Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-16
Biała Podlaska: Dostawa wyrobów do intensywnej terapii, urodynamiki, endoskopii i polisomnografii
w podziale na 13 części. Sprawa znak: ZP.3520/52/12
Numer ogłoszenia: 9141 - 2013; data zamieszczenia: 16.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej , ul. Terebelska 57-65, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3428296, faks 083 3428297.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów do intensywnej terapii, urodynamiki, endoskopii i polisomnografii w podziale na 13 części. Sprawa znak: ZP.3520/52/12.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyrobów do intensywnej terapii, urodynamiki, endoskopii i polisomnografii w podziale na 13 części (w tym: wyroby medyczne do urodynamiki, filtry elektrostatyczne, rura karbowana, wyroby do zabiegów proktologicznych, maski twarzowe j.uż., wyroby do intensywnej terapii noworodka, narzędzia do wideoduodenoskopu typ ED-3470 TK firmy Pentax, narzędzia endoskopowe, plastry i dreny do polisomnografu Embletta Gold firmy Embla Systems).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9, 33.16.22.00-5, 33.14.00.00-3, 33.14.16.40-8, 33.14.11.12-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Część 1 - 300,00 PLN; Część 2 - 200,00 PLN; Część 3 - 150,00 PLN; Część 4 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 5 - 50,00 PLN; Część 6 - 50,00 PLN; Część 7 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 8 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 9 - 200,00 PLN; Część 10 - 450,00 PLN; Część 11 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 12 - 50,00 PLN; Część 13 - 50,00 PLN
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. Wykonawca w sytuacji, gdy będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (niezależnie od charakteru prawnego łączących ich stosunków) jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia i przedstawi w tym celu, w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu przedmiotowego zamówienia. 3. Oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego oraz inne dokumenty: 1) Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz. 2) Wypełnione formularze cenowe. 3) Dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby są dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz warunki zmian reguluje wzór umowy (załącznik nr 1 do siwz)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalbp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy zamawiający udostępni siwz w formie papierowej, cena 10 zł, pok. 208 ul. Okopowa 3 lub za zaliczeniem pocztowym - cena 20 zł. Prośbę można przesłać na nr faksu 83/342-82-97.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2013 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej, 21-500 Biała Podlaska, ul. Okopowa 3 pok. 105.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Termin zapłaty za zrealizowane dostawy nie może być krótszy niż 30 dni od dnia złożenia zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. 2. Ceny jednostkowe brutto/netto nie wzrosną przez okres minimum 6 m-cy od początkowej daty realizacji zamówienia określonej w § 4 ust. 1 umowy - załącznik nr 1 do siwz (z zastrzeżeniem zapisów zawartych w umowie). 3. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej - dotyczy części nr 3 (poz. 2), 9, 10, 11, 12 (poz. 1, 3-7) i 13.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wyroby medyczne do urodynamiki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby medyczne do urodynamiki (w tym: cewniki, zestaw drenów do pompy infuzyjnej do aparatu Duet Logic, Elektrody do badań urodynamicznych do aparatu Duet Logic) - 4 pozycje formularza cenowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Filtry, rura karbowana.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Filtr elektrostatyczny (bakteryjno-wirusowy), sterylny - 2 800 szt.; 2. Filtr elektrostatyczny (bakteryjno-wirusowy) dla dzieci do 30 kg, sterylny - 320 szt.; 3. Rura karbowana O 22 do cięcia co 20-50 cm, a 50m - 58 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyroby jednorazowe do zabiegów proktologicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rurka sigmoidoskopowa jednorazowa dł.25 cm, niejałowa (typ pasujący do głowicy firmy Heine) - 200 szt.; 2. Anoskop zabiegowy (operacyjny), ze ściętym końcem, niejałowy - 200 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Maska twarzowa jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maska twarzowa anestetyczna, j.uż., z pompowanym mankietem, sterylna w 4 rozmiarach - 190 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Materiały zużywalne do inkubatorów firmy Dräger.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Filtr powietrza do inkubatora Dräger 8000 SC - 4 szt.; 2. Przylepiec czujnika temperatury ThermoPad do inkubatorów otwartych Babytherm 8004 i 8010, a 50 szt. - 8 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wyroby j. uż. do inkubatora AIR-SHIELDS typ C450H-3E.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Filtr powietrza do inkubatora Air-Shields z otworami do nawilżacza - 20 szt.; 2. Rękaw do otworu IRYS do inkubatora Air-Shields, a 4 szt. - 4 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wyroby zużywalne do intensywnej terapii noworodka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby zużywalne do intensywnej terapii noworodka (igły, cewniki, kaniule) - 4 pozycje formularza cenowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Rurki intubacyjne dotchawicze z paskiem radiologicznym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki intubacyjne dotchawicze z paskiem radiologicznym - 10 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wyroby j.uż do respiratorów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby j.uż do respiratorów (układy pacjenta noworodkowe, komory nawilżacza) - 4 pozycje formularza cenowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Narzędzia do wideoduodenoskopu typ ED-3470 TK firmy Pentax.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzia do wideoduodenoskopu typ ED-3470 TK firmy Pentax (w tym: balony do usuwania złogów, kosze do litotrypsji, osłonka stalowa do litotrypsji, kosze do usuwania złogów z dróg żółciowych, prowadnice do kosza, papilotom, szczotki do mycia kanałów endoskopu, kleszczyki, olejek do konserwacji) - 23 pozycje formularza cenowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Narzędzia do protezowania dróg żółciowych przy użyciu wideoduodenoskopu typ ED-3470 TK firmy Pentax.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzia (protezy) do protezowania dróg żółciowych przy użyciu wideoduodenoskopu typ ED-3470 TK firmy Pentax - 6 pozycji formularza cenowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Wyroby zużywalne do zabiegów endoskopowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby zużywalne do zabiegów endoskopowych (w tym: ustniki jednorazowe, szczotki dwustronne do mycia endoskopu, szczotki dwustronne do mycia zaworów endoskopu, kleszcze biopsyjne, igły do ostrzykiwania, olej silikonowy do zaworów) - 7 pozycji formularza cenowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Plastry i dreny do polisomnografu Embletta Gold firmy Embla Systems.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Plastry do polisomnografu - 200 szt.; 2. Dren do nosa 21/53cm do polisomnografu - 200 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8, 33.14.11.12-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- "Świadczenie usługi ochrony mienia w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów w Białej Podlaskiej"
- Wymiana nawierzchni z płyt betonowych wraz z uzupełnieniem kruszywem mineralnym łamanym, z mechanicznym nadaniem spadków podłużnych (DP nr 1120L)
- "Przebudowa drogi gminnej nr 100655L - ul. Torowej w Białej Podlaskiej"
- Odśnieżanie i usuwanie błota po opadach z dróg na terenie Gminy Biała Podlaska , usuwanie śliskości dróg oraz usuwanie śniegu w okresie listopad 2024 roku - kwiecień 2025 roku.
- Usługa prowadzenia i obsługi punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych wraz z zagospodarowaniem odpadów do niego dostarczonych, na terenie miasta Biała Podlaska.
- Zakup i dostawa paliw płynnych oraz dodatku ADBLUE do pojazdów i sprzętu na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej". Przetarg II
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- "Dostawa materiałów medycznych sterylnych i niesterylnych dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. - III postępowanie"
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Dostawę wyrobów medycznych dla pacjenta z pęcherzowym oddzielaniem się naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Dostawa testów diagnostycznych, torebek recepturowych oraz pomocniczych artykułów medycznych na potrzeby Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o.o.
- Dostawa pozostałych materiałów medycznych - pieluchomajtek (na 12 miesięcy)
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.