eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław ŚląskiDostawa regałów przesuwnych i stacjonarnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śl.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-30

Wodzisław Śląski: Dostawa regałów przesuwnych i stacjonarnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śl.
Numer ogłoszenia: 91356 - 2008; data zamieszczenia: 30.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wodzisławski - Starostwo Powiatowe w Wodzisławiu Śl., ul. Bogumińska 2, 44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie, tel. 032 4120930, fax 032 4120931.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwodzislawski.bip.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa regałów przesuwnych i stacjonarnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śl..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż regałów przesuwnych i stacjonarnych wraz z pracami towarzyszącymi, stanowiących wyposażenie podręcznego zasobu akt Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śl. oraz dostawę metalowej szafy kartotekowej i fotela gabinetowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śl. Ze względu na miejsce dostawy zamówienie podzielone zostało na dwa zadania: 1) ZADANIE nr I - dostawa i montaż regałów przesuwnych i stacjonarnych w ilości: regały przesuwne dwustronne: 15, regały stacjonarne dwustronne: 1, regały stacjonarne pojedyncze: 2 wraz z pracami towarzyszącymi, które stanowić będą wyposażenie pomieszczeń budynku archiwum przy ul. Pszowskiej 92a w Wodzisławiu Śl., 2) ZADANIE nr II - dostawa szafy metalowej kartotekowej oraz fotela gabinetowego, które stanowić będą wyposażenie pomieszczeń budynku Starostwa przy ul. Bogumińskiej 2 w Wodzisławiu Śl. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Dziale II Opis przedmiotu zamówienia. Zamówienie należy zrealizować w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 30 czerwca 2008r., przy czym montaż regałów należy wykonać w okresie: po dniu 01 czerwca 2008r. do dnia 30 czerwca 2008 r.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.11.40 - Metalowe regały biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.10.00 - Regały biurowe Oryginalny kod CPV: 36.12.11.61 - Metalowe szafy na akta Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.21.00 - Szafy na akta Oryginalny kod CPV: 36.11.22.00 - Fotele Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.31.00 - Fotele .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust. 1, pkt 1 - 4 ustawy Pzp, a mianowicie: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 (dwa) zamówienia odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia (dostawa i montaż regałów przesuwnych i stacjonarnych) o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto każde i posiadają dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie (np. referencje); 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia lub dokumenty, jakie należy złożyć w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu : 1) W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, wykonawca winien załączyć do oferty Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp - zał. nr 2 do oferty. 2) W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, wykonawca winien załączyć do oferty Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Pzp - zał. nr 3 do oferty. 3) W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, wykonawca winien załączyć Wykaz wykonanych dostaw. W wykazie należy podać nazwę podmiotu na rzecz, którego realizowane było zamówienie, wartość zamówienia, przedmiot zamówienia, a także datę wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (np. referencje). Wykonawca winien wykazać, że każda z dostaw została zrealizowana w ramach odrębnych umów - zał. nr 4 do oferty. 4) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania działalności objętej przedmiotem zamówienia wykonawca winien załączyć do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatwodzislawski.bip.info.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać bezpłatnie, osobiście w Biurze Zamówień Publicznych (pok. 212, II piętro) pod adresem ul. Pszowska 92 a, 44-300 Wodzisław ŚI..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w kancelarii (punkt obsługi klienta) Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śl. przy ul. Pszowskiej 92a..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.