eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi EłkNumer sprawy13/2016-DZP/PNO. Nazwa zadaniaDostawa gazów medycznych z dzierżawą zbiornika na tlen medyczny oraz dzierżawą butli

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-17

Ełk: Numer sprawy: 13/2016-DZP/PNO. Nazwa zadania: Dostawa gazów medycznych z dzierżawą zbiornika na tlen medyczny oraz dzierżawą butli
Numer ogłoszenia: 91603 - 2016; data zamieszczenia: 17.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ , ul. Kościuszki 30, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6219803, faks 087 6219807.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.108spzoz.elk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Numer sprawy: 13/2016-DZP/PNO. Nazwa zadania: Dostawa gazów medycznych z dzierżawą zbiornika na tlen medyczny oraz dzierżawą butli.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Koszt transportu z poniższych Zadań wliczony w koszt przedmiotu zamówienia. Butle dzierżawione muszą posiadać przeglądy techniczne, legalizację i konserwację, Napełnione butle będące własnością Zamawiającego winny wracać nieuszkodzone. Butle wymienne z mieszankami gazowymi muszą posiadać atest po kalibracji. Wszystkie dostarczane butle gazowe muszą być oznakowane etykietą produktu wraz z nalepkami ostrzegawczymi oraz za pomocą barw rozpoznawczych zgodnie z normą PN - EN 1089 - 3. Przedmiot dostawy musi być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679 z późn. zm.) ZDANIE NR 1 Tlen ciekły medyczny kg 110 000 Dzierżawa zbiornika na ciekły tlen wraz z parownicą i systemem telemetrii miesiąc 24 Wymaga się, aby tlen medyczny spełniał wymogi Farmakopei Europejskiej Ph.Eur.0417. W niniejszym postępowaniu obowiązują wymagania Farmakopei Europejskiej, przygotowanej w ramach działalności Europejskiego Dyrektoriatu Jakości Leku i Ochrony Zdrowia przy Radzie Europy w Strasburgu. Polska wersja tej Farmakopei jest przygotowana i wydawana w Urzędzie Rejestracji produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych jako kolejne publikacje Farmakopei Polskiej, jej VIII wydanie, zawierające wymagania ogólne oraz monografie szczegółowe, stanowi pełny, całkowicie zgodny z oryginałem, polskojęzyczny tekst aktualnej wersji Farmakopei Europejskiej. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZBIORNIK CIŚNIENIOWY PIONOWY - charakterystyka i wymagania techniczne Maksymalne dopuszczalne ciśnienie robocze 18 bar Pojemność netto 3300 l Ilość skroplonego gazu przy współczynniku napełnienia 95%, 1 bar ma zawierać się w przedziale 3000-3200kg Dzierżawa zbiornika stacjonarnego obejmuje także montaż, podłączenie do istniejącej instalacji zasilającej urządzenia Zamawiającego oraz demontaż po zakończeniu terminu umowy. W trakcie okresu dzierżawy Wykonawca gwarantuje serwis techniczny zbiornika na tlen ciekły w taki sposób, aby zachować ciągłość jego bezawaryjnej pracy. W przypadku awarii zbiornika Wykonawca zapewni inne urządzenie do przechowywania tlenu medycznego ciekłego na czas naprawy zbiornika, o parametrach odpowiadających parametrom zbiornika, który uległ awarii. Zbiornik musi być zarejestrowany i podlegać okresowym przeglądom przez Urząd Dozoru Technicznego co leży w gestii Wykonawcy. Wykonawca zapewni dokumentacje techniczną zbiornika w języku polskim i przeszkoli personel odpowiedzialny ze strony Zamawiającego. Montaż zbiornika wraz z towarzyszącą instalacją (w tym parownice oraz system telemetrii), jego podłączenie do istniejącej instalacji zasilającej urządzenia Zamawiającego oraz jego odbiór przez UDT winien nastąpić w terminie do 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy. W przypadku wymiany zbiornika Wykonawca zobowiązany jest do demontażu zbiornika oraz jego transportu do magazynu dotychczasowego Wykonawcy. PAROWNICA ATMOSFERYCZNA - charakterystyka i wymagania techniczne. Wydajność nominalna 100 N2 w Nm3/h (wydajność w temp. 20°C, 70% wzgl. wilgotności, 15°C różnicy miedzy temp. otoczenia i temp. gazu na wyjściu, przy ciągłej ośmiogodzinnej pracy) SYSTEM TELEMETRII OPARTY O GSM System telemetrii tj. zdalnej transmisji danych o stanie napełnienia zbiornika z punktu zbiornikowego do centralnego komputera dostawcy ciekłego tlenu medycznego z możliwością podglądu danych przez Zamawiającego w ogólnodostępnej wersji przeglądarki internetowej UWAGA Zamawiający nie posiada swojego zbiornika na ciekły tlen. Zamawiający zamierza dzierżawić taki zbiornik przez cały okres trwania umowy, która zostanie zawarta na podstawie niniejszego przetargu. W chwili obecnej na terenie Szpitala znajduje się zbiornik na ciekły tlen, który stanowi Własność jednego z potencjalnych dostawców. Zaoferowany zamawiającemu koszt miesięcznej dzierżawy zbiornika wraz z instalacją musi obejmować wszystkie koszty związane z jego dostarczeniem, montażem, podłączeniem do instalacji, rozruchem i szkoleniem personelu Zamawiającego. W przypadku zmiany dostawcy tlenu medycznego w terminie 5 dni od chwili wyłączenia z eksploatacji istniejącego zbiornika w uzgodnieniu z jego właścicielem należy doprowadzić do postawienia i oddania do eksploatacji nowego zbiornika przez Wykonawcę który złoży najkorzystniejsza ofertę w niniejszym postępowaniu. Wszystkie koszty związane z wymianą istniejącego zbiornika poniesie Wykonawca na rzecz którego zostanie udzielone zamówienie publiczne. Wykonawca będzie także zobowiązany pokryć różnicę zwiększonych kosztów zużycia tlenu przez Zamawiającego w szpitalu w okresie trwania prac związanych z uruchomieniem nowego zbiornika. ZDANIE NR 2 Tlen medyczny sprężony w butlach 40 l będących własnością Zamawiającego szt 60 Tlen medyczny sprężony w butlach 2 l będących własnością Zamawiającego szt 240 Opłata za napełnienie butli medycznej Zamawiającego szt 180 Podtlenek azotu medyczny poj. 7 kg szt 200 Dzierżawa butli podtlenku azotu /20 szt/ butlo/doba 14 600 Dwutlenek węgla medyczny do laparoskopii w butlach 7,5 kg szt 4 Dzierżawa butli do dwutlenku węgla medycznego /1 szt/ butlo/doba 730 Legalizacja butli medycznych (2l, 10l, 40l) szt 50 Transport butli medycznych* dostawa 24 szacunkowo transport raz w miesiącu ZDANIE NR 3 Azot ciekły kg 1 400 Dostawa raz w tygodniu (ok. 30 kg).

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.15.00 - Gazy medyczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedstawi następujące dokumenty zgodnie z ustawą Prawo Farmaceutyczne z dnia 6 września 2001r : 1. pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego - dla każdego z wymienionych produktów - wydane przez Ministra Zdrowia 2. zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego 3. zezwolenie na wytwarzanie produktu leczniczego wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego - dotyczy tylko produktów leczniczych wytwarzanych bezpośrednio przez Dostawcę.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Razem z ofertą Wykonawca zobowiązany będzie złożyć następujące dokumenty niewymienione powyżej: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - Załącznik Nr 1 2) Formularze cenowe w zakresie wybranych przez wykonawcę zadań od 1 do 3 - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - Załączniki Nr 2 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - Załącznik Nr 3

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin dostawy - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne zmiany umowy: Zadanie Nr 1: 1. Wszelkie zmiany lub uzupełnienia niniejszej umowy, w tym rozszerzenie przedmiotu umowy lub zmiana warunków jej realizacji , mogą nastąpić jedynie w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem tego zakazu podlega unieważnieniu. 3. Zastrzega się, że strony mogą dokonać zmiany postanowień umowy dotyczących tylko obniżenia cen, oprócz wskazanych w paragrafie 5 ust. 1 lit a) - b), również w następujących sytuacjach, które powinny zostać spełnione łącznie : a) producent (wytwórca) towaru wprowadził go do obrotu w cenie promocyjnej, b) zmiana ceny jest niższa niż oferowana przez Wykonawcę w Formularzu cenowym, c) zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego, 4. Umowa może również zostać zmieniona w przypadku: a) zaprzestania produkcji, b) klęski żywiołowe, strajki, zamieszki, konflikty zbrojne, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie. Zadanie Nr 2: 1. Wszelkie zmiany lub uzupełnienia niniejszej umowy, w tym rozszerzenie przedmiotu umowy lub zmiana warunków jej realizacji , mogą nastąpić jedynie w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem tego zakazu podlega unieważnieniu. 3. Zastrzega się, że strony mogą dokonać zmiany postanowień umowy dotyczących tylko obniżenia cen zawartych w formularzu cenowym - Załączniku Nr 2/ Zadanie Nr 2, również w następujących sytuacjach, które powinny zostać spełnione łącznie : d) producent (wytwórca) towaru wprowadził do obrotu ceny promocyjne w asortymencie przedmiotu umowy, e) zmiana ceny jest niższa niż oferowana przez Wykonawcę w Formularzu cenowym, f) zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego, 4. Umowa może również zostać zmieniona w przypadku: c) zmiany pojemności butli d) zaprzestania produkcji, e) klęski żywiołowe, strajki, zamieszki, konflikty zbrojne, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie. Zadanie Nr 3: 1. Wszelkie zmiany lub uzupełnienia niniejszej umowy, w tym rozszerzenie przedmiotu umowy lub zmiana warunków jej realizacji , mogą nastąpić jedynie w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem tego zakazu podlega unieważnieniu. 3. Zastrzega się, że strony mogą dokonać zmiany postanowień umowy dotyczących tylko obniżenia cen zawartych w formularzu cenowym - Załączniku Nr 2/ Zadanie Nr 3, również w następujących sytuacjach, które powinny zostać spełnione łącznie : g) producent (wytwórca) towaru wprowadził do obrotu ceny promocyjne w asortymencie przedmiotu umowy, h) zmiana ceny jest niższa niż oferowana przez Wykonawcę w Formularzu cenowym, i) zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego, 4. Umowa może również zostać zmieniona w przypadku: f) zaprzestania produkcji, g) klęski żywiołowe, strajki, zamieszki, konflikty zbrojne, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.108spzoz.elk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ Ul. Kościuszki 30 19-300 Ełk Pokój nr 4 Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2016 godzina 09:30, miejsce: 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ Ul. Kościuszki 30 19-300 Ełk Pokój nr 22 Kancelaria Ogólna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 26.07.2016.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.