To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-04-21
Opoczno: Przebudowa z rozbudową stacji uzdatniania wody w Januszewicach Gmina Opoczno.
Numer ogłoszenia: 91323 - 2010; data zamieszczenia: 21.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 30662 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Opocznie, ul. Krótka 1, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 044 7547611, faks 044 7547611.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa z rozbudową stacji uzdatniania wody w Januszewicach Gmina Opoczno..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane p.n.: Przebudowa z rozbudową stacji uzdatniania wody w Januszewicach Gmina Opoczno. 2. Określenie zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): CPV: 45252126-7 Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej 45000000- 7 Roboty budowlane, 45100000- 8 Przygotowanie terenu pod budowę, 45200000- 9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, 45210000- 2 Roboty budowlane w zakresie budynków, 45310000- 3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych, 45232100-3 Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów 45400000 -l Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych. 45245000-6 Roboty w zakresie pogłębiania i pompowania dla instalacji do uzdatniania wody 3. Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane polegające na wykonaniu przebudowy i rozbudowy Stacji Uzdatniania Wody w Januszewicach gmina Opoczno wg posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji technicznej stanowiącej integralną część specyfikacji. Projekt techniczny określa parametry techniczne, jakościowe z odwołaniem się do aprobat i atestów, standard oraz sposób wykonania urządzeń technologicznych. Podane dane należy uwzględnić na etapie przygotowywania i wykonawstwa układu technologicznego. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Sieci międzyobiektowe, technologię, zbiornik na wodę pitną- Wszystkie elementy technologii uzdatniania wody i roboty związane z ich wykonaniem należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną. 2) Konstrukcja budynku SUW, fundament pod zbiornik, zagospodarowanie terenu- Budynek stacji uzdatniania wody, fundament pod zbiornik, zagospodarowanie terenu i roboty związane z ich wykonaniem należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną. 3) Projekt urządzeń i instalacji elektroenergetycznych- Instalacje elektryczne oraz zasilanie urządzeń elektrycznych w stacji uzdatniania wody w Januszewicach gm. Opoczno wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną. 4) System monitoringu pomiarów i wizualizacji pracy ujęcia- System monitoringu należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną. 5) Przyłącze zasilania energetycznego obiektu- obejmujące prace montażowe nowego przyłączenia oraz prace demontażowe starego przyłączenia, które należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową. Przedmiot zamówienia (inwestycja) realizowana jest w systemie pod klucz. 4. Wszyscy wykonawcy winni przedstawić listę urządzeń, które zamierzają zastosować oraz dołączyć do oferty atesty PZH na kompletne zestawy technologiczne: aeracji; filtracji, zestawu hydroforowego. Dopuszcza się zastosowanie równoważnych urządzeń, układów sterowania, automatyki, sygnalizacji itp., w ramach zaprojektowanej technologii uzdatniania wody w stosunku do przyjętych w dokumentacji projektowej. Zgodnie z zapisami art. 30 ust. 5 ustawy -Prawo Zamówień Publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane i związane z tym usługi i dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W związku z powyższym w celu wykazania równoważności należy załączyć do oferty karty katalogowe proponowanej zamiennej technologii uzdatniania wody. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych zamiennych urządzeń, układów sterowania, automatyki, sygnalizacji itp., w stosunku do przyjętych w projekcie oraz muszą być załączone do oferty. 5. Celem inwestycji jest: poprawa infrastruktury technicznej związanej z zaopatrzeniem w wodę poprzez przebudowę i rozbudowę stacji uzdatniania wody w Januszewicach. Jakość wody uzdatnionej po wykonaniu zamówienia musi spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 29 marca 2007 w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. nr 61, poz. 417). 6. UWAGA: Zadanie jest współfinansowane z Funduszy Europejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na Lata 2007-2013, Oś 3 Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej, działanie 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna inwestycji, obejmująca w szczególności: dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną, stanowiąca załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. 8. W zakresie zamówienia przewiduje się także: 1) wykonanie dokumentacji powykonawczej zadania inwestycyjnego, w tym inwentaryzacji powykonawczej, 2)wykonanie rozruchu technologicznego inwestycji. 3) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń Stacji uzdatniania, w tym systemu monitoringu i automatyki pracy Stacji. 9. Lokalizacja obiektów: Województwo: Łódzkie, Powiat: opoczyński, Gmina Opoczno, Miejscowość Januszewice, Działki nr: 390/1, 390/2, 392/2, 393/2, 393/3, 394/3, 395/2 obręb Januszewice..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.26-7, 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.20.00.00-9, 45.21.00.00-2, 45.31.00.00-3, 45.23.21.00-3, 45.40.00.00-1, 45.24.50.00-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie jest współfinansowane z Funduszy Europejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na Lata 2007-2013, Oś 3 Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej, działanie 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA "BARTOSZ" SPÓŁKA JAWNA BUJWICKI, SOBIECH
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA "BARTOSZ" SPÓŁKA JAWNA BUJWICKI, SOBIECH
- FIRMA BARTOSZ Sp.J. Bujwicki, Sobiech, ul. Sejneńska 7, 15-399 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1066379,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 711292,62
Oferta z najniższą ceną: 711292,62 / Oferta z najwyższą ceną: 902598,54
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOCZNA
- Usługa ubezpieczenia SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie (2 części)
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Opocznie
więcej: przetargi w Opocznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.