Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-06
Gdańsk: Dostawa wędlin, wyrobów wędliniarskich oraz mięsa wieprzowego i wołowego
na potrzeby Filii w Zwartowie
Ośrodka Wypoczynkowo - Szkoleniowego Relaks
Numer ogłoszenia: 91520 - 2013; data zamieszczenia: 06.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Bałtycka Instytucja Gospodarki Budżetowej BALTICA , ul. Kurkowa 12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3231102, faks 58 3231101.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.igbbaltica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wędlin, wyrobów wędliniarskich oraz mięsa wieprzowego i wołowego na potrzeby Filii w Zwartowie Ośrodka Wypoczynkowo - Szkoleniowego Relaks.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I część - wędliny (kod CPV 15131130-5): 1. - baleron wieprzowy gotowany - w ilości 100 kg 2. - boczek wędzony - w ilości 180 kg 3. - kabanosy wieprzowe - w ilości 50 kg 4. - kiełbasa biała parzona - w ilości 250 kg 5. - kiełbasa krakowska parzona - w ilości 110 kg 6. - ogonówka wędzona - w ilości 170 kg 7. - parówka - serdelka - w ilości 130 kg 8. - parówka cielęca - w ilości 40 kg 9. - polędwica wędzona - w ilości 60 kg 10. - szynka gotowana - w ilości 130 kg 11. - kiełbasa szynkowa - w ilości 80 kg 12. - kiełbasa grillowa- w ilości 50 kg 13. - kiełbasa żywiecka - w ilości 80 kg 14. - kiełbasa zwyczajna - w ilości 600 kg II część - wyroby wędliniarskie (kod CPV 15131120-2): 1. - kaszanka jęczmienna - w ilości 160 kg 2. - lanszmit - w ilości 90 kg 3. - mortadela - w ilości 120 kg 4. - metka - w ilości 40 kg 5. - pasztetowa - w ilości 100 kg 6. - kiełbasa salami - w ilości 10 kg 7. - salceson czarny podrobowy - w ilości 90 kg 8. - salceson ozorkowy - w ilości 15 kg 9. - szynka prasowana - konserwowa - w ilości 120 kg 10. - krupnioki - w ilości 10 kg III część - mięso wieprzowe i wołowe kod CPV 15111100-0, 15113000-3): 1. - boczek wieprzowy - w ilości 10 kg 2. - flaki wołowe krojone - w ilości 90 kg 3. - golonka wieprzowa - w ilości 110 kg 4. - karkówka wieprzowa z kością - w ilości 180 kg 5. - karkówka wieprzowa bez kości - 200 kg 6. - ozorki wieprzowe - w ilości 5 kg 7. - polędwiczki wieprzowe - w ilości 20 kg 8. - schab wieprzowy z kością - w ilości 540 kg 9. - szynka wieprzowa z kością - 500 kg 10. - szynka wieprzowa bez kości - 250 kg 11. - słonina wieprzowa - w ilości 80 kg 12. - wołowina bez kości - klasa I (extra) - w ilości 200 kg ( zrazówka) 13. - wołowina z kością - rostbef - w ilości 20 kg 14. - łopatka wieprzowa z kością - 460 kg 15. - mięso mielone wołowo-wieprzowe skład: 50% wołowiny i 50% wieprzowiny - w ilości 80 kg 16. - żeberka wieprzowe klasy I - w ilości 160 kg.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia wykonawcy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia wykonawcy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia wykonawcy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia wykonawcy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia wykonawcy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.igbbaltica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bałtycka Instytucja Gospodarki Budżetowej BALTICA, filia w Zwartowie, 84-210 Choczewo, Zwartowo 25.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2013 godzina 14:45, miejsce: Ofertę należy złożyć w recepcji filii zamawiającego w Zwartowie, 84-210 Choczewo, Zwartowo 25.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Do każdej dostawy wykonawca musi dołączyć handlowy dokument identyfikacyjny, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości zmian ilości przedmiotu zamówienia w trakcie obowiązywania umowy. Ceny jednostkowe netto mogą być waloryzowane na wniosek każdej ze stron, która może wnioskować o ich zmianę, nie częściej niż 1 raz na kwartał, w przypadku wzrostu lub obniżenia nowej - zwaloryzowanej ceny o co najmniej 5% w stosunku do ceny obowiązującej, przez co może ulec zmianie wartość całego zamówienia..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa wstępnie zadrukowanych blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej dla Politechniki Gdańskiej
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w formule zaprojektuj i wybuduj wraz z kontrolą rozliczenia zadania w podziale na części
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego
- Dostawa precyzyjnej, uniwersalnej maszyny wytrzymałościowej 10kN z przedłużoną ramą +250mm oraz ekstensometrem wideo
- Remont budynku pracowników działu zieleni w Gdańskim Ogrodzie Zoologicznym
- Remont pomieszczeń Domu Studenckiego nr 3 Politechniki Gdańskiej przy ul. Do Studzienki 32 w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mięsa i wędlin
- Sukcesywna Dostawa Żywności 2025
- Sukcesywna Dostawa Żywności
- Zakup i sukcesywne dostawy mięs, wędlin i mrożonek do Zakładu Karnego w Opolu Lubelskim
- Dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Samorządowych w Zagórniku
- Dostawy mięsa i jego wyrobów dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.