Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-22
Sikórz: Dostawa i montaż wagi najazdowej o nośności 60 ton.
Numer ogłoszenia: 91579 - 2015; data zamieszczenia: 22.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych w Kobiernikach k/Płocka Sp. z o.o. , Kobierniki 42, 09-413 Sikórz, woj. mazowieckie, tel. 024 3675355, faks 024 3650450.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wagi najazdowej o nośności 60 ton..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja zadania tj. dostawa i montaż wagi polega na: 1. Wykonaniu projektu budowlanego wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę (mapa do celów projektowych po stronie Zamawiającego - dostępna u Zamawiającego). 2. Dostawie, montażu i posadowieniu wagi o nośności 60 ton i długości 18 m. 3. Uruchomieniu. 4. Legalizacji wraz z wynajęciem, dostawą, rozładunkiem i ponownym załadunkiem wzorców masy. Zakres niezbędnych prac do realizacji zadania: 1. Demontaż istniejącej kostki brukowej i odstawienie jej w miejsce wskazane przez Zamawiającego (na terenie Zakładu). 2. Wywóz wraz z utylizacją gruntu pochodzącego z wykopów pod fundamenty wagi. 3. Przygotowanie podłoża pod wagę oraz najazdy. 4. Wykonanie fundamentów pod wagę i najazdy. 5. Wykonanie odwodnienia (włączenie do istniejącej kanalizacji długość około 15 mb). 6. Przygotowanie tras kablowych, ułożenie i montaż kabli na długości do 30 m. 7. Dostawa elementów wagi wraz z wyposażeniem i rozładunkiem . 8. Wykonanie zabezpieczenia odgromowego i przepięciowego wagi. 9. Umówienie terminu legalizacji, Inspektora OUM oraz pokrycie wszystkich kosztów. 10. Dostarczenie instrukcji techniczno-ruchowej w języku polskim. 11. Szkolenie pracowników w zakresie obsługi wagi oraz systemu wagowego. Minimalne wymagania techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Pomosty wagowe prefabrykowane (2x9m lub 3x6m), wykonane z betonu B-50 o podwyższonej wytrzymałości oraz niskiej nasiąkliwości, wyposażone w obszerne włazy umożliwiające łatwy dostęp do przestrzeni między pomostem, a fundamentem. 2. Zabezpieczenie czujników przed działaniem sił poprzecznych działających na pomosty w trakcie hamowania. 3. Dostawa uszczelek gumowych o profilu T zabezpieczających szczeliny pomiędzy pomostem wagowym i rampami najazdowymi. 4. Dokładność ważenia - klasa III. 5. Dokładność pomiaru +/- 20 kg. 6. Temperatura pracy - 40°C do +40°C. 7. Czujniki cyfrowe klasy C3, stopień ochrony IP68. 8. Pamięci umożliwiającej naprawę miernika bez konieczności ponownej legalizacji wagi. 9. Miernik wewnętrzny z wyświetlaczem zamontowany w pomieszczeniu Biura Obsługi Klienta wyposażony w porty RS. 10. Zapewnienie współpracy z czytnikiem kart magnetycznych. 11. Dostawa programu do obsługi wagi (Zamawiający obecnie posiada wagę, której obsługa prowadzona jest za pomocą programu SCALEX. Wymagana jest pełna integracja i współpraca z obecnie istniejącym systemem wagowym) lub aktualizacja istniejącego z dostosowaniem do obsługi dwóch wag pracujących w jednym systemie obsługującym bazę MS SQL Serwer. 12. Dostawa wyświetlacza zewnętrznego wraz z montażem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 13. Dostawa i montaż sygnalizacji świetlnej ze sterowaniem z pomieszczenia Biura Obsługi Klienta współpracującej ze szlabanem (światła czerwone/zielone, średnica soczewki około 200mm). 14. Dostawa i montaż 2 szlabanów wraz z wykonaniem sterowania z pomieszczenia Biura Obsługi Klienta z zapewnieniem współpracy z sygnalizacją świetlną (ramię długości 3 m). 15. Dostawa komputera z oprogramowaniem instalacją oraz drukarką. 16. Dostawa kamery IP przeznaczonej do wykonywania zdjęć tablic rejestracyjnych ważonych samochodów wraz z montażem i uruchomieniem..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.31.10.00 - Wagi elektroniczne i akcesoria .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 2 400, 00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 2 dostawy z montażem wagi najazdowej o nośności 60 ton każda
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dowód wniesienia wadium, 2)Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów, 3)W przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone liderowi /patrz Rozdział III pkt 7/,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Gwarancja - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1)wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT, 2)termin realizacji podmiotu umowy ze względu na: a)zaistnienie działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez Wykonawcę, a) zaistnienie klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienia ziemi, bunty, niepokoje, strajki, b) zaistnienie wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych, które uniemożliwiają wykonanie zamówienia w ustalonym terminie, c)decyzje organów administracji publicznej, które mogą mieć istotny wpływ na realizację zamówienia, d)zaistnienie innych nieoczekiwanych okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawierania umowy i zmiana jest uzasadniona ze względu na interes Zamawiającego. e)innych zmian, które są następstwem zaistnienia nieoczekiwanych okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawierania umowy i zmiany są uzasadnione ze względu na interes Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych k/Płocka Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Przemysłowa 17, 09-400 Płock, pok. 204..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2015 godzina 12:00, miejsce: Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych k/Płocka Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Przemysłowa 17, 09-400 Płock, pok. 209..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.