To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-04-21
Łódź: Świadczenie usług hotelarsko - restauracyjnych oraz zapewnienie sal dydaktycznych (tanecznych) w rejonie znajdującym się w Województwach Małopolskim lub Dolnośląskim w ramach realizacji obozu tanecznego.
Numer ogłoszenia: 91313 - 2010; data zamieszczenia: 21.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 94704 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Widzewskie Domy Kultury, Al. J. Piłsudskiego 133, 92-318 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6749088, 042 6749230, faks 042 6749159.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług hotelarsko - restauracyjnych oraz zapewnienie sal dydaktycznych (tanecznych) w rejonie znajdującym się w Województwach Małopolskim lub Dolnośląskim w ramach realizacji obozu tanecznego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja pełnego zaplecza usług hotelarsko - restauracyjnych oraz zapewnienie sal dydaktycznych (tanecznych) dla uczestników obozów/warsztatów na 2010 r. Usługi muszą być świadczone w ośrodkach znajdujących się na terenie województw Małopolskiego lub Dolnośląskiego. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. USŁUGI HOTELOWE: świadczenie usług hotelowych w obiektach, których pokoje spełniają wymogi kategoryzacji pensjonatu oraz które mają możliwość w ramach prowadzonej działalności, zapewnić gościom całodzienne wyżywienie. Wyposażenie pokoi hotelowych musi spełniać wszystkie warunki co najmniej dla kategorii pensjonatu, w rozumieniu przepisów rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy w sprawie obiektów hotelowych i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie. Świadczenie w/w usług hotelowych obejmuje noclegi w standardowych pokojach dwu, trzy lub czteroosobowych (oddzielne łóżka) dwuosobowych i jednoosobowych dla opiekunów. W ramach usługi należy zapewnić noclegi dla podanej liczby uczestników. W ustalonym czasie przed organizacją danej usługi Zamawiający poinformuje o ilościach osób . 2. CAŁODZIENNE WYŻYWIENIE: 1. śniadania w formie bufetu szwedzkiego (jadłospis na bieżąco uzgadniany z kierownikiem obozu) 2. obiady (jadłospis na bieżąco uzgadniany z kierownikiem obozu): 3. podwieczorek 4. kolacje w formie bufetu szwedzkiego (jadłospis na bieżąco uzgadniany z kierownikiem obozu) 3. WYNAJEM SAL DYDAKTYCZNYCH (TANECZNYCH): do dyspozycji 3 sale, powinny znajdować się w ośrodkach, w których zakwaterowana jest grupa uczestników lub w bezpośrednim sąsiedztwie takiego ośrodka (do 100m). Sale powinny mieć powierzchnię taneczną parkietową wielkości minimum 80m2. Sale muszą posiadać następujące wyposażenie: sprzęt nagłaśniający o mocy dostosowanej do akustyki pomieszczenia, z możliwością odtwarzania płyt CD i z zewnętrznego źródła audio. Ponadto sale muszą spełniać wymogi: bezpieczeństwa i akustyczne, być ogrzewane, posiadać oświetlenie, zaplecze sanitarne, w tym toalety. 4. INNE ISTOTNE WYMAGANIA DOTYCZĄCE OŚRODKA WLICZONE W CENĘ POBYTU: - opieka medyczna (lekarz, pielęgniarka) - opieka ratownika - sprzęt wodny, boiska, place zabaw dla dzieci,ogniska, - dyskoteki ( 2 razy w tygodniu), - obiekt z dostępem do jeziora, - kąpielisko strzeżone, - zapewniony minimum jeden rejs statkiem. Oferta powinna przewidywać możliwość zwiększenia lub zmniejszenia przez Zamawiającego liczby uczestników, według liczby podanej w załączniku nr 3 dokonana na 14 dni przed organizacją obozu. Zamawiający wymaga kompleksowej realizacji usług w ramach przedmiotu zamówienia Szczegółowa planowana ilość i rodzaj noclegów, racji całodziennego wyżywienia, racji wyżywienia oraz dni najmu sal dydaktycznych zawiera załącznik Nr 3 do SIWZ...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- REST Sp z o.o., Bartkowa 264, 33-318 Gródek nad Dunajcem, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27331,96 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27331,96
Oferta z najniższą ceną: 27331,96 / Oferta z najwyższą ceną: 27331,96
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa pojemników na odpady komunalne wszystkich frakcji dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- 29/TP/ZP/D/2025 Dostawy testów Combo 6 w 1 oraz testów na obecność Rotawirusów, Adenowirusów i Norowirusów w kale wraz z kontrolą dodatnią i ujemną.
- "Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej podczas szkolenia, które odbędzie się w terminie 14 - 16 maja 2025 r. na terenie województwa łódzkiego".
- "Dostawa ryb morskich, słodkowodnych i pokarmu dla ryb akwariowych w roku 2025 "
- Dostawa 75 komputerów stacjonarnych i 5 komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem dla Wojewódzkiego Funduszu ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
- "Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta Łodzi oraz miejskich jednostek organizacyjnych"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja konferencji, zapewnienie usług hotelarskich, restauracyjnych, sal konferencyjnych podczas Narady Kierowników Placówek Zagranicznych w dniach 6 - 12 lipca 2025 r.
- "Świadczenie usługi restauracyjnej"
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Departamentu Gospodarki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2025 roku
- Organizacja pobytu uczestników XVII Międzynarodowej Konferencji Naukowej "TRANSPORT PROBLEMS" (ang. XVII International Scientific Conference "TRANSPORT PROBLEMS"). Znak sprawy: DZPZ.283.13.2025.TB.
- "Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej podczas szkolenia, które odbędzie się w terminie 14 - 16 maja 2025 r. na terenie województwa łódzkiego".
- Zapewnienie usług cateringowych na potrzeby spotkań i konferencji organizowanych przez komórki organizacyjne w siedzibie MFiPR
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.