To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-17
Ogłoszenie nr 9142 - 2017 z dnia 2017-01-17 r.
Zgierz: Dostawy: Część 1: foteli i taboretów obrotowych, krzeseł; Część 2: tac na leki; Część 3: podajników na mydło, ręczniki, papier, koszy pedałowych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 348649-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, krajowy numer identyfikacyjny
67763600000, ul.
ul. Parzęczewska
35,
95100
Zgierz, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
42 7144332, 7144505, faks
427 144 530, e-mail
zamowienia@wss.zgierz.pl.
Adres strony internetowej (URL): www.szpital.zgierz.pl
Adres profilu: nie dotyczy
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy: Część 1: foteli i taboretów obrotowych, krzeseł; Część 2: tac na leki; Część 3: podajników na mydło, ręczniki, papier, koszy pedałowych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):PN/LXXII/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawy: Część 1: foteli i taboretów obrotowych, krzeseł; Część 2: tac na leki; Część 3: podajników na mydło, ręczniki, papier, koszy pedałowych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu,ul. Parzęczewska 35. Część 1 obejmuje swoim zakresem 6 pozycji asortymentowych, część 2 obejmuje swoim zakresem 1 pozycję asortymentową, część 3 obejmuje swoim zakresem 4 pozycje asortymentowe. Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień kodem: 39.11.00.00-6, 34.92.84.80-6. Szacunkowy wykaz dostaw na czas obowiązywania umowy zawiera Formularz cenowy - załącznik do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
39110000-6
Dodatkowe kody CPV:
34928480-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 2. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. 3. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 4. Oferta może obejmować jedną część, więcej niż jedną część lub wszystkie części. 5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: fotele i taborety obrotowe, krzesła |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT20937.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 25752.51 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: taca na leki |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: w części 2 postępowanie zostało unieważnione na podstawie: art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tekst jednolity Dz. U. 2015, poz. 2164 ze zmian, zwana dalej ustawą Pzp, cyt.: "nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy nie podlegającego wykluczeniu ...". Uzasadnienie : W powyższej części została złożona jedyna oferta firmy TRONUS POLSKA Sp. z o.o.ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa która podlega odrzuceniu. ? Oferta firmy TRONUS POLSKA Sp. z o.o.ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa w części 2 została odrzucona na podstawie art. 90 ust. 3 ustawy Pzp. Uzasadnienie: W dniu 06.12.2016 roku Zamawiający na podstawie art. 90 ust. 1a punkt 1) w powiązaniu z art. 90 ust. 1 ustawy Pzp wezwał Wykonawcę do złożenia wyjaśnień w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. Wykonawca do wyznaczonego przez Zamawiającego terminu tj. do dnia 12.12.2016 roku nie złożył wymaganych wyjaśnień ani dowodów dotyczących części 2, tym samym nie potwierdził, ze złożona oferta w w/w części nie zawiera rażąco niskiej ceny w stosunku do przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym oferta Wykonawcy w w/w części została odrzucona. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Podajniki na mydło, ręczniki, papier, kosze pedałowe |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT5820.50 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 7159.22 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- Szkolenie grupowe dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu pod nazwą: "Ustawa o rynku pracy i służbach zatrudnienia - kompendium wiedzy pracownika powiatowego urzędu pracy"
- "Dostawa sprzętu komputerowego"
- dostawa posiłków gotowych (cateringu) oraz serwisu kawowego dla uczestników turnieju szachowego zorganizowanego w ramach projektu "Łódzkie gra w szachy"
- Roboty budowlane : Remont budynku nr 40 zlokalizowanym w kompleksie wojskowym w Tomaszowie Mazowieckim oraz Remont budynku nr 61 zlokalizowanym w kompleksie wojskowym w Nowym Glinniku
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.