa 15, 4.; wydanie angielsko-polskie niezmienione 2008 z erratą (tłumaczenie 1. wydania 1999) wydane przez Stowarzyszenie Inżynierów Doradców i Rzeczoznawców (SIDIR), dostępne pod adresem: Stowarzyszenie Inżynierów Doradców i Rzeczoznawców PL 00-074 Warszawa, ul. Trębacka 4, lok. 429, e-mail: biuro@sidir.pl Księgarnia: tel-fax: +48 22 826 56 49, http://www.sidir.pl/sidir/index.php?action=ksiegarnia&a2=ksiazki,sidir W ramach pełnionych obowiązków Wykonawca zapewni w imieniu Zamawiającego nadzór inwestorski zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. 2010 nr 243 poz. 1623 z późniejszymi zmianami) oraz reprezentować będzie Zamawiającego - Inwestora w ramach realizacji projektu, którego postępowanie dotyczy. Wykonawca zobowiązany jest realizować usługę w oparciu o obowiązujące przepisy prawa krajowego i wspólnotowego przy zachowaniu należytej staranności ocenianej według zawodowego charakteru swojej działalności. Jest to zamówienie na usługi w rozumieniu PZP Wykonawcy przed złożeniem oferty powinni zapoznać się z Programem Funkcjonalno - Użytkowym załączonym do niniejszego SIWZ. Użytym w niniejszej specyfikacji słowom pisanym z wielkiej litery (Zamawiający, Wykonawca Robót, Roboty, Kontrakt, Rozliczenie, Próby Końcowe itp.) należy nadać takie znaczenie jakie przypisano im w wymienionych Wyżej Warunkach Kontraktowych FIDIC. W ramach pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu do podstawowych obowiązków między innymi wchodzą: a) na etapie przed rozpoczęciem prac projektowych przez Wykonawcę Robót 1) wyznaczenie Daty Rozpoczęcia - zgodnie z kl. 8.1 Warunków Kontraktu 2) odbieranie, weryfikowanie i akceptowanie dokumentów jakie Wykonawca Robót winien opracować i przedłożyć przed rozpoczęciem Robót (w szczególności: systemu zapewnienia jakości - zgodnie z kl. 4.9 Warunków Kontraktu, Programu Robót - zgodnie z kl. 8.3 Warunków Kontraktu, Planu Płatności - zgodnie z k. 14.4 Warunków Kontraktu, dokumentów potwierdzających należyte ubezpieczenie Kontraktu - zgodnie z Rozdziałem 18 Warunków Kontraktu) 3) uzgodnienie z Wykonawcą Robót formy i kształtu Rozliczeń (Wniosków o Przejściowe Świadectwa Płatności) o których mowa w kl. 14.3 Warunków Kontraktu 4) uzgodnienie przedstawionego przez Wykonawcę Robót zespołu projektantów odpowiedzialnych za wykonanie dokumentacji projektowej - zgodnie z kl. 5.1 Warunków Kontraktu b) na etapie prowadzenia prac projektowych przez Wykonawcę Robót 1) odbieranie, weryfikowanie, akceptowanie i przekazywanie Zamawiającemu Dokumentów Wykonawcy Robót opracowanych zgodnie z kl. 5.2 Warunków Kontraktu, w szczególności dokumentacji projektowej wykonanej i przedstawionej przez Wykonawcę Robót na którą składać się będą w szczególności.: a) Projekt technologiczny b) Projekt budowlany c) Projekty wykonawcze d) Projekty organizacji Robót c) na etapie prowadzenia robót budowlanych: 1) prowadzenie nadzoru nad wykonywaniem Robót i ich rozliczaniem zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa krajowego i wspólnotowego, postanowieniami Kontraktu oraz założeniami określonymi w dokumentach opracowanych przez Wykonawcę Robót na potrzeby realizacji Kontraktu 2) odbieranie i weryfikowanie pod kątem technicznym, prawnym i finansowym wniosków Stron o Zmianę do Kontraktu oraz wniosków na wykonanie robót dodatkowych i uzupełniających, uczestnictwo w negocjacjach zmierzających do wprowadzenia Zmiany do Kontraktu lub udzielenia zamówień dodatkowych/uzupełniających, dokumentowanie podjętych przez Strony ustaleń 3) podejmowanie wszelkich działań umożliwiających realizację robót budowlanych zgodnie z założonym Programem Robót 4) stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Zamawiającego we wszystkich sprawach mających znaczenie dla realizacji Kontraktu; 5) prowadzenie rozliczeń związanych z realizacją Robót, tj. weryfikowanie Wniosków o Przejściowe Świadectwa Płatności i Końcowe Świadectwo Płatności, wystawianie Przejściowych Świadectw Płatności i Końcowego Świadectwa Płatności (zgodnie z kl. 14.3, 14.6, 14.10, 14.11, 14.13 Warunków Kontraktu) , 6) sporządzanie Raportów miesięcznych o których mowa poniżej i innych dokumentów wymaganych przy realizacji robót, współpraca z Zamawiającym i Wykonawcą Robót w zakresie projektowanych i realizowanych robót budowlanych; 7) podejmowanie wszelkich niezbędnych działań w celu ochrony interesów Zamawiającego; 8) sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi robotami budowlanymi zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego, Kontraktem oraz dobrą praktyką budowlaną, to jest w szczególności: kontrola jakości wykonanych prac budowlanych, zgodności robót z dokumentacją projektową, uzyskanymi pozwoleniami środowiskowymi i budowlanymi, obowiązującymi przepisami i normami, przepisami techniczno - budowlanymi oraz przepisami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisami sanitarnymi, przepisami w zakresie ochrony przeciwpożarowej itp. ustanowienie i odpowiedzialność za czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego wszystkich branż wymaganych przez Zamawiającego, posiadających uprawnienia i doświadczenie w nadzorowaniu inwestycji; ustanowienie i odpowiedzialność za czynności koordynatora czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego w rozumieniu art. 27 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. 2010 nr 243 poz. 1623 z późniejszymi zmianami); weryfikacja dostarczanych przez dokumentów dotyczących materiałów i urządzeń stosowanych przez Wykonawcę Robót (atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań, itp.); kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów; sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających; uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowywanie i udział w czynnościach Prób Końcowych, odbioru końcowego i przekazania inwestycji do eksploatacji; odebranie, zweryfikowanie i przekazanie Zamawiającemu Sprawozdań Wykonawcy Robót z wykonanych Prób Końcowych i Prób Eksploatacyjnych rozstrzyganie wątpliwości o charakterze technicznym powstałych w toku prowadzenia Robót; weryfikacja faktur Wykonawcy Robót pod kątem rachunkowym i zgodności z wydanymi Świadectwami Płatności oraz wstępna kwalifikacja wydatków Zamawiającego zgodnie z umową o dofinansowanie przedsięwzięcia i odpowiednimi wytycznymi. d) po zakończeniu robót budowlanych: 1) zorganizowanie protokołowanych czynności odbiorów technicznych potwierdzających możliwość przystąpienia do Prób Końcowych 2) pozyskanie od Wykonawcy Robót i zweryfikowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej Robót określonej w Programie Funkcjonalno - Użytkowym (w tym Instrukcji obsługi i eksploatacji obiektu) 3) nadzór nad przeszkoleniem pracowników Zamawiającego, przyjęcie protokołu potwierdzającego przeprowadzenie szkoleń 4) pozyskanie od Wykonawcy Robót i zweryfikowanie Projektów Prób Końcowych obejmujących Rozruch Mechaniczny i Rozruch Technologiczny obiektu opisany w Programie Funkcjonalno - Użytkowym 5) nadzór nad wykonaniem przez Wykonawcę Robót Prób Końcowych opisanych szczegółowo w Programie Funkcjonalno - Użytkowym, weryfikacja przedstawionego przez Wykonawcę Robót sprawozdania z wykonania tych Prób; potwierdzenie, że Urządzenia działają prawidłowo i zgodnie z Kontraktem zarówno bez obciążenia, jak i pod obciążeniem 6) wydanie Świadectwa Przejęcia po zasadniczym wykonaniu Robót umożliwiającym ich prawidłową eksploatację; opracowanie i przedstawienie Stronom do podpisu będącego załącznikiem do Świadectwa Przejęcia - Protokołu odbioru końcowego Robót i przekazaniu inwestycji do eksploatacji 7) przyjęcie i zweryfikowanie przedłożonego przez Wykonawcę Robót Oświadczenia po Ukończeniu 8) przyjęcie i zweryfikowanie przekazanych przez Wykonawcę Robót dokumentów gwarancji jakości 9) opracowanie i uzgodnienie ze Stronami procedury zgłaszania, usuwania i dokumentowania wad, usterek i awarii e) w okresie Prób Eksploatacyjnych i Okresie zgłaszania wad: 1) nadzór nad zakończeniem przez Wykonawcę Robót wszystkich zaległych prac stwierdzonych w Świadectwie Przejęcia 2) nadzór nad usunięciem przez Wykonawcę Robót wszystkich wad, usterek i awarii stwierdzonych przed wydaniem Świadectwa Przejęcia jak i ujawnionych w Okresie zgłaszania wad 3) kontraktowy nadzór nad prowadzonymi przez Zamawiającego Próbami Eksploatacyjnymi (zgodnie z Rozdziałem 12 Warunków Kontraktu) 4) przyjęcie i zweryfikowanie opracowanego przez Wykonawcę Robót Sprawozdania z Prób Eksploatacyjnych potwierdzającego założoną funkcjonalność i wydajność Zakładu 5) pozyskanie od Wykonawcy Robót i zweryfikowanie Instrukcji eksploatacji obiektu zaktualizowanej o doświadczenia i spostrzeżenia z Prób Eksploatacyjnych 6) wydanie Świadectwa Wykonania (zgodnie z kl. 11.9 Warunków Kontraktu); opracowanie i przedstawienie Stronom do podpisu będącego załącznikiem do Świadectwa Wykonania - Protokołu usunięcia wszystkich wad, usterek i awarii ujawnionych do końca Okresu zgłaszania wad 7) przyjęcie od Wykonawcy Robót zwolnienia z zobowiązań (zgodnie z kl. 14.12 Warunków Kontraktu) 8) wystawienie Końcowego Świadectwa Płatności (zgodnie z kl. 14.13 Warunków Kontraktu) Ponadto Inżynier Kontraktu w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia zobowiązany będzie do: 1) wydawania Wykonawcy Robót poleceń (zgodnie z kl. 3.1 Warunków Kontraktu) w celu zapewnienia prawidłowej realizacji Kontraktu przez Wykonawcę Robót 2) podejmowanie procedury ustaleń określonej w kl. 3.5 Warunków Kontraktu w sytuacjach określonych w Kontrakcie 3) uczestniczenie w spotkaniach organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego; organizowanie przynajmniej raz w miesiącu protokołowanej Narady Technicznej z udziałem Stron, której przedmiotem będzie omówienie stanu realizacji Kontraktu, powstałych problemów i podjęcie niezbędnych ustaleń zmierzających do rozwiązania tych problemów. 4) sporządzenia następujących Raportów: Raport Wstępny złożony w terminie 30 dni po zawarciu umowy o przedmiotowe zamówienie Raport Wstępny dotyczyć będzie stanu przygotowań do realizacji Kontraktu i zawierać co najmniej poniższe informacje podzielone na dwie części raportu: 1. część związana z realizacją Kontraktu - wyniki przeglądu przez Wykonawcę Robót dokumentacji przedprojektowej - informacje na temat prac przygotowawczych po stronie Wykonawcy Robót (stan opracowania dokumentów określonych w Kontrakcie, stan uzgodnienia personelu) - informacje o napotkanych przez Wykonawcę Robót problemach i podjętych działaniach naprawczych 2. część dotycząca realizacji umowy na Inżyniera Kontraktu - wyniki przeglądu przez Inżyniera dokumentacji przedprojektowej - informacje na temat prac przygotowawczych po stronie Inżyniera - opis procedur i formularzy, które Inżynier zamierza stosować w trakcie realizacji Kontraktu - informacje o napotkanych przez Wykonawcę Robót problemach i podjętych działaniach naprawczych - szczegółowy Plan Płatności obejmujący przewidywane dla Inżyniera Kontraktu płatności częściowe Raporty Miesięczne składane w terminie 15 dni po upływie każdego kolejnego miesiąca po okresie sprawozdawczym, w okresie od zawarcia umowy o przedmiotowe zamówienie do zasadniczego zakończenia Robót potwierdzonego w Świadectwie Przejęcia Robót. Raporty Miesięczne dotyczyć będą stanu realizacji Kontraktu i zawierać co najmniej poniższe informacje podzielone na dwie części raportu: 1. część związana z realizacją Kontraktu - wykaz robót zrealizowanych w okresie sprawozdawczym - rzeczowy postęp realizacji Kontraktu w ujęciu tabelarycznym i graficznym - finansowy postęp realizacji Kontraktu w ujęciu tabelarycznym i graficznym - ocenę zgodności postępu robót z założonymi planami - informacje o napotkanych przez Wykonawcę Robót problemach i podjętych działaniach naprawczych - aktualne harmonogram rzeczowo - finansowy robót i Plan Płatności - dokumentację fotograficzną terenu budowy 2. część dotycząca realizacji umowy na Inżyniera Kontraktu - stan wykonania umowy na Inżyniera Kontraktu (terminowy i finansowy) - informacje o napotkanych przez Inżyniera problemach i podjętych działaniach naprawczych - informację o wywiązywaniu się Inżyniera z nałożonych na niego obowiązków (w szczególności opis czynności podejmowanych przez inspektorów nadzoru inwestorskiego) - ocenę wpływu realizacji Kontraktu na umowę na Inżyniera Kontraktu (konieczność zmian do umowy, wprowadzenia zamówień dodatkowych lub uzupełniających) - zaktualizowany Plan Płatności obejmujący dokonane i przewidywane dla Inżyniera Kontraktu płatności częściowe Pierwszy Raport Miesięczny powinien obejmować okres liczony od zawarcia umowy o przedmiotowe zamówienie do końca miesiąca w którym zawarto umowę oraz następny miesiąc kalendarzowy. Ostatni Raport Miesięczny złożony zostanie za pełen miesiąc kalendarzowy przed datą zakończenia Robót potwierdzoną w Świadectwie Przejęcia Robót. Sprawozdanie za niepełny okres pomiędzy ostatnim Raportem Miesięcznym a Raportem Końcowym winien zostać ujęty w Raporcie Końcowym. Akceptacja kolejnych Raportów Miesięcznych przez Zamawiającego będzie podstawą do zapłaty miesięcznych płatności częściowych Inżyniera Kontraktu, opiewających w sumie na 90% kwoty wynagrodzenia określonego w umowie o przedmiotowe zamówienie, Raport Końcowy złożony w terminie 30 dni po wydaniu Świadectwa Przejęcia Robót Raport Końcowy podsumowujący wszystkie Raporty miesięczne Inżyniera dotyczyć będzie stanu realizacji Kontraktu do dnia wydania Świadectwa Przejęcia i zawierać co najmniej poniższe informacje podzielone na dwie części raportu: 1. część związana z realizacją Kontraktu - wykaz robót zrealizowanych w ramach Kontraktu - rzeczowy postęp realizacji Kontraktu w ujęciu tabelarycznym i graficznym - potwierdzenie wypełnienia przez Wykonawcę Robót wszystkich warunków do wydania Świadectwa Przejęcia - wykaz wad, usterek i awarii (oraz stanu ich usunięcia) stwierdzonych do dnia wydania Świadectwa Przejęcia - finansowy postęp realizacji Kontraktu w ujęciu tabelarycznym i graficznym - ocenę zgodności postępu robót z założonymi planami - informacje o napotkanych przez Wykonawcę Robót problemach i podjętych działaniach naprawczych - dokumentację fotograficzną terenu budowy obrazującą postęp robót od Dnia Rozpoczęcia do zasadniczego zakończenia Robót 2. część dotycząca realizacji umowy na Inżyniera Kontraktu - stan wykonania umowy na Inżyniera Kontraktu (terminowy i finansowy) - informacje o napotkanych przez Inżyniera problemach i podjętych działaniach naprawczych - informację o wywiązywaniu się Inżyniera z nałożonych na niego obowiązków (w szczególności opis czynności podejmowanych przez inspektorów nadzoru inwestorskiego) - ocenę wpływu realizacji Kontraktu na umowę na Inżyniera Kontraktu (konieczność zmian do umowy, wprowadzenia zamówień dodatkowych lub uzupełniających) - zaktualizowany Plan Płatności obejmujący dokonane i przewidywane dla Inżyniera Kontraktu płatności częściowe Akceptacja Raportu Końcowego przez Zamawiającego będzie podstawą do zapłaty 5% kwoty wynagrodzenia Inżyniera Kontraktu określonego w umowie o przedmiotowe zamówienie. Raport Ostateczny złożony w terminie 30 dni po wydaniu Świadectwa Wykonania Robót 1. część związana z realizacją Kontraktu - wykaz robót zrealizowanych w okresie sprawozdawczym - rzeczowy postęp realizacji Kontraktu w ujęciu tabelarycznym i graficznym - potwierdzenie wypełnienia przez Wykonawcę Robót wszystkich warunków do wydania Świadectwa Wykonania - wykaz wad, usterek i awarii (oraz stanu ich usunięcia) stwierdzonych do dnia wydania Świadectwa Wykonania - finansowy postęp realizacji Kontraktu w ujęciu tabelarycznym i graficznym - ocenę zgodności postępu robót z założonymi planami - informacje o napotkanych przez Wykonawcę Robót problemach i podjętych działaniach naprawczych - dokumentację fotograficzną terenu budowy obrazującą postęp robót od Dnia Rozpoczęcia do zasadniczego zakończenia Robót - dokumentację fotograficzną terenu budowy obrazującą prace wykonane po wydaniu Świadectwa Przejęcia (zaległe prace oraz stwierdzone i usunięte wady, usterki i awarie) 2. część dotycząca realizacji umowy na Inżyniera Kontraktu - stan wykonania umowy na Inżyniera Kontraktu (terminowy i finansowy) - informacje o napotkanych przez Inżyniera problemach i podjętych działaniach naprawczych - informację o wywiązywaniu się Inżyniera z nałożonych na niego obowiązków (w szczególności opis czynności podejmowanych przez inspektorów nadzoru inwestorskiego) - ocenę wpływu realizacji Kontraktu na umowę na Inżyniera Kontraktu (konieczność zmian do umowy, wprowadzenia zamówień dodatkowych lub uzupełniających) Akceptacja Raportu Ostatecznego przez Zamawiającego będzie podstawą do zapłaty 5% kwoty wynagrodzenia Inżyniera Kontraktu określonego w umowie o przedmiotowe zamówienie. Wszystkie powyższe Raporty Inżynier będzie składał w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej i w jednym egzemplarzu w wersji elektronicznej (na nośniku CD). Inżynier Kontraktu w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia uprawniony będzie do podejmowania wszystkich czynności przypisanych mu w umowie o przedmiotowe zamówienie i w Kontrakcie, przy czym Inżynier winie uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego przed wykonaniem swoich obowiązków lub czynności określonych w następujących klauzulach Warunków Kontraktu: a) kl. 3.2 [Pełnomocnictwa wydane przez Inżyniera] w zakresie dotyczącym personelu wskazanego w ofercie Inżyniera b) kl. 4.4 [Podwykonawcy] c) kl. 5.4 [Normy i przepisy techniczne] d) kl. 8.4 [Przedłużenie Czasu na Wykonanie] e) kl. 8.8 [Zawieszenie Robót] f) kl. 8.11 [Przedłużone zawieszenie] g) kl. 13.1 [Prawo do zmian] h) kl. 17.4 [Następstwa ryzyka Zamawiającego] Niezależnie od obowiązku uzyskiwania zgody, jak objaśniono powyżej, jeżeli w opinii Inżyniera zdarzył się wypadek wpływający na bezpieczeństwo życia lub Robót lub sąsiadującą nieruchomość może on bez zwalniania Wykonawcy Robót z żadnego z jego obowiązków i odpowiedzialności w ramach Kontraktu polecić Wykonawcy Robót wykonać każdą taką pracę, która w opinii Inżyniera, może być konieczna do zmniejszenia ryzyka. Wykonawca Robót, pomimo braku zgody Zamawiającego, winien zastosować się do każdego takiego polecenia Inżyniera. Jeżeli takie polecenie stanowi Zmianę, Rozdział 13 [Zmiany i korekty] Warunków Kontraktu będzie miał zastosowanie. Szczegółowy opis przedmiotu nadzorowanego zamówienia zawiera Program Funkcjonalno - Użytkowy załączony do niniejszej Specyfikacji. Zamawiający wymaga aby Wykonawcy zapoznali się z terenem budowy przed złożeniem oferty..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy 79.14.00.00 - Doradztwo prawne i usługi informacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2007 - 2013, Działanie 2.2 Gospodarka Odpadami.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROKSEN Sp. z o.o., ul. Lubicka 44, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 548780,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 461771,52

  • Oferta z najniższą ceną: 461771,52 / Oferta z najwyższą ceną: 461771,52

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.