eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraSzkolenia ogólne i specjalistyczne dla pracowników Urzędu Miasta Zielona Góra, Urzędu Miejskiego w Nowej Soli oraz Urzędu Miejskiego Sulechów w ramach projektu pn. Nowoczesna administracja Lubuskiego Trójmiasta

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-19

Zielona Góra: Szkolenia ogólne i specjalistyczne dla pracowników Urzędu Miasta Zielona Góra, Urzędu Miejskiego w Nowej Soli oraz Urzędu Miejskiego Sulechów w ramach projektu pn. Nowoczesna administracja Lubuskiego Trójmiasta
Numer ogłoszenia: 9132 - 2011; data zamieszczenia: 19.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lubuskie Trójmiasto , ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 456 49 47, faks 68 456 49 47.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuskietrojmiasto.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenia ogólne i specjalistyczne dla pracowników Urzędu Miasta Zielona Góra, Urzędu Miejskiego w Nowej Soli oraz Urzędu Miejskiego Sulechów w ramach projektu pn. Nowoczesna administracja Lubuskiego Trójmiasta.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. Nowoczesna administracja Lubuskiego Trójmiasta współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 5.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi cykl następujących szkoleń prowadzonych w języku polskim: 1) Szkolenia ogólne:Komunikacja interpersonalna i asertywność; Radzenie sobie ze stresem i rozwiązywanie konfliktów 2) Szkolenia specjalistyczne: Kodeks postępowania administracyjnego; Egzekucja w administracji; Podatki i opłaty; Kodeks pracy; Zarządzanie zasobami ludzkimi; Tworzenie ofert inwestycyjnych. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. 4. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje w szczególności: 1) organizację i przeprowadzenie szkoleń, 2) zapewnienie wyspecjalizowanej kadry dydaktycznej, 3) zapewnienie zaplecza techniczno-organizacyjnego szkoleń, 4) przygotowanie materiałów szkoleniowych, edukacyjnych i informacyjnych, 5) zapewnienie poczęstunku podczas szkoleń, 6) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji z przeprowadzonych szkoleń. 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 210.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy powinni wykazać, że posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech usług dotyczących przeprowadzenia szkolenia o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 PLN brutto każde, w tym co najmniej: 1 usługę obejmującą szkolenie z zakresu stosowania przepisów ustawy kodeks postępowania administracyjnego, 2 usługi obejmujące szkolenie z zakresu umiejętności osobistych, przez które należy rozumieć szkolenia obejmujące w szczególności asertywność, radzenie sobie ze stresem, praca z trudnym klientem, komunikacja interpersonalna itp., - udokumentowanych, że usługi te zostały wykonane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy powinni wykazać, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj.: 1) co najmniej 4 wykładowcami: posiadającymi wykształcenie wyższe w zakresie psychologii, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w zakresie umiejętności osobistych (w szczególności komunikacja interpersonalna, asertywność, radzenie sobie ze stresem, trudny klient) w łącznym wymiarze co najmniej 40 godzin każdy, co najmniej 3 letni staż pracy w zawodzie psychologa; 2) co najmniej 2 wykładowcami: a) posiadającymi wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w zakresie KPA w łącznym wymiarze co najmniej 100 godzin, co najmniej 3 lata stażu pracy , i/lub b) będącymi sędziami z doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń w zakresie KPA w łącznym wymiarze co najmniej 20 godzin; 3) co najmniej 1 wykładowcą: a) posiadającym wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne lub ekonomiczne, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w zakresie egzekucji w łącznym wymiarze co najmniej 40 godzin, co najmniej 3 lata stażu pracy, i/lub b) wykonującym zawód komornika i/lub pełniącego funkcję asesora komorniczego; 4) co najmniej 1 wykładowcą: a) posiadającym Wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne lub ekonomiczne, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w zakresie podatków i opłat w wymiarze łącznym co najmniej 40 godzin, co najmniej 3 lata stażu pracy, i/lub b) posiadającym Wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne i będącego członkiem składu orzekającego w Samorządowym Kolegium Odwoławczym; 5) co najmniej 1 wykładowcą: a) posiadającym wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne, co najmniej 5 lat stażu pracy na stanowisku związanym z kierowaniem lub prowadzeniem spraw kadrowych w administracji samorządowej, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w zakresie kodeksu pracy w wymiarze łącznym co najmniej 40 godzin, i/lub b) wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w zakresie kodeksu pracy dla administracji samorządowej w wymiarze łącznym co najmniej 40 godzin; 6) co najmniej 1 wykładowcą: posiadającym wykształcenie wyższe, co najmniej 3 lata stażu pracy, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi w wymiarze łącznym co najmniej 40 godzin; 7) co najmniej 1 wykładowcą: posiadającym wykształcenie wyższe, doświadczenie w tworzeniu ofert inwestycyjnych, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w zakresie tworzenia ofert inwestycyjnych w wymiarze łącznym co najmniej 40 godzin

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca jest zobowiązaby załączyć do oferty oświadczenia określone w załączniku nr 2 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuskietrojmiasto.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro stowarzyszenia Lubuskie Trójmiasto ul. Stary Rynek 1 65-067 Zielona Góra pokój nr 21 A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2011 godzina 16:00, miejsce: Biuro stowarzyszenia Lubuskie Trójmiasto ul. Stary Rynek 1 65-067 Zielona Góra pokój nr 21 A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach projektu pn. Nowoczesna administracja Lubuskiego Trójmiasta współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 5.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.