Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-02
Białystok: Przetarg nieograniczony na dostawy sprzętu informatycznego (urządzenia komputerowe) (sprawa nr 15/ZP/WŁ/08)
Numer ogłoszenia: 91656 - 2008; data zamieszczenia: 02.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Oddział Straży Granicznej im. gen. Henryka Minkiewicza, ul. Bema 100, 15-370 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7145171, fax 085 7484218.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.podlaski.strazgraniczna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawy sprzętu informatycznego (urządzenia komputerowe) (sprawa nr 15/ZP/WŁ/08).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej sprzętu informatycznego (urządzeń komputerowych) zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1a do SIWZ. Zadanie nr 2 Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej sprzętu informatycznego (urządzeń komputerowych) zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1b do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przez ofertę częściową Zamawiający rozumie cały asortyment obejmujący zadanie nr 1 lub zadanie nr 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie ofertę , w której zaoferowany asortyment posiada parametry nie gorsze niż określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia oraz jest kompatybilny (współpracujący) ze zbudowanym systemem posiadanym przez Zamawiającego. W przypadku złożenia oferty równoważnej Wykonawca jest zobowiązany zgodnie z artykułem 30 ust. 5 ustawy Prawo o zamówieniach publicznych wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego - wykaz ten należy sporządzić w formie tabeli porównawczej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.23.11.00 - Komputery Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.21.33.00 - Komputery przenośne Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia . Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków. Nie spełnienie chociażby jednego z wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2) oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 pkt.1-4 ustawy prawo zamówień publicznych - zgodne w treści z załączonym do SIWZ wzorem -Załącznik nr 4.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podlaski.syrazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podlaski Oddział Straży Granicznej Białystok ul. Bema 100 kod 15-370 Sekcja Zamówień Publicznych Wydział Finansów budynek nr 8, pokój nr 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Kancelarii Jawnej Wydziału Prezydialnego POSG w Białymstoku przy ul. Bema 100, bud. 2 pok. 100A (kod pocztowy 15-370).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: sprzęt informatyczny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Komputer PC -9 kpl. 2. Komputer przenośny z oprogramowaniem -6 kpl. 3. Monitor LCD 19 cali - 9 kpl. 4. Drukarka laserowa sieciowa -2 kpl. 5. Drukarka laserowa kolorowa - 3 kpl. 6. Drukarka laserowa osobista mono duplex - 7 kpl. 7. Drukarka laserowa osobista mono - 5 kpl..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.11.00-8, 30.21.33.00-8, 30.23.12.50-4, 30.23.32.31-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: sprzęt informatyczny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Monitor LCD 19 cali -15 kpl. 2. Drukarka laserowa sieciowa -1 kpl. 3. Drukarka laserowa kolorowa -3 kpl. 4. Drukarka laserowa osobista mono duplex - 11 kpl. 5. Drukarka laserowa osobista mono -60 kpl..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.12.50-4, 30.23.32.31-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Wymiana dwóch kabin windowych wraz z niezbędnymi pracami remontowymi w budynkach Wydziału Nauk o Edukacji i Wydziału Prawa
- Remont, naprawa, konserwacja, itp. infrastruktury drogowej - nawierzchnie, elementy korpusu drogi itp. na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA O. Białystok w 2025 - 2028 3 części
- Dostawa oprogramowania systemowego do POZ
- Dostawa dwóch samochodów specjalnych typu bus z zabudową biurową oraz wyposażeniem
- Dostawa systemu minipłytek do zakotwień całkowitych szczęki i żuchwy oraz materiałów do odbudowy tkanki kostnej
- Budowa schodów zewnętrznych z platformą dla osób niepełnosprawnych do budynku niemieszkalnego wraz z przebudową i zagospodarowaniem terenu na działce przy ul. Dojlidy Górne.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach Projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa urządzeń komputerowych do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY
- Sprzedaż i dostawa komputerów oraz urządzenia mobilnego jako doposażenie bazy dydaktycznej w celu podniesienia jakości edukacji w I Liceum Ogólnokształcącym w Rzeszowie
- ,,Doposażenie bazy dydaktycznej szkół w ramach projektu: Edukacja dla przyszłości uczniów gminy Jarocin"
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji" - z podziałem na V części
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.