eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebinia"Administrowanie i utrzymanie czystości na placach targowych na terenie miasta Trzebinia"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-17

Ogłoszenie nr 9159 - 2017 z dnia 2017-01-17 r.

Trzebinia: "Administrowanie i utrzymanie czystości na placach targowych na terenie miasta Trzebinia"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 363160-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trzebinia, krajowy numer identyfikacyjny 52723300000, ul. ul. Józefa Piłsudskiego  14, 32540   Trzebinia, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 326 121 227, faks 326 121 147, e-mail urzad@um.trzebinia.pl
Adres strony internetowej (URL): www.trzebinia.pl / BIP

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Administrowanie i utrzymanie czystości na placach targowych na terenie miasta Trzebinia"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

Gk.KGK.271.10.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres obejmuje: I. Plac Targowy przy ul. Młoszowskiej i na Osiedlu Gaj w Trzebini: Częstotliwość wykonywania prac - 302 dni w roku tj. w każdy dzień roboczy łącznie z sobotami (6 dni w tygodniu). II. Plac Targowy przy ul. Ochronkowej w Trzebini: Częstotliwość wykonywania prac - 50 dni w roku tj. raz w tygodniu - środa dzień targowy. 3.1 Administrowaniu placami targowymi bez poboru opłaty targowej tzn: - Sprawowanie nadzoru nad prowadzeniem działalności przez kupców na placach targowych poprzez kontrolę przestrzegania zasad zawartych w Regulaminie Funkcjonowania Placu Targowego przez osoby prowadzące handel na targowisku. - Przyjmowanie wniosków o rezerwację miejsc na placu targowym. - Prowadzenie Księgi skarg i wniosków. - Administrator poda nr telefonu, który będzie dostępny dla Zamawiającego oraz osób prowadzących handel na targowiskach w celu przyjmowania wniosków o rezerwację miejsc oraz w sprawach bieżących związanych z przedmiotem zamówienia. - Zapewnienie w sezonie zimowym pojemnika na piasek , który należy sukcesywnie napełniać. - Administrator udostępni osobom prowadzącym handel na placu targowym szalety na placu targowym przy ul. Młoszowskiej codziennie w godz. od 7:00 do 16:00 w sezonie zimowym i od 6:00 do 17:00 w sezonie letnim, ponadto zapewni środki czystości i środki higieniczne (ręczniki papierowe, papier toaletowy itp.). Do obowiązków administratora należy również utrzymywanie czystości w obiekcie i na terenie -przyległym i opłacanie we własnym zakresie mediów (woda, energia elektryczna). Przez cały okres świadczenia przedmiotu zamówienia obiekt należy utrzymywać w dobrym stanie technicznym (tzn. nie gorszym niż w dniu przejęcia obiektu). 3.2 Utrzymaniu czystości na placach targowych tzn: W sezonie zimowym tj. od daty podpisania umowy do 31.03 oraz od 1.11 do 31.12.: a. Plac targowy codziennie do godziny 630 należy odśnieżyć i w miarę potrzeb posypać piaskiem oraz również w ciągu dnia odśnieżyć i posypać piaskiem. Nadmiar śniegu wywieźć z terenu placu targowego na wskazane miejsce ( odległość nie więcej niż 1 km od placu targowego). b. W przypadku braku opadów śniegu i wystąpienia gołoledzi należy plac targowy posypać piaskiem do godz. 630 , w czasie dnia w miarę potrzeb. c. W razie braku warunków zimowych plac targowy należy utrzymywać jak w okresie letnim. d. Po zakończeniu handlu w każdy dzień roboczy (zgodnie z częstotliwościami) plac należy posprzątać z zalegających nieczystości stałych - wszelkiego rodzaju - pozamiatać, a zebrane śmieci wywieźć na składowisko odpadów. Powyższe czynności należy wykonać do godziny 18:00. e. W sezonie zimowym należy ustawić pojemnik na piasek oraz napełniać go sukcesywnie piaskiem. f. Na placu targowym nie wolno gromadzić nieczystości stałych zebranych z niego. Należy je codziennie wywozić. g. Utrzymywać teren placów w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwać odpady, w sposób zgodny z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 21). W sezonie letnim tj. od 1.04. do 31.10.: a. Plac targowy należy w każdy dzień roboczy (zgodnie z częstotliwościami) po zakończeniu handlu pozamiatać oraz usunąć wszelkie nieczystości stałe zalegające na nim. Zabrane śmieci należy wywieźć na składowisko odpadów. Powyższe czynności należy wykonywać do godziny 18:30. b. Na placu targowym nie wolno gromadzić nieczystości stałych zebranych z niego. Należy je codziennie wywozić. c. Utrzymywać teren placów w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwać odpady, w sposób zgodny z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 21). Wszelkie szkody powstałe na skutek realizacji niniejszego zamówienia pokrywa Wykonawca. 3.3. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób bezpośrednio wykonujących przedmiot zamówienia określony w pkt. 3.2. Powyższy wymóg określony w punkcie 3.3 dotyczy również ewentualnych podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 70330000-3
Dodatkowe kody CPV: 90610000-6, 90620000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT92734.92
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
TPC Sp. z o.o.,  ,  ul. Dworcowa 1,  32-540,  Trzebinia,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 97487,41
Oferta z najniższą ceną/kosztem 99630,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 170000,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.