Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-10
Tomaszów Mazowiecki: Szkolenie grupowe dla osób bezrobotnych w zakresie: Kurs komputerowy AutoCAD - projektowanie 2D, 3D
Numer ogłoszenia: 91681 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Konstytucji 3 Maja 46, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 044 7246282, faks 044 7242675.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.puptomaszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenie grupowe dla osób bezrobotnych w zakresie: Kurs komputerowy AutoCAD - projektowanie 2D, 3D .
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia grupowego szkolenia dla 15 osób bezrobotnych: Kurs komputerowy AutoCAD - projektowanie 2D, 3D.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.32.00 - Kursy komputerowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki:
1. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.:
- posiadają wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych wydawany przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r.w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych Dz.U. Nr 236 poz. 2365),
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.:
- wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w którym wykonali należycie co najmniej 2 usługi szkoleniowe dla minimum 10 osób każda, w zakresie jakiego dotyczy składana oferta z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (załącznik nr 8 do SIWZ);
- wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca (załącznik nr 7 do SIWZ) oraz opisu miejsca realizacji zajęć i w sposób szczegółowy opisu wyposażenia poszczególnych sal, w których prowadzone będą zajęcia dydaktyczne i praktyczne (załącznik nr 5 do SIWZ);
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania w/w zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (kserokopia świadectwa lub dyplomu ukończenia szkoły oraz kserokopia dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Nie należy dołączać wszystkich dokumentów posiadanych przez poszczególnych wykładowców, które nie mają związku z przedmiotem zamówienia) - (załącznik nr 9 do SIWZ);
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
5. Wykonawca winien również przedstawić Zamawiającemu opis, w jaki sposób prowadzić będzie nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia oraz kto personalnie odpowiada za jego realizację - (załącznik nr 4 do SIWZ);
6. Wykonawca powinien przedstawić Zamawiającemu w jaki sposób zamierza sprawdzać efekty szkolenia - (załącznik nr 6 do SIWZ);
7. Wykonawca winien przedstawić wzór świadectwa /zaświadczenia/ ukończenia szkolenia - rodzaj dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunki. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: /spełnia - nie spełnia/. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny potwierdzające, że zakres działalności Wykonawcy odpowiada profilowi zamówienia.
2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.) - wg załącznika nr 2 do SIWZ.
4. Wypełniony /Formularz ofertowy/ - załącznik nr 1 do SIWZ.
5. Kserokopia wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych wydany przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych - Dz. U. z 2004 r. Nr 236, poz. 2365).
6. Program szkolenia zgodny z Rozdziałem III SIWZ będący integralną częścią umowy.
7. Preliminarz kursu - załącznik nr 3 do SIWZ.
8. Wzór dokumentu (wydawanego zaświadczenia) potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji zgodnego z opisem w Rozdziale III SIWZ.
9. Opis miejsca i sposobu wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z informacjami zawartymi w Rozdziale III SIWZ, należy wskazać dokładny adres obiektu, w którym będą odbywać się zajęcia.
10. Harmonogram szkolenia (z podziałem na dni tygodnia i godziny zajęć, ze wskazaniem rodzaju zajęć oraz nazwiskiem prowadzącego zajęcia) - załącznik nr 10 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług (np. ISO, akredytację, itp. lub inne równorzędne) - 20
- 3 - Zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puptomaszow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul. Konstytucji 3-go Maja 46 97-200 Tomaszów Mazowiecki pokój nr 17.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Konstytucji 3-go Maja 46 97-200 Tomaszów Mazowiecki pokój nr 15..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Usługi pocztowe związane z wysyłką korespondencji w okresie od dnia 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r. na potrzeby Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Mazowieckim
- Ochrona obiektów znajdujących się na terenie byłego Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego "Borki" w Swolszewicach Małych w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup samochodu dla Zarządu Dróg Powiatowych
- Zakup samochodu osobowego dla potrzeb Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Tomaszowie Mazowieckim Sp. z o.o.
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- Usługa kompleksowa sprzątania terenów zewnętrznych i zieleni wokół budynków przy ul. Topolowa - Niska -Akacjowa - Zagajnikowa.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.