eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku wg zadań 1-5

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-18

POZYCJA 9159

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku wg zadań 1-5 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Instytut Reumatologii im. prof. dr hab.med. Eleonory Reicher, do kontaktów: mgr Joanna Kosatka, Ewa Lisica, Eliza Smolarz, Małgorzata Szadokierska-Kłos, ul. Spartańska 1, 02-637 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8449406, fax 022 8449406, 8447797, e-mail: zam.pub@ir.ids.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ir.ids.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Jednostka badawczo-rozwojowa; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku wg zadań 1-5. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : siedziba Zamawiającego - magazyn medyczny. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis sprzętu medycznego jednorazowego użytku stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania określa formularz asortymentowo - cenowy (Załączniki nr 1, 2, 3, 4, 5 do formularza ofertowego), będący integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1) oświadczenie o niezmienności cen przez cały okres trwania umowy, 2) dokumenty dopuszczające do obrotu i używania wyroby medyczne zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r. 3) opis oferowanego sprzętu medycznego - opisy użytkowe, prospekty i katalogi w języku polskim lub tłumaczone na język polski dla asortymentu, dla którego nie są wymagane próbki. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.00.00 - Medyczne produkty inne niż chemiczne i produkty hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.00.00 - Materiały medyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2 960.00 PLN z podziałem na zadania, szczegółowy opis w SIWZ. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: - Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych. - Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Wykonawca winien wykazać co najmniej realizację jednej dostawy odpowiadającej rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia (o wartości odpowiadającej łącznej wartości zadań, w których uczestniczy) - Wykonawca zaakceptuje niezmienność cen przez cały okres trwania umowy - Wykonawca wniesie wadium. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2) oświadczenie z art. 22 i 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, 3) wykaz wykonanych dostaw 4) oświadczenie o niezmienności cen przez cały okres trwania umowy 5) dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ir.ids.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 01.02.2007, godzina 12:30, siedzibie Zamawiającego pokój nr gab. Dyrektora ds. Techn.- Admin.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.01.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: dostawa jałowego sprzętu medycznego jednorazowego użytku. 1) Krótki opis: Szczegółowy opis jałowego sprzętu medycznego jednorazowego użytku stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania określa formularz asortymentowo - cenowy (Załączniki nr 1, do formularza ofertowego), będący integralną częścią niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Dostawa np. strzykawek, igieł do wstrzyknięć, kaniuli, kraników 3-drożnych, przyrządów do przetaczania krwi i płynów infuzyjnych, rurek tracheotomijnych, rurek intubacyjnych, zestawów do OCŻ, cewników do odsysania górnych dróg oddechowych, masek do podawania tlenu, zestawów do znieczuleń zewnątrzoponowych, cewników do żył centralnych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00. 3) Wielkość lub zakres: kwota szacunkowa poniżej 211 000 EURO. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: dostawa zestawów do odsysania pola operacyjnego, i drenażu ran pooperacyjnych. 1) Krótki opis: Szczegółowy opis zestawów do odsysania pola operacyjnego, drenażu ran pooperacyjnych stanowiących przedmiot niniejszego postępowania określa formularz asortymentowo - cenowy (Załączniki nr 2, do formularza ofertowego), będący integralną częścią niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00. 3) Wielkość lub zakres: kwota szacunkowa poniżej 211 000 EURO. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: dostawa filtrów oddechowych, rurek intubacyjnych, cewników Foley'a, sond, worków do zbiórki moczu. 1) Krótki opis: Szczegółowy opis filtrów oddechowych, rurek intubacyjnych, cewników Foley'a, sond, worków do zbiórki moczu stanowiących przedmiot niniejszego postępowania określa formularz asortymentowo - cenowy (Załączniki nr 3, do formularza ofertowego), będący integralną częścią niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: kwota szacunkowa poniżej 211 000 EURO. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: dostawa zestawów do pooperacyjnej autotransfuzji krwi z akcesoriami. 1) Krótki opis: Szczegółowy opis zestawów do pooperacyjnej autotransfuzji krwi z akcesoriami stanowiących przedmiot niniejszego postępowania określa formularz asortymentowo - cenowy (Załączniki nr 3, do formularza ofertowego), będący integralną częścią niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: kwota szacunkowa poniżej 211 000 EURO. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: dostawa wkładów 2l wymiennych do ssaka typu Basic 30 firmy MEDELA. 1) Krótki opis: Szczegółowy wkładów stanowiących przedmiot niniejszego postępowania określa formularz asortymentowo - cenowy (Załącznik nr 5 do formularza ofertowego), będący integralną częścią niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: kwota szacunkowa poniżej 211 000 EURO. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.