eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Limanowapełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa bloku operacyjnego z trzema salami operacyjnymi i niezbędnym zapleczem w Szpitalu Powiatowym w Limanowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-03

Limanowa: pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa bloku operacyjnego z trzema salami operacyjnymi i niezbędnym zapleczem w Szpitalu Powiatowym w Limanowej
Numer ogłoszenia: 91506 - 2009; data zamieszczenia: 03.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy Limanowa , ul. Piłsudskiego 61, 34-600 Limanowa, woj. małopolskie, tel. 018 3372710, faks 018 3372710.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitallimanowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: SP ZOZ - Szpital Powiatowy w Limanowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa bloku operacyjnego z trzema salami operacyjnymi i niezbędnym zapleczem w Szpitalu Powiatowym w Limanowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa bloku operacyjnego z trzema salami operacyjnymi i niezbędnym zapleczem w Szpitalu Powiatowym w Limanowej 1. Zapoznanie się z dokumentacją projektowo-kosztorysową oraz przedstawienie Zamawiającemu opinii co do jej kompletności i jakości oraz ewentualnych wad i niedokładności. 2. W terminie uzgodnionym z Zamawiającym opracowanie harmonogramu realizacji inwestycji oraz aktualizacja corocznego harmonogramu realizacji zgodnie z posiadanymi przez Zamawiającego środkami finansowymi mając na względzie postanowienia umowy zawartej przez Szpital z Małopolskim Urzędem Marszałkowskim w Krakowie w ramach MRPO. 3. Przygotowanie w uzgodnieniu z Zamawiającym, zakresu robót budowlanych, wzoru umowy, Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami w celu wyłonienia w drodze postępowania o zamówienie publiczne wykonawców robót budowlano-montażowych i usług w zakresie realizowanej inwestycji. 4. Uczestnictwo w prowadzeniu postępowania o zamówienie publiczne na wybór Wykonawców robót budowlano-montażowych i usług, w tym pomoc w przygotowaniu dokumentów, w szczególności: odpowiednich ogłoszeń, odpowiedzi na zapytania Wykonawców, oraz udział w pracach komisji przetargowej. Szczegółowy zakres usługi obejmuje pięć etapów: I etap - czynności przed rozpoczęciem robót:, II etap - nadzór nad realizacją robót, III etap - obsługa finansowo-księgowa, IV etap - odbior robót i przekazanie inwestcji do użytkowania, V etap - czynności w okresie gwarancji i rękojmi - stanowiący załącznik do SIWZ. pełnienie funkcji inwestora zastępczego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 5 000.00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy, Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zdolność ekonomiczna i finansowa, Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zdolność techniczna, Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie., Dowód wniesienia wadium. W przypadku gwarancji oryginał., Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy PZP, Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej - odrębnie i dodatkowo na spółkę cywilną., Polisa OC od ryzyka zawodowego wystawiona na okres realizacji inwestycji na kwotę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł. Dopuszcza się możliwość przedstawiania polis na okresy krótsze np. na jeden rok z tym, że kolejną należy złożyć min. 14 dni przed końcem pierwszej., Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia wymaganych Prawem Budowlanym, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Należy dołączyć kopie uprawnień, Wykaz wykonanej minimum 1 usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. polegającej na nadzorowaniu inwestycji budowlanej finansowanej ze środków UE dotyczącej inwestycji nie mniejszej niż 5 mln PLN z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonane należycie - przy czym dokumenty te zatwierdzone być muszą przez osoby uprawnione do reprezentacji., Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych (w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy wykonawca)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitallimanowa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego pokój nr 9 - Sekcja Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2009 godzina 13:00, miejsce: siedzibie Zamawiającego pokój nr 9 - Sekcja Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego ze środków dotacji rozwojowej w ramach MRPO na lata 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.