To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-04-28
Warszawa: Wykonanie robót budowlanych w obiekcie Urzędu do Spraw Cudzoziemców przy ul. Koszykowej 16 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 91651 - 2014; data zamieszczenia: 28.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 47261 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd do Spraw Cudzoziemców, Koszykowa 16, 00-564 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6270680, faks 022 8454980, 6014339.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w obiekcie Urzędu do Spraw Cudzoziemców przy ul. Koszykowej 16 w Warszawie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu III piętra budynku Urzędu do Spraw Cudzoziemców przy ul. Koszykowej 16 w Warszawie. 1. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje w szczególności: 1) wymianę istniejącej instalacji elektrycznej administracyjnej (II etap) oraz zapewnienie działania oświetlenia klatki schodowej (spocznika) poprzez tymczasowe podłączenie go do rozdzielnicy głównej, 2) wykonanie sufitów podwieszonych - modułowych, koloru białego, o wymiarach 60 x 60 cm, mineralnych, gładkich na systemowej podkonstrukcji - na korytarzach, w łazienkach oraz na klatce schodowej, 3) remont pomieszczeń sali konferencyjnej, 4) malowanie wszystkich ścian, sufitów pomieszczeń biurowych, korytarzy (w tym spocznika), pomieszczenia socjalnego, 5) remont toalet obejmujący wymianę glazury, terakoty oraz białego montażu wraz z osprzętem, 6) wymianę podłóg polegającą na usunięciu zużytej wykładziny dywanowej, usunięciu parkietu, przygotowaniu podłoża do ułożenia oraz ułożenie nowej wykładziny dywanowej w płytach o wysokości runa nie mniejszej niż 7 mm, 7) wymianę drzwi we wszystkich pomieszczeniach biurowych, toaletach oraz w pomieszczeniu socjalnym na drzwi fornirowane, a także wymianę drzwi na klatce schodowej na drzwi o odporności ogniowej EI 30. 8) sporządzenie dokumentacji powykonawczej obejmującej: a) naniesienie ewentualnych zmian, w tym nowych tras przewodów, w projekcie wykonawczym instalacji elektrycznej administracyjnej i instalacji teletechnicznych , b) protokoły badań i sprawdzeń instalacji, c) dokumenty potwierdzające, że zastosowane w instalacji materiały zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r., Nr 92, poz. 881 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) i posiadają one wymagane parametry, d) oświadczenie kierownika o zgodności wykonania robót z dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami, e) oświadczenie kierownika o doprowadzeniu terenu robót do porządku i należytego stanu. Przedmiot zamówienia nie obejmuje dostawy opraw oświetleniowych wymienionych w załącznikach do SIWZ, tj. w Załączniku nr 1 oraz w Załączniku nr 3 cz. 2 - oświetlenie, a także dostawy i montażu systemu audio - video, ekranów projekcyjnych oraz rolet okiennych. Zamawiający posiada oprawy oświetleniowe typu: CIMI 1 x 14W , OMEGA2N 3 x 14W T16, Voyager ALU LED, Jupiter 2 2 x 35W, CRUZ 205H 1 x 26W, CRUZ 205H 2 x 26W, Voyager LED AREA, Voyager LED ROUTE i przekaże je protokolarnie Wykonawcy wyłonionemu w niniejszym postępowaniu. Przedmiot zamówienia obejmuje wyłącznie montaż opraw oświetleniowych oraz ich podłączenie do wymienianej instalacji elektrycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w SIWZ wraz z załącznikami.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.25.00 - Awaryjny sprzęt elektryczny 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.43.10 - Układanie kabli 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia 45.31.73.00 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 46.26.23.21 - 46.26.23.21 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.43.21.20 - Instalowanie nawierzchni podłogowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "DRA-BUD" Paweł Draber
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "DRA-BUD" Paweł Draber
- Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Paweł Draber, ul. Reymonta 16A, 96-500 Sochaczew, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 481768,17 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 365000,00
Oferta z najniższą ceną: 365000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 730000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu analizy finansowej i sprawozdawczości finansowej.
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego wyjałowionych plastrów do zatrzymywania krwawienia
- 108/2025 Prowadzenie bieżącej konserwacji i utrzymanie w ruchu instalacji gazowych, c. o. oraz instalacji wod-kan w zasobach administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynkach (wraz z terenem przyległym) zlokalizowanych w Ostrołęce, Radomiu i Warszawie.
- Świadczenie usług profilaktycznej opieki zdrowotnej w zakresie medycyny pracy dla pracowników Kancelarii Senatu i osób przyjmowanych do pracy.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 16 m 21, część nr 2: Warecka 4/6 m 14, cześć nr 3: al. "Solidarności" 82 m 5
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni i przepompowni ścieków, ujęć wody, budynków Urzędu Gminy w Gniewoszowie oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
- Remont łazienek w budynku internatu Zespołu Szkół im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Remont wnętrza parteru budynku biurowego - kopii spichlerza ze Skandawy w Muzeum Budownictwa Ludowego - Parku Etnograficznym w Olsztynku
- Modernizacja pochylni i naświetli piwnicznych oraz pomieszczeń archiwum w budynku A2
- "Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy"
- Prace adaptacyjne i remontowe związane z dostosowaniem budynku i pomieszczeń do funkcji Klubu Samopomocy w Tarnawce
więcej: Awaryjny sprzęt elektryczny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.