Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-17
Ełk: Numer sprawy: 13/2016-DZP/PNO. Nazwa zadania: Dostawa gazów medycznych z dzierżawą zbiornika na tlen medyczny oraz dzierżawą butli
Numer ogłoszenia: 91603 - 2016; data zamieszczenia: 17.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ , ul. Kościuszki 30, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6219803, faks 087 6219807.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.108spzoz.elk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Numer sprawy: 13/2016-DZP/PNO. Nazwa zadania: Dostawa gazów medycznych z dzierżawą zbiornika na tlen medyczny oraz dzierżawą butli.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Koszt transportu z poniższych Zadań wliczony w koszt przedmiotu zamówienia. Butle dzierżawione muszą posiadać przeglądy techniczne, legalizację i konserwację, Napełnione butle będące własnością Zamawiającego winny wracać nieuszkodzone. Butle wymienne z mieszankami gazowymi muszą posiadać atest po kalibracji. Wszystkie dostarczane butle gazowe muszą być oznakowane etykietą produktu wraz z nalepkami ostrzegawczymi oraz za pomocą barw rozpoznawczych zgodnie z normą PN - EN 1089 - 3. Przedmiot dostawy musi być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679 z późn. zm.) ZDANIE NR 1 Tlen ciekły medyczny kg 110 000 Dzierżawa zbiornika na ciekły tlen wraz z parownicą i systemem telemetrii miesiąc 24 Wymaga się, aby tlen medyczny spełniał wymogi Farmakopei Europejskiej Ph.Eur.0417. W niniejszym postępowaniu obowiązują wymagania Farmakopei Europejskiej, przygotowanej w ramach działalności Europejskiego Dyrektoriatu Jakości Leku i Ochrony Zdrowia przy Radzie Europy w Strasburgu. Polska wersja tej Farmakopei jest przygotowana i wydawana w Urzędzie Rejestracji produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych jako kolejne publikacje Farmakopei Polskiej, jej VIII wydanie, zawierające wymagania ogólne oraz monografie szczegółowe, stanowi pełny, całkowicie zgodny z oryginałem, polskojęzyczny tekst aktualnej wersji Farmakopei Europejskiej. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZBIORNIK CIŚNIENIOWY PIONOWY - charakterystyka i wymagania techniczne Maksymalne dopuszczalne ciśnienie robocze 18 bar Pojemność netto 3300 l Ilość skroplonego gazu przy współczynniku napełnienia 95%, 1 bar ma zawierać się w przedziale 3000-3200kg Dzierżawa zbiornika stacjonarnego obejmuje także montaż, podłączenie do istniejącej instalacji zasilającej urządzenia Zamawiającego oraz demontaż po zakończeniu terminu umowy. W trakcie okresu dzierżawy Wykonawca gwarantuje serwis techniczny zbiornika na tlen ciekły w taki sposób, aby zachować ciągłość jego bezawaryjnej pracy. W przypadku awarii zbiornika Wykonawca zapewni inne urządzenie do przechowywania tlenu medycznego ciekłego na czas naprawy zbiornika, o parametrach odpowiadających parametrom zbiornika, który uległ awarii. Zbiornik musi być zarejestrowany i podlegać okresowym przeglądom przez Urząd Dozoru Technicznego co leży w gestii Wykonawcy. Wykonawca zapewni dokumentacje techniczną zbiornika w języku polskim i przeszkoli personel odpowiedzialny ze strony Zamawiającego. Montaż zbiornika wraz z towarzyszącą instalacją (w tym parownice oraz system telemetrii), jego podłączenie do istniejącej instalacji zasilającej urządzenia Zamawiającego oraz jego odbiór przez UDT winien nastąpić w terminie do 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy. W przypadku wymiany zbiornika Wykonawca zobowiązany jest do demontażu zbiornika oraz jego transportu do magazynu dotychczasowego Wykonawcy. PAROWNICA ATMOSFERYCZNA - charakterystyka i wymagania techniczne. Wydajność nominalna 100 N2 w Nm3/h (wydajność w temp. 20°C, 70% wzgl. wilgotności, 15°C różnicy miedzy temp. otoczenia i temp. gazu na wyjściu, przy ciągłej ośmiogodzinnej pracy) SYSTEM TELEMETRII OPARTY O GSM System telemetrii tj. zdalnej transmisji danych o stanie napełnienia zbiornika z punktu zbiornikowego do centralnego komputera dostawcy ciekłego tlenu medycznego z możliwością podglądu danych przez Zamawiającego w ogólnodostępnej wersji przeglądarki internetowej UWAGA Zamawiający nie posiada swojego zbiornika na ciekły tlen. Zamawiający zamierza dzierżawić taki zbiornik przez cały okres trwania umowy, która zostanie zawarta na podstawie niniejszego przetargu. W chwili obecnej na terenie Szpitala znajduje się zbiornik na ciekły tlen, który stanowi Własność jednego z potencjalnych dostawców. Zaoferowany zamawiającemu koszt miesięcznej dzierżawy zbiornika wraz z instalacją musi obejmować wszystkie koszty związane z jego dostarczeniem, montażem, podłączeniem do instalacji, rozruchem i szkoleniem personelu Zamawiającego. W przypadku zmiany dostawcy tlenu medycznego w terminie 5 dni od chwili wyłączenia z eksploatacji istniejącego zbiornika w uzgodnieniu z jego właścicielem należy doprowadzić do postawienia i oddania do eksploatacji nowego zbiornika przez Wykonawcę który złoży najkorzystniejsza ofertę w niniejszym postępowaniu. Wszystkie koszty związane z wymianą istniejącego zbiornika poniesie Wykonawca na rzecz którego zostanie udzielone zamówienie publiczne. Wykonawca będzie także zobowiązany pokryć różnicę zwiększonych kosztów zużycia tlenu przez Zamawiającego w szpitalu w okresie trwania prac związanych z uruchomieniem nowego zbiornika. ZDANIE NR 2 Tlen medyczny sprężony w butlach 40 l będących własnością Zamawiającego szt 60 Tlen medyczny sprężony w butlach 2 l będących własnością Zamawiającego szt 240 Opłata za napełnienie butli medycznej Zamawiającego szt 180 Podtlenek azotu medyczny poj. 7 kg szt 200 Dzierżawa butli podtlenku azotu /20 szt/ butlo/doba 14 600 Dwutlenek węgla medyczny do laparoskopii w butlach 7,5 kg szt 4 Dzierżawa butli do dwutlenku węgla medycznego /1 szt/ butlo/doba 730 Legalizacja butli medycznych (2l, 10l, 40l) szt 50 Transport butli medycznych* dostawa 24 szacunkowo transport raz w miesiącu ZDANIE NR 3 Azot ciekły kg 1 400 Dostawa raz w tygodniu (ok. 30 kg).
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.15.00 - Gazy medyczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przedstawi następujące dokumenty zgodnie z ustawą Prawo Farmaceutyczne z dnia 6 września 2001r : 1. pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego - dla każdego z wymienionych produktów - wydane przez Ministra Zdrowia 2. zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego 3. zezwolenie na wytwarzanie produktu leczniczego wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego - dotyczy tylko produktów leczniczych wytwarzanych bezpośrednio przez Dostawcę.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Razem z ofertą Wykonawca zobowiązany będzie złożyć następujące dokumenty niewymienione powyżej: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - Załącznik Nr 1 2) Formularze cenowe w zakresie wybranych przez wykonawcę zadań od 1 do 3 - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - Załączniki Nr 2 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - Załącznik Nr 3
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin dostawy - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne zmiany umowy: Zadanie Nr 1: 1. Wszelkie zmiany lub uzupełnienia niniejszej umowy, w tym rozszerzenie przedmiotu umowy lub zmiana warunków jej realizacji , mogą nastąpić jedynie w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem tego zakazu podlega unieważnieniu. 3. Zastrzega się, że strony mogą dokonać zmiany postanowień umowy dotyczących tylko obniżenia cen, oprócz wskazanych w paragrafie 5 ust. 1 lit a) - b), również w następujących sytuacjach, które powinny zostać spełnione łącznie : a) producent (wytwórca) towaru wprowadził go do obrotu w cenie promocyjnej, b) zmiana ceny jest niższa niż oferowana przez Wykonawcę w Formularzu cenowym, c) zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego, 4. Umowa może również zostać zmieniona w przypadku: a) zaprzestania produkcji, b) klęski żywiołowe, strajki, zamieszki, konflikty zbrojne, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie. Zadanie Nr 2: 1. Wszelkie zmiany lub uzupełnienia niniejszej umowy, w tym rozszerzenie przedmiotu umowy lub zmiana warunków jej realizacji , mogą nastąpić jedynie w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem tego zakazu podlega unieważnieniu. 3. Zastrzega się, że strony mogą dokonać zmiany postanowień umowy dotyczących tylko obniżenia cen zawartych w formularzu cenowym - Załączniku Nr 2/ Zadanie Nr 2, również w następujących sytuacjach, które powinny zostać spełnione łącznie : d) producent (wytwórca) towaru wprowadził do obrotu ceny promocyjne w asortymencie przedmiotu umowy, e) zmiana ceny jest niższa niż oferowana przez Wykonawcę w Formularzu cenowym, f) zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego, 4. Umowa może również zostać zmieniona w przypadku: c) zmiany pojemności butli d) zaprzestania produkcji, e) klęski żywiołowe, strajki, zamieszki, konflikty zbrojne, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie. Zadanie Nr 3: 1. Wszelkie zmiany lub uzupełnienia niniejszej umowy, w tym rozszerzenie przedmiotu umowy lub zmiana warunków jej realizacji , mogą nastąpić jedynie w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem tego zakazu podlega unieważnieniu. 3. Zastrzega się, że strony mogą dokonać zmiany postanowień umowy dotyczących tylko obniżenia cen zawartych w formularzu cenowym - Załączniku Nr 2/ Zadanie Nr 3, również w następujących sytuacjach, które powinny zostać spełnione łącznie : g) producent (wytwórca) towaru wprowadził do obrotu ceny promocyjne w asortymencie przedmiotu umowy, h) zmiana ceny jest niższa niż oferowana przez Wykonawcę w Formularzu cenowym, i) zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego, 4. Umowa może również zostać zmieniona w przypadku: f) zaprzestania produkcji, g) klęski żywiołowe, strajki, zamieszki, konflikty zbrojne, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.108spzoz.elk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ
Ul. Kościuszki 30
19-300 Ełk
Pokój nr 4 Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2016 godzina 09:30, miejsce: 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ Ul. Kościuszki 30 19-300 Ełk Pokój nr 22 Kancelaria Ogólna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 26.07.2016.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Sukcesywne dostawy artykułów ogólnospożywczych przeznaczonych do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A
- Sukcesywne dostawy nabiału przeznaczonego do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A
- Sukcesywne dostawy mięsa, wędlin i drobiu przeznaczonego do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A
- Sukcesywne dostawy owoców i warzyw przeznaczonych do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A
- Sukcesywne dostawy pieczywa przeznaczonego do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A
- Sukcesywna dostawa i rozładunek soli drogowej niezbrylającej się w siedzibie zamawiającego Ełk, ul. Suwalska 38
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa gazów medycznych
- Systematyczna dostawa tlenu medycznego dla SPZOZ RM-MEDITRANS SPRiTS Siedlce
- Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiornika i transportem butli dla "Olmedica" w Olecku Sp. z o.o.
- Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą butli i zbiorników
- DOSTAWY GAZÓW MEDYCZNYCH - PODTLENEK AZOTU WRAZ Z DZIERŻAWĄ BUTLI
- Sukcesywne dostawy gazów medycznych i niemedycznych w butlach, tlenu ciekłego do zbiornika kriogenicznego wraz z infrastrukturą umożliwiającą odbiór i magazynowanie tlenu ciekłego na potrzeby Ze (...)
więcej: Gazy medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.