To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-01-13
Sokołów Podlaski: Świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania pomieszczeń Sądu Rejonowego i posesji Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Sokołowie Podlaskim
Numer ogłoszenia: 9131 - 2010; data zamieszczenia: 13.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 416698 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Sokołowie Podlaskim, ul. ks. Bosco 3, 08-300 Sokołów Podlaski, woj. mazowieckie, tel. 025 7872394, faks 025 7872394.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania pomieszczeń Sądu Rejonowego i posesji Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Sokołowie Podlaskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania pomieszczeń Sądu Rejonowego i posesji Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Sokołowie Podlaskim, przy ul. ks. Bosco 3 (z wyłączeniem powierzchni obiektu przeznaczonej dla Prokuratury Rejonowej). Powierzchnia do sprzątania: - powierzchnia budynku Sądu, z wyłączeniem powierzchni przeznaczonej dla Prokuratury Rejonowej - 2,680,90 m2, - powierzchnia terenu przyległego, na którą składają się wjazdy od ulicy na wewnętrzne parkingi, parkingi, chodniki, z wyłączeniem zieleni - 2.360 m2. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzątanie powierzchni wewnątrz budynku - 5 razy w tygodniu, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dodatkowo w soboty robocze dla Sądu, które zostaną określone w rozporządzeniu Ministra Sprawiedliwości (z innym dniem wolnym w zamian): sprzątanie pomieszczeń biurowych, korytarzy, holi, klatek schodowych, ciągów komunikacyjnych, schodów, pomieszczeń WC, pomieszczeń socjalnych, czyszczenie mebli, szaf metalowych, pancernych, wykładanie koszy workami foliowymi i wynoszenie śmieci we wskazane miejsce, czyszczenie wycieraczek do obuwia, odkurzanie wykładzin dywanowych, dywanów, mycie podłóg oraz uzupełnianie we własnym zakresie środków higienicznych do WC (ręczniki papierowe, mydło w płynie, papier toaletowy, wkłady zapachowe do odświeżaczy powietrza). Wykonawca jest również zobowiązany do codziennego utrzymania porządku na zewnątrz budynku, zamiatania chodników, parkingów oraz wjazdów od ulicy na wewnętrzne parkingi, zbierania śmieci w obrębie działki w tym również z części porośniętych krzewami, a w okresie zimowym do odśnieżania chodników, parkingów, wjazdów od ulicy na wewnętrzne parkingi i posypywania ich piaskiem, usuwania oblodzeń (Wykonawca zapewni jednocześnie wywóz śniegu we własnym zakresie, własnym transportem i na własny koszt). Prace w sezonie zimowym (odśnieżanie, usuwanie oblodzeń) muszą być wykonywane do czasu przybycia pracowników do pracy, tj. do godz. 7.50: - w okresie zimowym odśnieżanie i usuwanie śniegu oraz oblodzeń ręcznie lub mechanicznie oraz w razie potrzeby posypywanie piachem chodników, wjazdów od ulicy na wewnętrzne parkingi i parkingów (zamawiający nie dopuszcza stosowania środków innych niż piasek do posypywania śliskich powierzchni); - w czasie opadów śniegu lub śniegu z deszczem prace odśnieżania i usuwania oblodzeń muszą być wykonywane na bieżąco w ciągu dni roboczych, jak również w dni wolne od pracy i święta; - wywóz śniegu sprzed budynku transportem Wykonawcy i zapewnienie miejsca jego składowania; - w okresach wiosenno-jesiennych utrzymanie porządku na zewnątrz budynku, zamiatanie chodników, parkingów oraz dróg dojazdowych, zbieranie śmieci w obrębie działki, w tym również z części porośniętych krzewami. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wyszczególnieniem usług zawarty został w Załącznikach nr 1, 1a i 1b do niniejszej SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.91.00 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 161904.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.01.2010.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Usług Gospodarczo-Socjalnych ANTEMA Spółka z o.o., Al. Jana Pawła II 8a, 58-506 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 161904,00
- Oferta z najniższą ceną: 117936,00 oferta z najwyższą ceną: 206400,00
- Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe sprzątanie w zakresie utrzymania czystości w obiektach Namysłowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Namysłowie.
- Sprzątanie miejsc noclegowych w Leśnym Ośrodku Edukacyjnym w Jedlni Letnisko w 2025 roku - II postępowanie
- Świadczenie usług utrzymania czystości w budynku i na terenie posesji Filharmonii Zielonogórskiej oraz pielęgnacji zieleni na posesji Filharmonii
- Świadczenie usługi kompleksowych prac porządkowych w zakresie stałego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych w trzech lokalizacjach biur WFOŚiGW w Gdańsku przez okres 12 m-cy
- Kompleksowa obsługa Kwatery Myśliwskiej w Borowcu oraz usługi cateringowe
- Utrzymanie czystości w pomieszczeniach Oddziału I, II,III oraz Oddziału V SP PZOL w Celejowie
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.