eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceRealizacja kampanii wizerunkowo-produktowej w mediach (internet/ prasa/ telewizja)/ Z-6/I/2015/PNT

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-22

Katowice: Realizacja kampanii wizerunkowo-produktowej w mediach (internet/ prasa/ telewizja)/ Z-6/I/2015/PNT
Numer ogłoszenia: 91606 - 2015; data zamieszczenia: 22.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 29882 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Park Naukowo-Technologiczny "Euro-Centrum" Sp. z o.o., ul. Ligocka 103, 40-568 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 78 34 300, faks 32 250 47 85.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja kampanii wizerunkowo-produktowej w mediach (internet/ prasa/ telewizja)/ Z-6/I/2015/PNT.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje realizację kampanii wizerunkowo-produktowej Zamawiającego w mediach (internet prasa telewizja) w związku z Projektem pt. Utworzenie Parku Naukowo-Technologicznego Euro-Centrum - rozwój i zastosowanie nowych technologii w obszarze poszanowania energii i jej odnawialnych źródeł realizowanym w ramach Osi Priorytetowej 5: Dyfuzja innowacji; Działanie 5.3: Wspieranie Ośrodków Innowacyjności Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka; finansowanym ze środków Unii Europejskiej oraz środków budżetu Państwa; w związku z umową o udzielenie wsparcia z dnia 08 października 2010 r. o nr POIG.05.03.00-00-010/10-07. Zamawiający informuje, że kampania medialna będzie realizowana w oparciu o Strategię wizerunkowo-produktową Projektu (która zostanie przekazana Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa w sprawie udzielenia zamówienia), ze szczególnym uwzględnieniem: 1. części sprzedażowej dotyczącej: 1) szkoleń (z zakresu systemów grzewczych, kolektorów i systemów słonecznych, wentylacji); 2) laboratoriów i usług badawczych (Centrum Testowania Systemów Solarnych, Laboratorium Badań Właściwości Cieplnych, Laboratorium Procesów w Budownictwie Energooszczędnym, Laboratorium Inteligentnych Sieci Energetycznych), 3) DATA CENTER; 2. części wizerunkowej Parku, skoncentrowanego na rozwoju technologii energooszczędnych i poszanowaniu energii w budynkach. Działania promocyjne Projektu w internecie, prasie i telewizji będą prowadzone w branżowych mediach związanych z zagadnieniami poszanowania energii, odnawialnymi źródłami energii czy ochrony środowiska oraz w krajowych i regionalnych mediach opiniotwórczych, zgodnie z poniższą specyfikacją: ZAKRES nr 1 - Internet: 1. Kampania CPC obejmująca emisję reklamy w formie linków sponsorowanych i mix nośników graficznych w wyszukiwarce o największym udziale na polskim rynku. Ilość kliknięć: co najmniej 20 000 osiągniętych w całym okresie trwania kampanii. 1) Reklama linków sponsorowanych prowadzona będzie w oparciu o frazy dotyczące inwestycji, ekologii, ochrony środowiska, odnawialnych i alternatywnych źródeł energii, technologii IT oraz pośrednich. 2) Proponowane słowa kluczowe: a) w odniesieniu do data center: kolokacja serwera, serwery dedykowane, data center, serwerownia, przechowywanie danych, szafy RACK, archiwizacja danych, usługi serwerowe, serwery VPN, przechowywanie danych wrażliwych, bezpieczna serwerownia, niezawodna serwerownia, kolokacja szafy RACK b) w odniesieniu do szkoleń: szkolenia ekologiczne, szkolenia OZE, szkolenia z ekologii, szkolenia dla instalatorów OZE, praktyka instalatorska szkolenia, systemy ogrzewania OZE szkolenia, systemy ogrzewania szkolenia, instalacje OZE szkolenia, szkolenia dla firm instalatorskich, szkolenia z odnawialnych źródeł energii, szkolenia dla instalatorów kolektorów słonecznych, szkolenia wentylacja; c) w odniesieniu do laboratoriów: blowerdoor, badania korozyjne, budownictwo energooszczędne, komora klimatyczna, badania starzeniowe, badania materiałów budowlanych, testy szczelności, laboratoria euro-centrum, testowanie systemów solarnych, centrum testowania systemów solarnych, badania właściwości cieplnych budynków, laboratoria badań właściwości cieplnych budynków, procesy w budownictwie energooszczędnym, testy materiałów budowlanych, budownictwo energooszczędne badania, audyt energetyczny, symulator promieniowania, sztuczne słońce, testy kolektorów słonecznych, komora korozyjna, badania termowizją, laboratorium budowlane; d) w zakresie wizerunkowym: budownictwo energooszczędne, budownictwo pasywne, ekologiczna firma, ekologiczne źródła energii, materiały energooszczędne, materiały pasywne, odnawialne źródła energii, OZE, technologia energii odnawialnej, źródła energii odnawialnej, park innowacji, park naukowo-technologiczny. 3) w drugim etapie retargeting w reklamie graficznej; 4) Targetowanie: kraj, z zastrzeżeniem przeznaczenia min. 60% budżetu na województwa: śląskie, małopolskie, opolskie, dolnośląskie; świętokrzyskie; 5) Współczynnik CTR dla kampanii powinien wynieść 4,5%. 2. Reklama w sieci kontekstowej na przykładowe słowa: instalacja, ogrzewanie, technologia, bp, dystrybucja, czujnik, detektor, transport, firma, biznes, energia, ekologia, ekologiczny, energia, oszczędzać, oszczędny, energooszczędny, energooszczędnie, ceny energii, system ogrzewania, ogrzewanie, ochrona środowiska, ochrona, odnawialne, środowisko, paliwo, Unia Europejska, pobór energii, energia odnawialna, energia alternatywna, firma eko, prąd, powierzchnia, biuro, wynajem, środowisko, agencja nieruchomości, for rent, grzanie, grzejnik, EKO, promocja, oze. Formaty nośników graficznych - tradycyjny (Bll, Dbll, Sky, rectangle). Ilość kliknięć: co najmniej 20 000 w całym okresie realizacji kampanii. Okres kampanii internetowej obejmie 12 tygodni. O ile w okresie realizacji kampanii, w celu osiągnięcia efektów kampanii, konieczna będzie modyfikacja graficzna reklam, Wykonawca będzie obowiązany do dokonania takich zmian we własnym zakresie. W ramach modyfikacji graficznych Wykonawca będzie obowiązany do ich oznaczenia w sposób zgodny z Systemem Identyfikacji Wizualnej Parku Naukowo-Technologicznego Euro-Centrum Sp. z o.o.; wytycznymi dot. promocji projektu Utworzenie Parku Naukowo-Technologicznego Euro-Centrum - rozwój i zastosowanie nowych technologii w obszarze poszanowania energii i jej odnawialnych źródeł zawartych w Przewodniku w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013 dla beneficjentów i instytucji zaangażowanych we wdrażanie programu i wynikające z Rozporządzenia Komisji (WE) nr 1828/2006 (art. 7 i 8) zamieszczone pod adresem: http://www.parp.gov.pl/index/more/5296. ZAKRES nr 2 - Prasa 1. Miesięczniki branżowe - reklama ? strony + artykuł sponsorowany (1 kolumna) w 2 niezależnych miesięcznikach kierowanych do branży instalatorskiej, zajmujących się tematyką energii odnawialnej, instalacji grzewczych, instalacji c.o., wentylacji, budownictwa energooszczędnego, np. Rynek Instalacyjny, Magazyn Instalatora lub inne zaproponowane przez Wykonawcę, spełniające kryteria kampanii. Liczba emisji: 1 dla każdego tytułu. O średnim miesięcznym nakładzie nie mniejszym niż 10 tys. egzemplarzy (według danych z ostatniego kwartału 2014 r.). 2. Miesięcznik gospodarczy - reklama ? strony w miesięczniku o tematyce gospodarczej, wydanie magazynowe, kierowanych do menadżerów średniego i wyższego szczebla, np. Magazyn Forbes lub inny zaproponowany przez Wykonawcę, spełniający kryteria kampanii. Targetowanie: Śląsk. Liczba emisji: 1. O średnim miesięcznym nakładzie nie mniejszym niż 5 tys. egzemplarzy (według danych z ostatniego kwartału 2014 r.). 3. Tygodnik - reklama ? strony w tygodniku sektora górniczego i okołogórniczego, poruszającego tematykę energetyki i ekologii, np. Trybuna Górnicza lub inny tygodnik zaproponowany przez Wykonawcę, spełniający kryteria kampanii. Liczba emisji: 1. O średnim tygodniowym nakładzie nie mniejszym niż 70 tys. egzemplarzy (według danych z ostatniego kwartału 2014 r.). 4. Prasa codzienna - reklama ? strony w dzienniku o zasięgu katowicko-bielskim, wydanie magazynowe, w dwóch niezależnych tytułach o wysokim udziale w regionalnym rynku sprzedaży (z wyłączeniem tabloidów); poruszających tematykę: gospodarczą, społeczno-polityczną, naukową, nowe technologie, kulturę; popularnych wśród czytelników aktywnych zawodowo, z wykształceniem średnim lub wyższym, zajmujących stanowiska menadżerskie wyższego lub średniego szczebla, specjaliści, wolne zawody; np. Dziennik Zachodni, Gazeta Wyborcza, Dziennik Gazeta Prawna lub inne zaproponowane przez Wykonawcę. Wydanie: piątek. Liczba emisji: 1 dla każdego tytułu. O średnim dziennym nakładzie nie mniejszym niż 25 tys. egzemplarzy (według danych z ostatniego kwartału 2014 r.). ZAKRES nr 3 - Telewizja Emisja reklamy w telewizji biznesowej lub informacyjnej, antena ogólnopolska, np. TVN Biznes i Świat, Polsat News, TVP Info lub inna stacja zaproponowana przez Wykonawcę, spełniające kryteria kampanii. Ilość spotów: 75. Emisja w godzinach: 6:00-22:00, z czego minimum 50% w godzinach: 18:00-22:00. Długość spotu: 30s. Długość kampanii: 4 tygodnie. O wskaźniku AMR min. 15 tys. (według danych z ostatniego kwartału 2014 r.). Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do wskazania konkretnych mediów spełniających wskazane wyżej kryteria wraz z podaniem ich nazw/tytułów w informacji medialnej stanowiącej załącznik nr 9 do siwz. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jak niżej: zakres nr 1 - obejmujący realizację kampanii wizerunkowo-produktowej w internecie, z zakresem rzeczowym, o którym mowa w pkt. 3.5.1 siwz; zakres nr 2 - obejmujący realizację kampanii wizerunkowo-produktowej w prasie, z zakresem rzeczowym, o którym mowa w pkt. 3.5.2 siwz; zakres nr 3 - obejmujący realizację kampanii wizerunkowo-produktowej w telewizji, z zakresem rzeczowym, o którym mowa w pkt. 3.5.3 siwz.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: amówienie udzielane jest w związku z Projektem pod nazwą Utworzenie Parku Naukowo - Technologicznego Euro-Centrum - rozwój i zastosowanie nowych technologii w obszarze poszanowania energii i jej odnawialnych źródeł; realizowanym w ramach Osi Priorytetowej 5: Dyfuzja innowacji; Działanie 5.3: Wspieranie Ośrodków Innowacyjności Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka; finansowanym ze środków Unii Europejskiej oraz środków budżetu Państwa.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fabryka Komunikacji Społecznej s.c. Paweł Prochenko, Ireneusz Stankiewicz, ul. Filtrowa 75, lok. 22, 02-032 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120625,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 76267,13

  • Oferta z najniższą ceną: 68603,25 / Oferta z najwyższą ceną: 102705,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.