eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrasnosielcPrzebudowa ciągu dróg gminnych łączących drogę powiatową Nr 2107W z drogą wojewódzką Nr 544 w Krasnosielcu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-22

Krasnosielc: Przebudowa ciągu dróg gminnych łączących drogę powiatową Nr 2107W z drogą wojewódzką Nr 544 w Krasnosielcu
Numer ogłoszenia: 91420 - 2015; data zamieszczenia: 22.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 57388 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Krasnosielc, Rynek 40, 06-212 Krasnosielc, woj. mazowieckie, tel. 029 7175073, faks 029 7175074.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ciągu dróg gminnych łączących drogę powiatową Nr 2107W z drogą wojewódzką Nr 544 w Krasnosielcu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych dostosowujących drogi objęte opracowaniem do następujących parametrów: Ulica Rynek - jezdnia szerokość od 7,00 do 10,5m - okrawężnikowana, zjazdy szerokość od 2,5m do 6,25 m, chodniki szerokość od 2m do 5m przykrawężnikowe i oddzielone od jezdni zielenią, zatoki postojowe szerokość 2,5m i 5m, zatoka autobusowa szerokość 3m. Ulica Młynarska - jezdnia szerokość od 3,5m do 6m, częściowo okrawężnikowana, zjazdy szerokość od 3m do 8m, chodniki szerokość od 1,5m do 3m przykrawężnikowe, pobocza szerokość od 0,75m do 1,20m, na części trasy rowy przydrożne. Ulica Polna - jezdnia szerokości od 3,5m do 4,25m, pobocza szerokości do 0,75m. Ulica Przejściowa- jezdnia szerokości 3m, chodniki szeeokości 5m - na części trasy, zjazd szerokości 4,5m, pobocza szerokości do 0,75m. Jezdnia - poszerzenia i nowe konstrukcje - kategoria ruchu KR1: warstwa ścieralna z AC 11 grubości 4cm, asfalt D50/70, warstwa wiążąca z AC 16 grubości 4cm, asfalt D50/70, podbudowa z kruszywa łamaneego0/31,5 stabilizowanego mechanicznie grubości 15cm, warstwa z kruszywa naturalnego0/31,5 stabilizowanego mechanicznie grubości 15cm. Jezdnia- przebudowa nawierzchni - kategoria ruchu KR1: warstwa ścieralna z AC 11 grubości 4cm, asfalt D50/70, warstwa wyrównawcza z AC 11 grubość zmienna, asfalt D50/70. Rowy - prefabrykaty żelbetowe. Chodniki - warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej grubości 6cm - kolor, podsypka cementowo - piaskowa 1:4 grubości 3cm, podbudowa z kruszywa naturalnego o uziarnieniu 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie grubości 15cm. Pobocza - utwardzone warstwą z kruszywa naturalnego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie grubości 10cm. Zjazdy - warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej grubości 8cm, kolor, podsypka cementowo - piaskowa 1:4 grubości 3cm, podbudowa z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie grubości 15cm, warstwa z kruszywa naturalnego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie grubości 15cm. Zatoka postojowa - warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej grubości 8cm - kolor, podsypka cementowo -piaskowa 1:4 grubości 3cm, podbudowa z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie grubości 15cm, warstwa z kruszywa naturalnego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie grubości 15cm. Zatoka autobusowa - warstwa ścieralna z kamiennej kostki brukowej 15/17 - granit, podsypka cementowo -piaskowa 1:4 grubości 3cm, podbudowa z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie grubości 15cm, warstwa z kruszywa naturalnego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie grubości 15cm. Bilans terenu: jezdnie - 5098m2, zjazdy - 437m2, chodniki - 2306m2, zatoki postojowe - 229m2, zatoka autobusowa - 110m2, zieleń - 392m2, pobocza - 671m2. Dokumentacja projektowa może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 PZP dopuszcza składanie ofert równoważnych , a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dot. minimalnych parametrów jakościowych wymagań Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów/ produktów ma wyłącznie charakter przykładowy Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. W celu wykazania równoważności należy przedstawić wszelką możliwą do porównania dokumentację techniczno technologiczną z której jednoznacznie będzie wynikać równoważność proponowanych urządzeń zamiennych. Dokumentami niezbędnymi do spełnienia warunku równoważności, które należy przedstawić do akceptacji są: dokumentacja techniczna proponowanych urządzeń, kompletna dokumentacja wraz z załącznikami dotycząca przeprowadzonych badań i atestów, wszelkie inne dokumenty techniczno-technologiczne umożliwiające rzetelną a przede wszystkim kompleksową ocenę zaproponowanych urządzeń. Przed wykonaniem nawierzchni asfaltowej oraz z kostki brukowej Wykonawca wykona i dostarczy Inspektorowi Nadzoru badania stopnia zagęszczenia gruntu - minimum jedno badanie na 50m przebudowywanego odcinka drogi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dołączony do przetargu przedmiar stanowi materiał dodatkowy, ułatwiający Wykonawcom skalkulowanie ceny ofertowej. Materiały pochodzące z rozbiórki stanowią bezwzględnie własność Inwestora. W trakcie realizacji inwestycji Wykonawca: - zabezpieczy i oznakuje teren budowy zgodnie z przepisami; - dokona urządzenia placu budowy i poniesie koszty utrzymania zaplecza budowy; - zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia, do czasu ich wbudowania, przed zniszczeniem, uszkodzeniem lub utratą jakości, właściwości lub parametrów oraz udostępni do kontroli przez inspektora nadzoru inwestorskiego oraz pracowników Zamawiającego; - zapewni ochronę terenów przyległych do placu budowy i poniesie odpowiedzialność cywilną za ewentualne szkody wynikłe z tytułu prowadzonych prac wobec osób trzecich; - zapewni właścicielom lub użytkownikom dojazd do nieruchomości przyległych do placu budowy; - w razie konieczności zabezpieczy przed zniszczeniem stałe znaki stabilizacyjne osnowy geodezyjnej a wrazie ich zniszczenia dokona ich obdudowy; - roboty w obrębie urządzeń infrastruktury podziemnej i nadziemnej zgłosi i będzie wykonywał pod nadzorem właścicieli sieci; - uzyska, u Zarządcy Drogi Powiatowej 2107W Krasnosielc-bagienice -Wólka Rakowska, na podstawie upoważnienia zamawiającego, zezwolenia na prowadzenie robót w pasie drogowym a także poniesie koszty zajęcia pasa drogowego przez Wykonawcę; - wykona inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w ilości 2 egz. w wersji papierowej i elektronicznej w wersji PDF lub JPG wraz z oświadczeniem geodety o wykonaniu robót zgodnie z projektem; Wykonawca przez cały okres robót budowlanych umożliwi wstęp na teren budowy inspektorowi nadzoru inwestorskiego oraz upoważnionym pracownikom Zamawiającego włącznie z możliwością wglądu do dokumentacji budowy oraz wpisem do dziennika budowy; wykona książkę drogi zgodnie ze wzorem określonym w załaczniku nr 1 rozporzadzenia Ministra Infrastruktury z dnia 16 lutego 2005roku Wykonawca wraz z pisemnym zgłoszeniem zakończenia robót przedłoży Inspektorowi nadzoru wszystkie dokumenty pozwalające na ocenę prawidłowości wykonania przedmiotu odbioru a w szczególności: dokumentację geodezyjną powykonawczą, oświadczenia kierownika budowy i kierowników robót, protokoły z wyników badań, certyfikaty, atesty i deklaracje zgodności na wbudowane materiały, a Zamawiającemu na dzień odbioru. Inspektor zbada stan dokumentacji powykonawczej. W przypadku stwierdzenia wad, zwróci ją do poprawki. Dokumentacja powykonawcza powinna zawierać: 1. wykaz przekazywanej dokumentacji powykonawczej (kompletny, wyszczególnione i opisane wszystkie tomy, teczki, segregatory itp.); 2. dokumentację fabryczną (atesty), certyfikaty, deklaracje zgodności, protokoły jakości zabudowanych urządzeń i materiałów; Wszystkie materiały muszą posiadać aktualną aprobatę techniczną lub certyfikat zgodności z odpowiednimi normami...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GUTBRUK inż. Tomasz Gutowski, kaki Mroczki 18, 06-316 Krzynowłoga Mała, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1086271,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 670983,26

  • Oferta z najniższą ceną: 670983,26 / Oferta z najwyższą ceną: 915691,06

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.