Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-10
Mielec: dostawa implantów do stabilizacji międzytrzonowej dynamicznej szyjnej przedniej ACIF, zestawu narzedzi do torakoskopowej chirurgii kręgosłupa oraz płytek do osteotomii kości piszczelowej
Numer ogłoszenia: 91455 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy im. Edmunda Biernackiego , ul. Żeromskiego 22, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7800146, faks 017 7800146.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital.mielec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa implantów do stabilizacji międzytrzonowej dynamicznej szyjnej przedniej ACIF, zestawu narzedzi do torakoskopowej chirurgii kręgosłupa oraz płytek do osteotomii kości piszczelowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa implantów do stabilizacji międzytrzonowej dynamicznej szyjnej przedniej ACIF, zestawu narzedzi do torakoskopowej chirurgii kręgosłupa oraz płytek do osteotomii kości piszczelowej - 3 Grupy Asortymentowe.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne 33.18.30.00 - Dodatkowe wyroby ortopedyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem ubiegania się Wykonawcy o udzielenia zamówienia jest przedstawienie ofert zgodnie z wymogami Ustawy i wymaganiami Zamawiającego określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W postępowaniu o udzielenie zamówienia biorą udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 oraz nie zostaną wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie wszystkich warunków zawartych w art.22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2.Aktualny odpis z właściwego Rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Zaakceptowany projekt umowy. 5.Oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia RP..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.mielec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy im. Edmunda Biernackiego
ul. Żeromskiego 22
39-300 Mielec
pok. nr 10.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Szpital Powiatowy im. Edmunda Biernackiego ul. Żeromskiego 22 39-300 Mielec pok. nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 17.07.2009.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Grupa 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: stabilizacja międzytrzonowa dynamiczna szyjna przednia ACIF kompl. 20.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Grupa 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestaw narzędzi do torakoskopowej chirurgii kręgosłupa - narzędzia kompatybilne z osprzętem firmy K. Storz, będącym na wyposażeniu Szpitala - 9 pozycji asortymentowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Grupa 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: płytki do osteotomii kości piszczelowej - 3 pozycje asortymentowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Transport i zagospodarowanie odpadów pochodzących z czyszczenia ulic i placów na obszarze Powiatu Mieleckiego o kodzie 20 03 03
- Bieżące utrzymanie, naprawy i konserwacje urządzeń melioracji wodnych funkcjonujących na terenie miasta Mielca
- Przebudowa dróg gminnych: I - Przebudowa dr. gm. dz.ewid.1470 w Woli Mieleckiej II - Przebudowa dr. gm.- Rzędzianowice OSP I, III - Przebudowa dr. gm. nr 103 410R Rydzów -Grzybów
- Remont chodników przy drogach powiatowych na terenie powiatu mieleckiego w 2025 roku
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1 164R Wierzchowiny - Bór - Jamy polegająca na jej przebudowie od km 1+859,00 do km 1+977,45 wraz z budową mostu przez potok Jamnica w km 1+900,00 w m. Wierzchowiny
- Przebudowa istniejących pomieszczeń szatniowo-sanitarnych w piwnicy Zespołu Szkół Ekonomicznych w Mielcu celem przystosowania ich do aktualnych przepisów sanitarno-higienicznych
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP-19/25 dostawa implantów ortopedycznych
- Sukcesywna dostawa implantów do zabiegów ortopedycznych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach
- Dostawa endoprotezy jednoprzedziałowej anatomicznej stawu kolanowego oraz implantów do chirurgii ręki.
- Implanty i osprzęt do endoprotezoplastyki
- Zakup i dostawa leków, materiałów opatrunkowych, środków dezynfekcyjnych, odczynników laboratoryjnych i radiofarmaceutyków.
- dostawa leków i produktów leczniczych.
więcej: Dodatkowe wyroby ortopedyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.