eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SanokAlokacja i przebudowa infrastruktury szpitala - prace budowlano- instalacyjne, zabezpieczające i wykończeniowe w części budynku Pawilonu Diagnostyczno-Zabiegowego SPZOZ w Sanoku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-30

Sanok: Alokacja i przebudowa infrastruktury szpitala - prace budowlano- instalacyjne, zabezpieczające i wykończeniowe w części budynku Pawilonu Diagnostyczno-Zabiegowego SPZOZ w Sanoku
Numer ogłoszenia: 91298 - 2008; data zamieszczenia: 30.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. 800-lecia 26, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4656290, fax 013 4656290.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zozsanok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Alokacja i przebudowa infrastruktury szpitala - prace budowlano- instalacyjne, zabezpieczające i wykończeniowe w części budynku Pawilonu Diagnostyczno-Zabiegowego SPZOZ w Sanoku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie alokacji i przebudowy infrastruktury szpitala - prace budowlano- instalacyjne, zabezpieczające i wykończeniowe w części budynku Pawilonu Diagnostyczno-Zabiegowego SPZOZ w Sanoku, ul.800-lecia 26. Przedmiotowe roboty obejmują: - wybranie i wywiezienie ziemi, - podbicie ław fundamentów, - wykonanie drenażu, - wykonanie podkładów betonowych - roboty rozbiórkowe, - murowanie ścian, - wykonanie izolacji, - wykonanie ścian oporowych, - wzmocnienie skarp, - roboty instalacyjne, - roboty wykończeniowe

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5000,00 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1.pieniądzu, 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.gwarancjach bankowych, 4.gwarancjach ubezpieczeniowych, 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o dopuszczenie do udziału w postępowaniu składają wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym oraz muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszym ogłoszeniu oraz w art. 22 ustawy Pzp, jak tez nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, 2) Wykonawca musi wykazać w formie załączonego do wniosku wykazu zawierającego nazwę i dane zleceniodawcy, przedmiotu(zakresu)zamówienia, terminów wykonania (dzień, miesiąc, rok) oraz wartości tego zamówienia, potwierdzonego referencjami lub innymi stosownymi dokumentami odbiorcy zamówienia o należytym wykonaniu zamówienia, że w ciągu ostatnich 5 lat, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy, w tym okresie, licząc wstecz od dnia wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, wykonał tj. zrealizował co najmniej jedno zamówienie o wartości nie mniejszej niż 450 000,00 zł brutto lub dwa zamówienia o wartości łącznej nie mniejszej niż 550 000,00 zł brutto odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia to znaczy roboty budowlane w budynkach użyteczności publicznej, 3) Wykonawca musi wykazać, ze posiada zespół osób zdolny do wykonania zamówienia tj. załączyć listę osób i , lub podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub przewidzianych do jego realizacji wraz z potwierdzonymi za zgodność z oryginałem kopiami ich uprawnień właściwymi dla funkcji, które mają pełnić oraz kopiami wpisów w zakresie od przynależności do właściwych Izb Zawodowych oraz kierownictwo budowy i personal uprawniony do wykonywania zastrzeżonych dla określonych zawodów czynności z uprawnieniami dla poszczególnych branż tj. kierownika budowy - uprawnienia do kierowania robotami w branży ogólnobudowlanej, 4) Wykonawca musi wykazać, ze dysponuje niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami tj. załączyć wykaz narzędzi i urządzeń, które będą wykorzystane do realizacji niniejszego zamówienia obejmujący koparko-ładowarkę, samochód samowyładowczy, piłę do cięcia betonu, betoniarkę. Sposób oceny: Warunki podane w pkt. powyżej zostaną ocenione w systemie spełnia-nie spełnia , w oparciu o oświadczenia i dokumenty dołączone do wniosku. Zamawiający zaprosi do składania oferty wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone powyżej w liczbie nie mniejszej niż 10. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają w/w warunki udziału w postępowaniu jest równa lub mniejsza niż określona w ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców spełniających ww. warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu okaże się większa niż 10. Zamawiający zaprosi do składania ofert wykonawców, którzy wykazali najwyższą sumaryczną wartość brutto zrealizowanych robót wyszczególnionych w załączonym do wniosku wykazie(pod uwagę będą brane tylko te roboty, których należyte wykonanie jest potwierdzone odpowiednimi dokumentami odbiorcy), przy czym oceniane będą tylko te zamówienia spełniające wymogi postawione w warunku nr 2, czyli wykonawcy którzy zajmą miejsca od 1-10. Jeżeli więcej niż 1 wykonawca uplasuje się na miejscu 10 Zamawiający zaprosi do złożenia oferty tego wykonawcę, który wykaże największą liczbę wykonanych robót budowlanych , zgodnie z wymogami postawionymi w warunku nr 2 w powyższym rankingu Zamawiający nie będzie brał pod uwagę wykazanych zamówień , do których nie zostaną załączone dokumenty potwierdzające, ze zamówienia te zostały zrealizowane należycie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia oraz dokumenty, które należy złożyć w oryginałach, ewentualnie w odpisach lub kserokopiach poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoba/osoby uprawniona/e do reprezentowania firmy) (W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółki cywilnej), każdy z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej musi udokumentować spełnianie warunków tj. posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlegania wykluczeniu z postępowania. Przy ocenie spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 i 3 ustawy Pzp, będzie brany pod uwagę łączny potencjał techniczny i kadrowy wykonawców, ich łączne kwalifikacje, doświadczenie oraz łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa. Dopuszcza się możliwość składania wspólnych oświadczeń wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia potwierdzających, że razem spełniają warunki udziału w postępowaniu): 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 50 ustawy Pzp. 2) wymagane dokumenty na potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wymagane dokumenty na potwierdzenie opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykaz zawierający nazwę i dane zleceniodawcy,przedmiotu(zakresu)zamówienia, terminów wykonania (dzień, miesiąc, rok) oraz wartość tego zamówienia, potwierdzonego referencjami lub innymi stosownymi dokumentami odbiorcy zamówienia o należytym wykonaniu zamówienia, że w ciągu ostatnich 5 lat, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy, w tym okresie, licząc wstecz od dnia wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, wykonał tj. zrealizował co najmniej jedno zamówienie o wartości nie mniejszej niż 450 000,00 zł brutto lub dwa zamówienia o wartości łącznej nie mniejszej niż 550 000,00 zł brutto odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia to znaczy roboty budowlane w budynkach użyteczności publicznej, b) wykaz i aktualne dokumenty zespołu osób i /lub podmiotów zdolnych do wykonania zamówienia tj. listę osób i ,lub podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub przewidzianych do jego realizacji wraz z potwierdzonymi za zgodność z oryginałem kopiami ich uprawnień właściwymi dla funkcji, które mają pełnić oraz kopiami wpisów w zakresie od przynależności do właściwych Izb Zawodowych oraz kierownictwo budowy i personal uprawniony do wykonywania zastrzeżonych dla określonych zawodów czynności z uprawnieniami dla poszczególnych branż tj. kierownika budowy - uprawnienia do kierowania robotami w branży ogólnobudowlanej. c) wykaz narzędzi i urządzeń,którymi dysponuje wykonawca, a które będą wykorzystane do realizacji niniejszego zamówienia obejmujący koparko-ładowarkę, samochód samowyładowczy, piłę do cięcia betonu, betoniarkę. 5) Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa jeżeli wniosek będzie podpisany przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania wniosku przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna). W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna)należy przedłożyć oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw) udzielonego (y-ch) przez wszystkich wspólników spółki cywilnej lub przez wszystkich członków konsorcjum do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia, jeżeli wspólną ofertę składają podmioty prowadzące działalność w formie spółki cywilnej lub powołano konsorcjum dla wykonania zamówienia (zgodnie z art. 23 ust. 2 pzp). Umocowanie może także wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy spółki cywilnej 6) WYKONAWCA zamieszkały poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U.z 2006 r., Nr 87, poz. 605)) tj. dokumenty potwierdzające, że:nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Wszystkie oświadczenia i dokumenty w językach obcych winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 10.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. termin wykonania robót - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: specyfikację istotnych warunków zamówienia zamawiający przekaże wykonawcom, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, wraz z tym zaproszeniem..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat SPZOZ w Sanoku, ul. 800-lecia 26, Budynek Administracji, pok. nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wniosek wraz ze wszystkimi załącznikami o ponumerowanych stronach należy umieścić w zabezpieczonej kopercie opatrzonej danymi wykonawcy oraz napisem: wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu -Alokacja i przebudowa infrastruktury szpitala - prace budowlano- instalacyjne, zabezpieczające i wykończeniowe w części budynku Pawilonu Diagnostyczno-Zabiegowego SPZOZ w Sanoku SAMODZIELNY PUBLICZNY ZOZ 38-500 SANOK, ul. 800-LECIA 26 Znak : SP ZOZ/PO/02/2008 ( z wyraźnym nadrukiem) NIE OTWIERAĆ W SEKRETARIACIE Liczba stron..................... Uwaga: wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym jest dostępny do pobrania na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem : www.zozsanok.pl

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.