To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-06-17
Koszalin: Usługi pralnicze
Numer ogłoszenia: 91395 - 2016; data zamieszczenia: 17.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 63719 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika, ul. T. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 34 88 147, faks 94 34 88 103.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi pralnicze.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługi pralnicze: 1) pieluchy - 54 309 szt.; 2) kaftaniki - 6 569 szt.; 3) śpiochy - 3 267 szt.; 4) kocyki - 10 240 szt.; 5) hamaki - 950 szt.; 6) poszewki - 74 409 szt.; 7) poszwy duże - 73 722 szt.; 8) poszwy małe - 6 477 szt.; 9) prześcieradła duże - 104 863 szt.; 10) prześcieradła małe - 9 369 szt.; 11) podkłady - 55 626 szt.; 12) koszule - 20 181 szt.; 13) szlafroki - 1 268 szt.; 14) bluzy piżama - 6 469 szt.; 15) spodnie piżama - 4 948 szt.; 16) fartuchy białe - 2 395 szt.; 17) bluzy - 42 841 szt.; 18) spodnie - 40 593 szt.; 19) spódnice - 128 szt.; 20) sukienki - 3 290 szt.; 21) bluzy od kilderek - 12 170 szt.; 22) spodnie od kilderek - 3 266 szt.; 23) fartuchy operacyjne - 5 708 szt.; 24) serwetki oper. małe - 6 504 szt.; 25) serwetki oper. duże - 2 504 szt.; 26) worki operacyjne - 1 966 szt.; 27) worki oddział poł. (małe) - 226 szt.; 28) ręczniki frotte - 6 543 szt.; 29) ścierki - 1 109 szt.; 30) parawany - 76 szt.; 31) obrusy - 87 szt.; 32) serwetki - 2 102 szt.; 33) pokrowce na poduszkę membranowe - 1 768 szt.; 34) pokrowce na materace - 523 szt.; 35) brezenty / nosze/ - 1 664 szt.; 36) zasłony + firany - 398 szt.; 37) worki brezentowe - 20 508 szt.; 38) buty + rękawice + skarpety - 6 905 szt.; 39) poduszki + peleryny - 1 521 szt.; 40) materace - 275 szt.; 41) koce + kołderki - 7 484 szt.; 42) mopy - 26 661 szt.; 43) kurtka sanitariusza - 94 szt.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Usługi pralnicze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum Pralnicze Sp. z o.o., ul. Rdestowa 65/67, 81-577 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 666137,73 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 860138,56
Oferta z najniższą ceną: 860138,56 / Oferta z najwyższą ceną: 938088,22
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- 33/TP1/SZP-2/2024 Dostawa bielizny pościelowej dla Domów Studenckich Politechniki Koszalińskiej
- Zakup i sukcesywna dostawa jednorazowych materiałów higienicznych dla SP ZOZ MSWiA w Koszalinie
- Dostawa produktów żywnościowych
- "Ochrona mienia i osób"
- Przegląd, konserwacja oraz naprawy awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego z podziałem na 3 zadania.
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynkach administracyjnych RDW w Drawsku Pomorskim
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania pomieszczeń Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- Wykonanie usługi prania wodnego i czyszczenia chemicznego w 2025 r.
- Świadczenie usług pralniczych w 2025 r dla DPS w Batowicach
- Usługa serwisu bielizny szpitalnej.
- sukcesywne świadczenie usług pralniczych wraz z transportem dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH ORAZ NAJMU FARTUCHÓW I OBŁOŻEŃ STERYLNYCH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.