Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-10
Sobótka: Mirosławice: remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych o nawierzchni asfaltowej na działce nr 134dr w Mirosławicach - ul. Południowa
Numer ogłoszenia: 91469 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sobótka , Rynek 1, 55-050 Sobótka, woj. dolnośląskie, tel. 071 3162043 do 045, faks 071 3162123.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sobotka.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.sobotka.pl/bip
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Mirosławice: remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych o nawierzchni asfaltowej na działce nr 134dr w Mirosławicach - ul. Południowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający zaprasza do składania ofert na wykonanie zadania pn.: Mirosławice: remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych o nawierzchni asfaltowej na działce nr 134dr w Mirosławicach-ul. Południowa. 2. Wykonawca jest gospodarzem na terenie budowy od daty przekazania placu budowy do czasu odbioru końcowego, a w szczególności zobowiązany jest do: zapewnienie dozoru geodezyjnego w zakresie wytyczenia dróg oraz wykonania powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej, opracowanie dokumentacji organizacji ruchu zastępczego, wykonanie przedmiotu zamówienia przy pomocy osób posiadających odpowiednie kwalifikacje, przeszkolonych w zakresie przepisów bhp i p.poż. oraz wyposażonych w odpowiedni sprzęt, narzędzia i odzież, zapewnienie nadzoru technicznego nad realizowanym zadaniem, nadzoru nad personelem w zakresie porządku i dyscypliny pracy, dostarczenia atestów oraz świadectw jakości używanych materiałów, ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w okresie od ich rozpoczęcia do przekazania zadania Zamawiającemu, w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz odpowiedzialności cywilnej. 3. Roboty drogowe korytowanie na gł. 0,20 m i 0,30 m, odwodnienie korpusu drogowego (regulacja studzienek,czyszczenie rowów,rurociągów i kanalizacji deszczowej z namułu), podbudowa: warstwa odsączająca z piasku i tłucznia, rozebranie krawężników i ponowne ustawienie, wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej - 665 m2, nawierzchnia:warstwa ścieralna o grubości 5 cm (po zagęszczeniu) - 3.288,00 m2, zieleń: koszenie ręczne skarp. 4. Roboty określone w ust. 2 powinny być wykonane zgodnie z posiadaną dokumentacją techniczną, przedmiarami robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przepisami prawa budowlanego, normami polskimi i sztuką budowlaną. 5. Wszystkie prace objęte zamówieniem należy wykonać zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 13.1Wadium przetargowe w wysokości 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 13.2Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 13.3Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: a)w pieniądzu: przelewem na konto Gminy Kąty Wrocławskie w Banku Spółdzielczym Kąty Wrocławskie O-Sobótka na rachunek nr 72 9574 1015 2003 0200 1605 0004 z dopiskiem (wadium przetargowe - sprawa: ZP.341-21-2009) b)w poręczeniach bankowych c)w gwarancjach bankowych d)w gwarancjach ubezpieczeniowych e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) 13.4 Wadium wnoszone w formie ustalonej w pkt. 13.3 lit. b - e SIWZ musi być zdeponowane w oryginale u Skarbnika Gminy przed terminem składania ofert (pok. nr 15), a kserokopię z adnotacją i podpisem Skarbnika Gminy o przyjęciu wadium oraz potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę należy dołączyć jako załącznik do oferty. W przypadku składania oferty drogą pocztową do oferty należy włączyć kserokopię gwarancji wadialnej potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę oraz dołączyć osobno oryginał gwarancji wadialnej, który po otwarciu ofert zostanie przekazany Skarbnikowi Gminy a jego ksero z adnotacją i podpisem Skarbnika Gminy o przyjęciu wadium zostanie przesłane wykonawcy pocztą. 13.5 Oferta, która nie będzie zabezpieczona wadium będzie uznana za odrzuconą zgodnie z art.24 ust. 2 pkt 4 Ustawy. 13.6 Zwrot wadium przetargowego nastąpi zgodnie z treścią art. 46 Ustawy. 13.7 Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium w przypadkach określonych w art.46 ust. 5 Ustawy Prawo zamówień publicznychIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Do przetargu zostaną zakwalifikowani wykonawcy, którzy: spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych i w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej SIWZ), złożą ofertę kompletną w rozumieniu niniejszej SIWZ, Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował należycie roboty drogowe polegające na wykonaniu co najmniej 1200 m2 nawierzchni asfaltowej wraz z podbudową z kruszywa łamanego. Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. posiadają kadrę z uprawnieniami do realizacji przedmiotu zamówienia zapewnią 36 miesięczny okres rękojmi na wykonane roboty Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana w systemie -spełnia-nie spełnia- na podstawie dokumentów wymienionych w rozdziale IX SIWZ. 2. Wyklucza się z ubiegania się o udzielenie przedmiotowego zamówienia podmioty gospodarcze określone w art. 24 Ustawy. 3. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarna odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz oferty wraz z oświadczeniami według załącznika nr 1 do SIWZ. Na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 wykonawcy winni załączyć dokumenty lub potwierdzone kserokopie dokumentów (wszystkie dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą -za zgodność z oryginałem- i podpisane przez osobę upoważnioną oraz opieczętowane pieczątką imienną osoby podpisującej oraz pieczątką firmową) 2.Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 Ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania art. 24 Ustawy (wzór załącznik nr 2 do SIWZ) [w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot) 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot) Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. 4.Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień kierownika budowy (branża drogowa) do wykonania zamówienia wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów. 5.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4, 5, 6, 7, 8 i pkt.9 Ustawy Prawo zamówień publicznych- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ,informacje z KRK muszą być złożone przez każdy podmiot) 6. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz z właściwego oddziału ZUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenia muszą być złożone przez każdy podmiot) 7.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - 500 tys. zł. (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot) 8.Wykaz zrealizowanych w ostatnich pięciu latach zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykaz musi zawierać min. 2 zamówienia (wzór załącznik nr 4 do SIWZ) 9. Referencje potwierdzające, że roboty, o których mowa w pkt. 9.10 zostały wykonane z należytą starannością. 10.Wykaz osób, które będą wykonywały zamówienie wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. (wzór załącznik nr 5 do SIWZ) 11.Wykaz przewidywanych podwykonawców (wzór załącznik nr 3 do umowy) Ponadto do ofert należy dołączyć: 9.14Rękojmia za wady (wzór załącznik nr 1 do umowy) 9.15Czynniki cenotwórcze (wzór załącznik nr 2 do umowy) 9.16Wykaz podwykonawców (wzór załącznik nr 3 do umowy) 9.17Dowód wniesienia wadium. 9.18Kosztorys ofertowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sobotka.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Sobótka, ul. Rynek 1, 55-050 Sobótka, pokój nr 10.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Sobótka, ul. Rynek 1, 55-050 Sobótka, Biuro Podawcze- parter budynku.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Współfinansowane z Teronowym Funduszem Ochrony Gruntów Rolnych..
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa myjni samochodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- "Budowa stadionu piłkarskiego z boiskiem lekkoatletycznym w Gubinie"
- Zaprojektowanie i wybudowanie rozbudowy istniejącej sieci wodociągowej w zakresie poprawy poboru wody na terenie Gminy Stary Zamość oraz pełnienie nadzoru autorskiego w podziale na dwie części.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2361D relacji Bogatynia - Opolno - Zdrój wraz z budową ścieżki pieszo-rowerowej w jej ciągu: ETAP 2 od km 1+300,00 do km 2+700,00 ETAP 3 od km 2+700,00 do km 3+862,00
- Rozbudowa Zakładu Karnego w Nysie o pawilon penitencjarny wraz z infrastrukturą - dokończenie budowy
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - ORLIK 2012" w Granowie w formule "zaprojektuj i wybuduj".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.