Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-28
Łodź: Dostawa oprogramowania w podziale na zadania (części) w związku z realizacją projektu E - podręczniki do kształcenia ogólnego, realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.3. Poprawa jakości kształcenia, Poddziałanie 3.3.3 Modernizacja treści i metod kształcenia.
Numer ogłoszenia: 91565 - 2014; data zamieszczenia: 28.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Mechatroniki i Systemów Informatycznych w Politechnice Łódzkiej , Ul. Stefanowskiego 18/22, 90-924 Łodź, woj. łódzkie, tel. 42 631 28 86, faks 42 631 28 86.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.p.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oprogramowania w podziale na zadania (części) w związku z realizacją projektu E - podręczniki do kształcenia ogólnego, realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.3. Poprawa jakości kształcenia, Poddziałanie 3.3.3 Modernizacja treści i metod kształcenia..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oprogramowania w podziale na zadania (części) w związku z realizacją projektu E - podręczniki do kształcenia ogólnego, realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.3. Poprawa jakości kształcenia, Poddziałanie 3.3.3 Modernizacja treści i metod kształcenia. Numer umowy o dofinansowanie UDA.POKL.03.03.03-00-003/12-02. Projekt jest współfinansowany przez Europejski Fundusz Społeczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Siwz (z podziałem na zadania). Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 zadań: - Zadanie nr 1 - pakiet oprogramowania matematycznego, ilość - 1 szt. - Zadanie nr 2 - pakiet oprogramowania wspomagający nauczanie geometrii 2 - wymiarowej (planimetrii) i 3 - wymiarowej (stereometrii), ilość - 10 szt. - Zadanie nr 3 - oprogramowanie do edycji tekstów i wzorów matematycznych, ilość - 2 szt. - Zadanie nr 4 - zintegrowany pakiet programów do tworzenia i edycji grafiki, filmów i aplikacji internetowych oraz publikacji drukowanych, ilość - 3 szt. - Zadanie nr 5 - program do obliczeń statystycznych, ilość - 1 szt. - Zadanie nr 6 - program do zarządzania plikami, ilość - 10 szt. - Zadanie nr 7 - oprogramowanie do edycji oraz produkcji materiału audiowizualnego, ilość - 1 szt. - Zadanie nr 8 - oprogramowanie umożliwiające projektowanie złożonych animacji i aplikacji interaktywnych w oparciu o technologię HTML 5, ilość - 1 szt. Zamawiający wymaga, aby oferowane przez Wykonawcę oprogramowanie były zgodne ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ (dla każdego z zadań). Tam gdzie w załączniku nr 1 zostało przykładowo wskazane przez Zamawiającego pochodzenie (marka, znak towarowy, producent) należy rozumieć, iż nie może być ono traktowane jako rekomendacja jego nabycia, użycia lub promocji oraz nie może stanowić przesłanki uznania go za lepsze od innych analogicznych oprogramowań. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - zał. nr 1 do SIWZ, dla każdego z elementów zamówienia, w zakresie każdego z zadań. W zestawieniu parametrów wymaganych, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ (zadania od nr 1 do nr 8), zostały określone parametry minimalne oprogramowania, co oznacza, że Wykonawca może zaoferować oprogramowanie o wyższych parametrach jakościowo-wydajnościowych od żądanych przez Zamawiającego pod warunkiem spełnienia wszystkich określonych parametrów minimalnych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.46.00.00-0, 48.19.00.00-6, 48.50.00.00-3, 48.32.20.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Wypełniony i potwierdzony formularz cenowy - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 3 do SIWZ), zaakceptowany wzór umowy (załącznik nr 5 do SIWZ), pełnomocnictwo do podpisania oferty (o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołaczonych do oferty), potwierdzony protokół odbioru (załącznik nr 6 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach: zmiana terminu umowy - w przypadku gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich np. związanych z działaniem siły wyższej; w przypadku wystąpienia powyższej okoliczności, w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu wydłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty; zmiana terminu płatności - w przypadku ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych; zmiana w sposobie realizacji zamówienia polegająca na: zmianie osób, podwykonawców, partnerów konsorcjum i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamienne. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych; zmiana wynagrodzenia - zmiana urzędowej stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Łódzka, Wydział Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki, ul. Stefanowskiego 18/22, bud. A 12, pokój numer 14, 90 - 924 Łódź..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Politechnika Łódzka, Wydział Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki, ul. Stefanowskiego 18/22, bud. A 12, pokój numer 14, 90 - 924 Łódź..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt E - podręczniki do kształcenia ogólnego jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.3. Poprawa jakości kształcenia, Poddziałanie 3.3.3 Modernizacja treści i metod kształcenia. Numer umowy o dofinansowanie UDA.POKL.03.03.03-00-003/12-02. Projekt jest współfinansowany przez Europejski Fundusz Społeczny..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet oprogramowania matematycznego, ilość - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.46.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet oprogramowania wspomagający nauczanie geometrii 2 - wymiarowej (planimetrii) i 3 - wymiarowej (stereometrii), ilość - 10 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.19.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie do edycji tekstów i wzorów matematycznych, ilość - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.46.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zintegrowany pakiet programów do tworzenia i edycji grafiki, filmów i aplikacji internetowych oraz publikacji drukowanych, ilość - 3 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program do obliczeń statystycznych, ilość - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.46.30.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program do zarządzania plikami, ilość - 10 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.77.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie do edycji oraz produkcji materiału audiowizualnego, ilość - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.32.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie umożliwiające projektowanie złożonych animacji i aplikacji interaktywnych w oparciu o technologię HTML 5, ilość - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.32.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI ŁODŹ
- Usługa polegająca na konserwacji, przeglądach oraz naprawach klimatyzatorów w SP ZOZ USK Nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
- "Dostawa maszyny do pielęgnacji tafli lodowej
- Remont i wyposażenie pomieszczeń budynku D Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. POW 3/5 w Łodzi - etap I
- 47/TP/ZP/D/2025 Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do wyposażenia Ośrodka Podstawowej Opieki Zdrowotnej oraz Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej
- Zakup i dostawa dwóch przenośnych spektrometrów promieniowania gamma i neutronowego dla potrzeb Placówki Straży Granicznej w Łodzi
- Usługa sprzątania hal targowych i targowisk zlokalizowanych przy ul. Piotrkowskiej 317 i przy ul. Małej 2 wchodzących w skład zasobów Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2025 roku.
więcej: przetargi ŁODŹ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa sprzętu komputerowego, peryferyjnego, akcesoriów i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Politechniki Łódzkiej
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, oprogramowania, licencji i innych sprzętów elektronicznych
- Dostawa oraz instalacja sprzętu IT wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących, akcesoriów komputerowych (3 części) w ramach projektu ZAWÓD IT- MOJA PASJA
- Zakup profesjonalnego sprzętu komputerowego z oprogramowaniem oraz wysokiej klasy sprzętu fotograficznego na potrzeby Muzeum im. Jacka Malczewskiego w Radomiu.
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do jeleniogórskich szkół zawodowych w ramach projektu pn.: "Wspieramy jeleniogórskich zawodowców"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.