Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-27
Warszawa: Dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku w podziale na 10 części:
1) igły , strzykawki, przyrządy do infuzji, wenflony
2) rękawiczki
3) wata, gaza, lignina
4) opaski dziane, elastyczne, gipsowe, przylepce, gaziki
5) materiały do sterylizacji
6) żel do aparatów ekg i usg
7) szpatułki drewniane
8) papiery termoczułe do aparatów ekg, usg i laboratoryjnych oraz jednorazowe
ustniki do spiromatru, gruszki, elektrody
9) wzierniki uszne do otoskopów
10)pojemniki na odpady medyczne
Numer ogłoszenia: 91446 - 2011; data zamieszczenia: 27.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer , ul. Strusia 4/8, 04-564 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8120043, faks 022 8120796.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-wawer.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku w podziale na 10 części: 1) igły , strzykawki, przyrządy do infuzji, wenflony 2) rękawiczki 3) wata, gaza, lignina 4) opaski dziane, elastyczne, gipsowe, przylepce, gaziki 5) materiały do sterylizacji 6) żel do aparatów ekg i usg 7) szpatułki drewniane 8) papiery termoczułe do aparatów ekg, usg i laboratoryjnych oraz jednorazowe ustniki do spiromatru, gruszki, elektrody 9) wzierniki uszne do otoskopów 10)pojemniki na odpady medyczne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym również wielkości dostaw i ich rodzaje przedstawiono w kosztorysach ofertowych (odpowiednio dla części), stanowiących załączniki od 4.1 do 4.10 do SIWZ. 2. Zamawiający wyraża zgodę na udział podwykonawców w realizacji zamówienia. W przypadku zamiaru powierzenia podwykonawcy wykonania części dostaw, wykonawca jest zobowiązany poinformować o tym zamawiającego poprzez dokonanie stosownych zapisów w poz. 9 formularza ofertowego ( zał. nr 1 do SIWZ). 3.Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamówienie obejmuje również transport towaru do przychodni rejonowych należących do SZPZLO W-wa Wawer tj. do: - Przychodni Rejonowej Nr 1 przy ul. Strusia 4/8 ( Marysin Wawerski) - Przychodni Rejonowej Nr 2 przy ul. Patriotów 170 (Radość) - Przychodni Rejonowej Nr 3 przy ul. Żegańskiej 2C (Międzylesie) - Przychodni Rejonowej Nr 4 przy ul. Korkowej 87 (Marysin Wawerski) - Przychodni Rejonowej Nr 5 przy ul. Trakt Lubelski 167 (Zerzeń) - Przychodni Rejonowej Nr 6 przy ul. Patriotów 46/48 (Falenica) średnio 1 raz w miesiącu. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w ramach 10 części. Postępowanie będzie rozstrzygane oddzielnie dla każdej części. 6. Zamawiający nie dopuszcza pomijania pozycji asortymentowych określonych w kosztorysach ofertowych, w ramach danej części. 7. Asortyment zakwalifikowany jako wyrób medyczny musi być dopuszczony do użytku na terenie RP, zgodnie z wymogami ustawy o wyrobach medycznych. 8. Wymagany termin ważności wyrobów min. 12 miesięcy od dnia dostarczenia danej partii towaru. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 10.Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. 11. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 12.Nie będzie wykorzystana aukcja elektroniczna..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- max. 20% wartości zamówienia podstawowego, zamówienie uzupełniające dotyczy rozszerzenia dostaw określonych w kosztorysach ofertowych w ramach danej części.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.13.10 - Strzykawki 33.19.41.00 - Urządzenia i przyrządy do infuzji 33.14.12.20 - Kaniula 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne 33.14.11.15 - Wata medyczna 33.14.11.14 - Gaza medyczna 33.14.11.10 - Opatrunki 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne 33.14.11.12 - Plastry 33.14.11.13 - Bandaże 33.14.11.18 - Waciki 33.19.10.00 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne 33.14.00.00 - Materiały medyczne 22.99.30.00 - Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy wykażą, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują minimum 1 dostawę o podobnym charakterze. Za dostawę o podobnym charakterze uważa się: -w zakresie części : 1,2,3,4,6,7,9,10 - ogólnie rozumianą dostawę różnych wyrobów medycznych jednorazowego użytku, w tym: igieł, strzykawek, wenflonów, gazy, waty, opatrunków, pojemników, itp. - w zakresie części 5 - dostawę materiałów do sterylizacji - w zakresie części 8 - dostawę papierów termoczułych do urządzeń medycznych typu ultrasonograf, elektrokardiogram lub podobnych. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie opisu dostaw wykonanych przez wykonawcę i wymienionych w załączonym do oferty wykazie, określonym w pkt 6.1.5 SIWZ, sporządzonym wg wzoru stanowiącego odpowiedni dla części załącznik nr 6.1 - 6.10 do SIWZ, które winny co najmniej odpowiadać dostawom wskazanym powyżej oraz przedłożonych dokumentów potwierdzających, że ww. dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje, opinie) - pkt. 6.1.6 SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
Dla części 1: Dla wszystkich pozycji kosztorysu oświadczenie o tym, że produkty posiadają deklaracje zgodności CE dla wszystkich pozycji dołączyć dokument: np. kartę katalogową lub folder katalogowy lub kartę charakterystyki produktu wydany przez producenta dla poz. 5 dołączyć informację jakiego plastyfikatora użyto do produkcji ( karta techniczna producenta) Próbki: igłę dowolnego rozmiaru- 1 szt. strzykawkę bez igły dowolnego rozmiaru - 1 szt. tuberkulinówkę - 1 szt. wenflon dowolnego koloru- 1 szt. przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych- 1 szt. Dla części 2: Dla wszystkich pozycji kosztorysu oświadczenie o tym, że produkty posiadają deklaracje zgodności CE dla wszystkich pozycji dołączyć dokument: np. kartę katalogową lub folder katalogowy lub kartę charakterystyki produktu wydany przez producenta dla poz. 4 kosztorysu raport testowy próbek na potwierdzenie spełnienia wymogów zawartych w SIWZ Próbki dla wszystkich pozycji w rozmiarze M po 1 opakowaniu Dla części 3: Dla wszystkich pozycji kosztorysu oświadczenie o tym, że produkty posiadają deklaracje zgodności CE dla wszystkich pozycji dołączyć dokument: np. kartę katalogową lub folder katalogowy lub kartę charakterystyki produktu wydany przez producenta Dla części 4: Dla wszystkich pozycji kosztorysu oświadczenie o tym, że produkty posiadają deklaracje zgodności CE dla wszystkich pozycji dołączyć dokument: np. kartę katalogową lub folder katalogowy lub kartę charakterystyki produktu wydany przez producenta Dla części 5: Dla wszystkich pozycji kosztorysu oświadczenie o tym, że produkty posiadają deklaracje zgodności CE dla wszystkich pozycji dołączyć dokument: np. kartę katalogową lub folder katalogowy lub kartę charakterystyki produktu wydany przez producenta Próbki: 5-10 m rękawów- dotyczy pozycji 2,3,4 kosztorysu Dla części 6: Dla wszystkich pozycji kosztorysu oświadczenie o tym, że produkty posiadają deklaracje zgodności CE dla wszystkich pozycji dołączyć dokument: np. kartę katalogową lub folder katalogowy lub kartę charakterystyki produktu wydany przez producenta Dla części 7: dla wszystkich pozycji dołączyć dokument: np. kartę katalogową lub folder katalogowy lub kartę charakterystyki produktu wydany przez producenta Dla części 8: Dla wszystkich pozycji kosztorysu oświadczenie o tym, że produkty posiadają deklaracje zgodności CE dla wszystkich pozycji dołączyć dokument: np. kartę katalogową lub folder katalogowy lub kartę charakterystyki produktu wydany przez producenta Dla części 9: Dla wszystkich pozycji kosztorysu oświadczenie o tym, że produkty posiadają deklaracje zgodności CE dla wszystkich pozycji dołączyć dokument: np. kartę katalogową lub folder katalogowy lub kartę charakterystyki produktu wydany przez producenta Dla części 10: dla wszystkich pozycji dołączyć dokument: np. kartę katalogową lub folder katalogowy lub kartę charakterystyki produktu wydany przez producenta dla wszystkich pozycji kosztorysu opinia PZH Ponadto pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo dla reprezentanta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółek cywilnych)- jeżeli dotyczy Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, jeżeli nie wynika ono z odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie - jeżeli dotyczy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się możliwość dokonania zmiany umowy w następujących okolicznościach: a. nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę ( np. dane rejestrowe) b. uległa zmianie nazwa handlowa produktu, numer katalogowy, sposób konfekcjonowania lub ilość sztuk w opakowaniu, c. wycofano produkt z rynku, w tym przypadku produkt zostanie zastąpiony produktem równoważnym przy zastosowaniu ceny nie wyższej niż w umowie, d. zaprzestano produkcji, w tym przypadku produkt zostanie zastąpiony produktem równoważnym przy zastosowaniu ceny nie wyższej niż w umowie, e. w przypadku zaistnienia incydentu medycznego - możliwość wprowadzenia produktu równoważnego o tych samych parametrach i zastosowaniu, f. konieczności zmiany miejsca dostawy np. tylko do PR 1 w W-wie przy ul. Strusia 4/8.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-wawer.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPZLO W-wa Wawer, ul. Strusia 4/8, 04-564 Warszawa, pok. 303.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2011 godzina 10:00, miejsce: SZPZLO W-wa Wawer, ul. Strusia 4/8, 04-564 Warszawa, pok. 301.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie remontu konserwatorskiego kaplicy Puzynów usytuowanej na terenie Cmentarza Św. Michała w Rydze (Łotwa)
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw przy ul. Batalionu AK "Parasol" 3 w Warszawie.
- Usługa zapewnienia elektronicznego systemu rejestracji i monitoringu wejść oraz dystrybucji biletów na teren Międzynarodowych Pokazów Lotniczych AirSHOW Radom 2025.
- Bieżąca obsługa i konserwacja urządzeń grzewczo-chłodzących w lokalizacjach GDDKIA Oddział w Warszawie
- Dostawa materiałów budowlanych na cele konserwacji infrastruktury w obiektach NIO-PIB
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 69 m 4 (ADK-2) część nr 2: Marszałkowska 81 m 22 (ADK-2) (w podziale na 2 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WOFiTM/29/2025/TP - Dostawa komponentów i opakowania do Indywidualnego Zestawu Profilaktycznego
- Dostawy rękawic medycznych - diagnostycznych i chirurgicznych
- Dostawa produktów leczniczych dla Schroniska dla zwierząt przy ul. Kobylepole 51 w Poznaniu w roku 2025
- Dostawa nici chirurgicznych i mikrochirurgicznych
- Dostawa kontenerów KP-7 dla 33. BLTr w Powidzu
- Sukcesywna dostawa drobnego jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego
więcej: Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.