eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TczewWykonanie robót budowlanych dodatkowych do zamówienia podstawowego, objętego umową nr WI.032.327.2014 r. z dnia 17 listopada 2014 r. w przedmiocie realizacji zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja i likwidacja barier w poruszaniu się osób niepełnosprawnych w obrębie sali gimnastycznej budynku ZPS w Tczewie, polegających na wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej wraz z drenażem ściany wschodniej sali gimnastycznej budynku ZPS w Tczewie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-22

Tczew: Wykonanie robót budowlanych dodatkowych do zamówienia podstawowego, objętego umową nr WI.032.327.2014 r. z dnia 17 listopada 2014 r. w przedmiocie realizacji zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja i likwidacja barier w poruszaniu się osób niepełnosprawnych w obrębie sali gimnastycznej budynku ZPS w Tczewie, polegających na wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej wraz z drenażem ściany wschodniej sali gimnastycznej budynku ZPS w Tczewie
Numer ogłoszenia: 91396 - 2015; data zamieszczenia: 22.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 76034 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tczewski, ul. Piaskowa 2, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. 58 7734 800, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych dodatkowych do zamówienia podstawowego, objętego umową nr WI.032.327.2014 r. z dnia 17 listopada 2014 r. w przedmiocie realizacji zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja i likwidacja barier w poruszaniu się osób niepełnosprawnych w obrębie sali gimnastycznej budynku ZPS w Tczewie, polegających na wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej wraz z drenażem ściany wschodniej sali gimnastycznej budynku ZPS w Tczewie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej od poziomu gruntu do poziomu ław fundamentowych wraz z drenażem ściany wschodniej sali gimnastycznej budynku ZPS w Tczewie, w zakresie określonym na rysunku, stanowiącym element załącznika Nr 3 do niniejszego Zaproszenia, o którym mowa w pkt 3.2.1. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia branży konstrukcjno-budowlanej i sanitarnej określa dokumentacja autorstwa APA PROJEKT Pracowania Architektoniczna (ul. Sportowa 2/2, 83-110 Tczew), składająca się z następujących opracowań: 3.2.1 dokumentacja projektowa, określająca zakres wykonania przedmiotowego zamówienia dodatkowego, 3.2.2 dokumentacja projektowa zamówienia podstawowego pn. Rozbudowa i przebudowa budynku oświaty, obejmująca następujące pozycje: 1) Projekt architektoniczno-budowlany wraz z projektem zagospodarowania terenu, 2) Projekt budowlany konstrukcyjny, 3) Opinia geotechniczna i dokumentacja z badań podłoża, 4) Projekt budowlany instalacji elektrycznych, 5) Projekt budowlany instalacji sanitarnych, 6) Projekt architektoniczno-budowlany wraz z projektem zagospodarowania terenu faza wykonawcza, 7) Projekt wykonawczy konstrukcyjny, 8) Projekt wykonawczy instalacji elektrycznych, 9) Projekt budowlany instalacji sanitarnych faza wykonawcza, 10) Projekt budowlany instalacji grzewczo-wentylacyjnej faza wykonawcza, 11) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Ww. dokumentacja stanowi Załącznik Nr 3 do niniejszego Zaproszenia do negocjacji pn. Dokumentacja dotycząca przedmiotu zamówienia. 3.3 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie m.in.: 1) wykopu o ścianach pionowych przy odkrywaniu ścian fundamentowych, 2) izolacji przeciwwilgociowej ściany od poziomu gruntu do poziomu ław fundamentowych, 3) izolacji termicznej ściany od poziomu gruntu do poziomu ław fundamentowych, 4) drenażu. 3.4 INFORMACJA O UBEZPIECZENIU O.C Wykonawca, przez cały okres trwania umowy, zobowiązany będzie do posiadania aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości co najmniej 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). 3.5 INFORMACJA O PODWYKONAWCACH: 3.5.1 Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia dotyczącego obowiązku osobistego wykonania kluczowych części zamówienia przez Wykonawcę. 3.5.2 W przypadku zatrudnienia podwykonawców, Wykonawca będzie ponosić pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za działania i zaniechania podwykonawców, jak również za jakość wykonanych przez nich robót. 3.5.3 Zamawiający wymaga od Wykonawcy wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy. 3.5.4 Jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy będzie dotyczyć podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w SIWZ, Wykonawca będzie zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3.5.5 Zamawiający w projekcie umowy (stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ - Istotne postanowienia umowy) określił wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, nie spełnienie których spowoduje zgłoszenie odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu. 3.5.6 Zamawiający w projekcie umowy (stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ - Istotne postanowienia umowy) określił wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, podlegające obowiązkowi informowania Zamawiającego. 3.6 Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kosztorys rozliczeniowy, celem jego zatwierdzenia przez Nadzór inwestorski, który zostanie przez Zamawiającego wyłoniony w drodze odrębnej procedury. Niniejszy kosztorys będzie używany w celach rozliczeniowych w przypadkach: a) odstąpienia od umowy, b) konieczności zaniechania realizacji części robót objętych zamówieniem, c) konieczności zastosowania robót zamiennych, d) sprawdzenia wysokości wynagrodzenia za wykonanie zakresu prac w ramach podwykonawstwa. UWAGI: 1) Kosztorys rozliczeniowy musi rozgraniczać zakres prac wykonywanych przez podwykonawców lub dalszych podwykonawców. 2) Kosztorys rozliczeniowy ma być szczegółowy i uwzględniać wszystkie prace związane z wykonaniem zamówienia. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa kosztorys ma zawierać stronę tytułową z podpisem sporządzającego, książkę przedmiarów, ceny jednostkowe, tabelę elementów scalonych oraz w załączniku - dla analiz indywidualnych i analogii - kalkulację szczegółową cen jednostkowych wraz z uzasadnieniem. 3) Cena wynikająca z kosztorysu rozliczeniowego, musi być tożsama z wynegocjowaną ceną ofertową..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.43.30.00 - 45.43.30.00 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlane WABAR Bartosz Wasiluk, ul. Jarosława Dąbrowskiego 30, 83-000 Pruszcz Gdański, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8245,01 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9800,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z treścią art. 67 ust. 1 pkt 5 lit. b ustawy Pzp, przedmiotowe zamówienie dodatkowe może zostać udzielone w trybie zamówienia z wolnej ręki, gdyż: - udzielone zostanie Przedsiębiorstwu Budowlanemu WABAR Bartosz Wasiluk z Pruszcza Gdańskiego, czyli dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych, - zamówienie dodatkowe nie jest objęte zamówieniem podstawowym i nie przekracza łącznie 50% realizowanego zamówienia, - zamówienie jest niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, a jego wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, - wykonanie zamówienia podstawowego, objętego umową nr WI.032.327.2014 r. z dnia 17 listopada 2014 r. w przedmiocie realizacji zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja i likwidacja barier w poruszaniu się osób niepełnosprawnych w obrębie sali gimnastycznej budynku ZPS w Tczewie, jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. 1.3 W trakcie realizacji robót budowlanych, Wykonawca powiadomił Zamawiającego o niemożliwości kontynuowania robót w zakresie ściany wschodniej sali gimnastycznej budynku Zespołu Placówek Specjalnych w Tczewie od strony wewnętrznej, z uwagi na zawilgocenie ściany oraz narożnika. Przedmiotowa ściana w połowie wysokości (około 3m) znajduje się poniżej poziomu gruntu. Zawilgocenie narożnika sięga do poziomu terenu. Komisja odbiorowa stwierdziła, że zawilgocenie spowodowane jest brakiem izolacji przeciwwilgociowej ściany poniżej poziomu gruntu. Problem ten nie był wcześniej widoczny ze względu na poprowadzoną wzdłuż ściany niezaizolowaną rurę c.o., która - oddając ciepło - osuszała na bieżąco ścianę. Po wykonaniu części robót objętych zamówieniem podstawowym (tj. wprowadzenia rury w ścianę i jej zaizolowanie), zawilgocenie ściany zaczęło być widoczne. W trakcie dwutygodniowej obserwacji ściany, przy jej osuszaniu przy pomocy specjalnych urządzeń, zawilgocenie nie ustępowało. Na tę okoliczność Komisja sporządziła protokół konieczności, gdzie stwierdzono zasadność wykonania izolacji przeciwwilgociowej ściany od poziomu gruntu do poziomu ław fundamentowych wraz z drenażem

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.