To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-06-17
Gdynia: D25M/252/7-17rj/16 Przetarg nieograniczony na usługi serwisowe aparatury radiologicznej firmy Siemens
Numer ogłoszenia: 91629 - 2016; data zamieszczenia: 17.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 124452 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o., ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 72 60 124, faks 58 72 60 338.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spólka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: D25M/252/7-17rj/16 Przetarg nieograniczony na usługi serwisowe aparatury radiologicznej firmy Siemens.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisu aparatury medycznej firmy Siemens wykorzystywanej w Zakładzie Medycyny Nuklearnej i Zakładzie Diagnostyki Obrazowej Szpitali Wojewódzkich w Gdyni. Zamówienie podzielone zostało na trzy Zadania: Zadanie nr 1 Świadczenie usług pogwarancyjnej obsługi serwisowej urządzeń firmy Siemens w Zakładzie Medycyny Nuklearnej (lokalizacja Szpital Morski im. PCK ul. Powstania Styczniowego 1) Zakres wymaganych czynności w ramach obsługi serwisowej: Dla pozycji od 1 do 5: Przeglądy okresowe Regularne przeglądy okresowe interwały i zakres przeglądów według wymagań producenta; terminy przeglądów uzgodnione z ZAMAWIAJĄCYM. Sprawdzenie bezpieczeństwa mechanicznego. Kontrola występowania usterek zewnętrznych. Inspekcja zużycia części. Oczyszczenie dróg chłodzenia i odprowadzania ciepła. Smarowanie ruchomych części mechanicznych. Sprawdzenie bezpieczeństwa elektrycznego. Konserwacja softwareu systemowego i aplikacyjnego Porządkowanie przestrzeni dyskowej i bazy danych. Sprawdzenie funkcjonowania urządzenia i jego gotowości do pracy. Dokumentacja przeglądów. Kontrola jakości podczas przeglądów okresowych Sprawdzenie jakości obrazu. Sprawdzenie wartości pomiarowych i aplikacyjnych aparatury. Przeprowadzenie czynności korygujących ustawienie i regulacja odpowiednich wartości nastawień w przypadkach ich odchylenia od wartości optymalnych. Modyfikacje Przeprowadzenie, środków zapobiegawczych w celu zwiększenia bezpieczeństwa pracy urządzenia. Wykonanie zalecanych przez producenta aktualizacji softwareu systemowego i aplikacyjnego. Części zamienne Dostawa materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przeglądów. Czas pracy serwisu Praca inżynierów serwisu w normalnych godzinach wykonywania usług serwisowych, to jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:00, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Zadanie nr 2 Świadczenie usług pogwarancyjnej obsługi serwisowej urządzeń firmy Siemens w Zakładzie Diagnostyki Obrazowej (lokalizacja Szpital Morski im. PCK ul. Powstania Styczniowego1 pozycja od 1do 7 lokalizacja Szpital Św. Wincentego a Paulo ul. Wójta Radtkego 1 pozycja od 8 do 10). Zakres wymaganych czynności w ramach obsługi serwisowej: Dla pozycji 1: Przeglądy okresowe Regularne przeglądy okresowe interwały i zakres przeglądów według wymagań producenta; terminy przeglądów uzgodnione z ZAMAWIAJĄCYM. Sprawdzenie bezpieczeństwa mechanicznego. Kontrola występowania usterek zewnętrznych. Inspekcja zużycia części. Oczyszczenie dróg chłodzenia i odprowadzania ciepła. Smarowanie ruchomych części mechanicznych. Sprawdzenie bezpieczeństwa elektrycznego. Konserwacja softwareu systemowego i aplikacyjnego Porządkowanie przestrzeni dyskowej i bazy danych. Sprawdzenie funkcjonowania urządzenia i jego gotowości do pracy. Dokumentacja przeglądów. Kontrola jakości podczas przeglądów okresowych Sprawdzenie jakości obrazu. Sprawdzenie wartości pomiarowych i aplikacyjnych aparatury z wykorzystaniem, w razie potrzeby, specjalistycznej aparatury pomiarowej i fantomów. Przeprowadzenie czynności korygujących ustawienie i regulacja odpowiednich wartości nastawień w przypadkach ich odchylenia od wartości optymalnych. Zdalna diagnostyka Wykorzystanie systemu zdalnej diagnostyki (SRS) do stałego monitorowania parametrów pracy urządzenia. Wykorzystanie systemu SRS do zdalnej diagnostyki i naprawy uszkodzeń. Utrzymanie infrastruktury SRS łącznie z pokryciem kosztów użytkowania linii telekomunikacyjnej. Dotyczy aparatury wyposażonej w SRS. Naprawy Interwencje na wezwanie praca w miejscu lokalizacji aparatury wraz z dojazdem inżyniera. Diagnozowanie błędów, usuwanie usterek oraz likwidowanie szkód powstałych w wyniku naturalnego zużycia części. Kontrola urządzenia po przeprowadzonej naprawie. Dokumentacja interwencji serwisowych. Modyfikacje Przeprowadzenie, środków zapobiegawczych w celu zwiększenia bezpieczeństwa pracy urządzenia. Wykonanie zalecanych przez producenta aktualizacji softwareu systemowego i aplikacyjnego. Wykonanie zalecanych przez producenta modyfikacji urządzenia. Części zamienne i komponenty specjalne Dostawy części zamiennych w celu zastąpienia części, które na skutek naturalnych procesów uległy całkowitemu zużyciu lub stały się nieprzydatnymi do dalszej eksploatacji, za wyjątkiem komponentów specjalnych tj. lamp rentgenowskich i detektorów promieniowania, a także materiałów eksploatacyjnych i elementów wyposażenia dodatkowego. Dostawy materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przeglądów. Dostawy materiałów do przeprowadzanych modyfikacji. Pomoc aplikacyjna W zakresie wsparcia technicznego przez inżyniera serwisu. Czas pracy serwisu Praca inżynierów serwisu w normalnych godzinach wykonywania usług serwisowych, to jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:00, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Dodatkowe informacje: Powyższy zakres czynności obowiązuje maksymalnie do 31.12.2017r., po tej dacie obowiązuje zakres czynności jak dla pozycji nr 2,4,5,6,7,8,9,10. Dla pozycji 3: Przeglądy okresowe Regularne przeglądy okresowe interwały i zakres przeglądów według wymagań producenta; terminy przeglądów uzgodnione z ZAMAWIAJĄCYM. Sprawdzenie bezpieczeństwa mechanicznego. Kontrola występowania usterek zewnętrznych. Inspekcja zużycia części. Oczyszczenie dróg chłodzenia i odprowadzania ciepła. Smarowanie ruchomych części mechanicznych. Sprawdzenie bezpieczeństwa elektrycznego. Konserwacja softwareu systemowego i aplikacyjnego. Porządkowanie przestrzeni dyskowej i bazy danych. Sprawdzenie funkcjonowania urządzenia i jego gotowości do pracy. Dokumentacja przeglądów. Kontrola jakości podczas przeglądów okresowych Sprawdzenie jakości obrazu. Sprawdzenie wartości pomiarowych i aplikacyjnych aparatury z wykorzystaniem, w razie potrzeby, specjalistycznej aparatury pomiarowej i fantomów. Przeprowadzenie czynności korygujących ustawienie i regulacja odpowiednich wartości nastawień w przypadkach ich odchylenia od wartości optymalnych. Zdalna diagnostyka Wykorzystanie systemu Siemens Remote Services (SRS) do stałego monitorowania parametrów pracy urządzenia. Wykorzystanie systemu SRS do zdalnej diagnostyki i naprawy uszkodzeń. Utrzymanie infrastruktury SRS łącznie z pokryciem kosztów użytkowania linii telekomunikacyjnej. Dotyczy aparatury wyposażonej w SRS. Naprawy Interwencje na wezwanie praca w miejscu lokalizacji aparatury wraz z dojazdem inżyniera. Diagnozowanie błędów, usuwanie usterek oraz likwidowanie szkód powstałych w wyniku naturalnego zużycia części. Kontrola urządzenia po przeprowadzonej naprawie. Dokumentacja interwencji serwisowych. Modyfikacje Przeprowadzenie, środków zapobiegawczych w celu zwiększenia bezpieczeństwa pracy urządzenia. Wykonanie zalecanych przez producenta aktualizacji softwareu systemowego i aplikacyjnego. Wykonanie zalecanych przez producenta modyfikacji urządzenia. Części zamienne i komponenty specjalne Dostawy komponentów specjalnych, to jest lamp rentgenowskich i detektorów promieniowania, w celu zastąpienia tych, które na skutek naturalnych procesów uległy całkowitemu zużyciu lub stały się nieprzydatnymi do dalszej eksploatacji. Dostawy części zamiennych w celu zastąpienia części, które na skutek naturalnych procesów uległy całkowitemu zużyciu lub stały się nieprzydatnymi do dalszej eksploatacji, za wyjątkiem materiałów eksploatacyjnych i elementów wyposażenia dodatkowego. Dostawy materiałów do przeprowadzanych modyfikacji. Dostawy materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przeglądów. Pomoc aplikacyjna W zakresie wsparcia technicznego przez inżyniera serwisu. Czas pracy serwisu Praca inżynierów serwisu w normalnych godzinach wykonywania usług serwisowych, to jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:00, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Dla pozycji 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10: Przeglądy okresowe Regularne przeglądy okresowe interwały i zakres przeglądów według wymagań producenta; terminy przeglądów uzgodnione z ZAMAWIAJĄCYM. Sprawdzenie bezpieczeństwa mechanicznego. Kontrola występowania usterek zewnętrznych. Inspekcja zużycia części. Oczyszczenie dróg chłodzenia i odprowadzania ciepła. Smarowanie ruchomych części mechanicznych. Sprawdzenie bezpieczeństwa elektrycznego. Konserwacja softwareu systemowego i aplikacyjnego Porządkowanie przestrzeni dyskowej i bazy danych. Sprawdzenie funkcjonowania urządzenia i jego gotowości do pracy. Dokumentacja przeglądów. Kontrola jakości podczas przeglądów okresowych Sprawdzenie jakości obrazu. Sprawdzenie wartości pomiarowych i aplikacyjnych aparatury. Ustawienie i regulacja odpowiednich wartości nastawień w przypadkach ich odchylenia od wartości optymalnych. Modyfikacje Przeprowadzenie, środków zapobiegawczych w celu zwiększenia bezpieczeństwa pracy urządzenia wraz z wymaganymi i zalecanymi przez producenta modyfikacjami. Części zamienne Dostawa materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przeglądów. Czas pracy serwisu Praca inżynierów serwisu w normalnych godzinach wykonywania usług serwisowych, to jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:00, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Zadanie nr 3: Świadczenie usług pogwarancyjnej obsługi serwisowej urządzeń firmy Siemens Intensywny Nadzór Kardiologiczny lokalizacja Szpital Św. Wincentego a Paulo ul. Wójta Radtkego 1. Przeglądy okresowe Regularne przeglądy okresowe interwały i zakres przeglądów według wymagań producenta; terminy przeglądów uzgodnione z ZAMAWIAJĄCYM. Sprawdzenie bezpieczeństwa mechanicznego. Kontrola występowania usterek zewnętrznych. Inspekcja zużycia części. Oczyszczenie dróg chłodzenia i odprowadzania ciepła. Smarowanie ruchomych części mechanicznych. Sprawdzenie bezpieczeństwa elektrycznego. Konserwacja softwareu systemowego i aplikacyjnego Porządkowanie przestrzeni dyskowej i bazy danych. Sprawdzenie funkcjonowania urządzenia i jego gotowości do pracy. Dokumentacja przeglądów. Kontrola jakości podczas przeglądów okresowych Sprawdzenie jakości obrazu. Sprawdzenie wartości pomiarowych i aplikacyjnych aparatury z wykorzystaniem, w razie potrzeby, specjalistycznej aparatury pomiarowej i fantomów. Przeprowadzenie czynności korygujących ustawienie i regulacja odpowiednich wartości nastawień w przypadkach ich odchylenia od wartości optymalnych. Zdalna diagnostyka Wykorzystanie systemu Siemens Remote Services (SRS) do stałego monitorowania parametrów pracy urządzenia. Wykorzystanie systemu SRS do zdalnej diagnostyki i naprawy uszkodzeń. Utrzymanie infrastruktury SRS łącznie z pokryciem kosztów użytkowania linii telekomunikacyjnej. Dotyczy aparatury wyposażonej w SRS. Naprawy Interwencje na wezwanie praca w miejscu lokalizacji aparatury wraz z dojazdem inżyniera. Diagnozowanie błędów, usuwanie usterek oraz likwidowanie szkód powstałych w wyniku naturalnego zużycia części. Kontrola urządzenia po przeprowadzonej naprawie. Dokumentacja interwencji serwisowych. Modyfikacje Przeprowadzenie, środków zapobiegawczych w celu zwiększenia bezpieczeństwa pracy urządzenia. Wykonanie zalecanych przez producenta aktualizacji softwareu systemowego i aplikacyjnego. Wykonanie zalecanych przez producenta modyfikacji urządzenia. Części zamienne i komponenty specjalne Dostawy komponentów specjalnych, to jest lamp rentgenowskich i detektorów promieniowania, w celu zastąpienia tych, które na skutek naturalnych procesów uległy całkowitemu zużyciu lub stały się nieprzydatnymi do dalszej eksploatacji. Dostawy części zamiennych w celu zastąpienia części, które na skutek naturalnych procesów uległy całkowitemu zużyciu lub stały się nieprzydatnymi do dalszej eksploatacji, za wyjątkiem materiałów eksploatacyjnych i elementów wyposażenia dodatkowego. Dostawy materiałów do przeprowadzanych modyfikacji. Dostawy materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przeglądów. Pomoc aplikacyjna W zakresie wsparcia technicznego przez inżyniera serwisu. Czas pracy serwisu Praca inżynierów serwisu w normalnych godzinach wykonywania usług serwisowych, to jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:00, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Siemens Healthcare Sp. z o.o., ul. Żupnicza 11, 03-821 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120999,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 148825,20
Oferta z najniższą ceną: 148825,20 / Oferta z najwyższą ceną: 148825,20
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Siemens Healthcare Sp. z o.o., ul. Żupnicza 11, 03-821 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 165347,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 220981,92
Oferta z najniższą ceną: 220981,92 / Oferta z najwyższą ceną: 220981,92
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Siemens Healthcare Sp. z o.o., ul. Żupnicza 11, 03-821 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 520000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 639600,00
Oferta z najniższą ceną: 639600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 639600,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Badawczo-dydaktyczna czworonożna platforma krocząca.
- Usługa serii szkoleń rozwijających kompetencje kadry Uniwersytetu Morskiego w Gdyni zaangażowanej w realizację procesu kształcenia w UMG w zakresie projektowania uniwersalnego
- Wykonanie badań ferromagnetycznych wraz z oczyszczeniem dna z przeszkód na rzece Elbląg na odcinku P2 - Port w ramach projektu inwestycyjnego pn. Budowa drogi wodnej łączącej Zalew Wiślany z Zatoką Gd
- Usługa polegająca na fizycznej ochronie obiektów i mienia Urzędu Morskiego w Gdyni znajdujących się na terenie Bazy Oznakowania Nawigacyjnego w Gdańsku, ul. Pokładowa 9
- Wyk. rob. bud. dla zad. pn: "Dostosowanie SP. Nr 34 z Oddz. Int. im. Leonida Teligi w Gdyni wraz z zagospod. terenu, inf. tech. i przebudową istniejącego budynku szkoły do potrzeb osób z niep."
- Dostawa do siedziby zamawiającego sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych i oprogramowani
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa serwisowa sprzętu patomorfologicznego
- Obsługa serwisowa aparatury ultrasonograficznej.
- Świadczenie kompleksowej usługi serwisowej urządzeń w Centralnej Sterylizatorni
- Wykonanie usługi przeglądów, konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego dla SPZOZ w Choszcznie
- Przeglądy techniczne i serwisowanie Tomografu komputerowego Revolution Maxima o nr seryjnym CBDMG2200145HM i AW Serwer o nr seryjnym CZ223307VQ
- Serwis aparatury medycznej
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.