To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-02
Ogłoszenie nr 91712 - 2017 z dnia 2017-06-02 r.
Wieluń: Zakup z dostawą do SPZOZ w Wieluniu endoprotez stawu biodrowego i stawu kolanowego oraz implantów ortopedycznych wraz z użyczeniem instrumentarium do ich implantacji
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 59429-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu, krajowy numer identyfikacyjny
31014300000, ul.
ul. Szpitalna
16,
98300
Wieluń, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
438 406 800, faks
438 406 801, e-mail
zp@szpital-wielun.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szpital.powiat.wielun.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.szpital.powiat.wielun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup z dostawą do SPZOZ w Wieluniu endoprotez stawu biodrowego i stawu kolanowego oraz implantów ortopedycznych wraz z użyczeniem instrumentarium do ich implantacji
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SPZOZ - OiZP/3/38/380-382 / 15 / 2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawą endoprotez stawu biodrowego i stawu kolanowego oraz implantów ortopedycznych wraz z użyczeniem instrumentarium do ich implantacji w ramach podmagazynu u Zamawiającego: SPZOZ w Wieluniu. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na poszczególne zamówienia, z których każde realizowane będzie poprzez dostawy częściowe przez cały okres obowiązywania umowy do wyczerpania kwoty umowy lub zamówionego przedmiotu zamówienia ( ZAMÓWIEŃ 21): Zamówienia 1 - 4: Endoprotezy bezcementowe stawu biodrowego; Zamówienia 5: Endoproteza stawu kolanowego cementowana dwukłykciowa; Zamówienia 6: Biodrowy stabilizator dynamiczny (DHS) do zespoleń bliższego końca kości udowej, kłykciowy stabilizator dynamiczny (DCS) do zespoleń dalszego końca kości udowej, śruby stabilizujące do płytek DHS i DCS, gwóźdź śródszpikowy blokowany do zespoleń złamań, gwóźdź typu GAMMA; Zamówienie nr 7: Gwoździe Endera, grotowkręty Schanza, drut plastyczny do wiązania odłamów kostnych w rolce, podkładki do śrub, wkręty samogwintujące, gwoździe Rusha, gwoździe Steinmanna, drut Kirschnera; Zamówienie nr 8: Płytki kątowo-stabilne anatomiczne do zespolenia złamań dalszej nasady kości promieniowej; Zamówienie nr 9: Płytki kątowo-stabilne anatomiczne do zespolenia złamań dalszego końca kości strzałkowej; Zamówienie nr 10: Płytki kątowo-stabilne anatomiczne do zespolenia złamań bliższej nasady kości piszczelowej od strony bocznej; Zamówienie nr 11: Płytki kątowo-stabilne anatomiczne do zespolenia złamań bliższej nasady kości piszczelowej od strony bocznej; Zamówienie nr 12 - 13: Płytki kątowo-stabilne proste/wygięte, z ograniczonym kontaktem dające kompresję odłamów; Zamówienie nr 13: Płytki kątowo-stabilne anatomiczne "hakowe" do zespolenia złamań dalszej części obojczyka lub/i przemieszczeń stawu barkowo-obojczykowego; Zamówienie nr 15: Płytki kątowo-stabilne anatomiczne do zespolenia złamań nasady bliższej kości ramiennej; Zamówienie nr 16 - 17: Płytki kątowo-stabilne anatomiczne do zespolenia złamań dalszej nasady kości piszczelowej od strony przyśrodkowej; Zamówienie nr 18: Płytki kątowo-stabilne anatomiczne do zespolenia złamań bliższej nasady kości łokciowej (wyrostek łokciowy); Zamówienie nr 19: Śruby typu Herberta kaniulowane do zespolenia złamań kości łódeczkowatej oraz złamań w obrębie kości stopy i ręki; Zamówienie nr 20: Płytki kątowo-stabilne do stabilizacji kości śródstopia po osteotomii w leczeniu palucha koślawego; Zamówienie nr 21: Elastyczne gwoździe tytanowe typu TEN. 3. Opis przedmiotu zamówienia - szczegółowy zakres, ilości zawiera - Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularze Cenowe Zamówień, ilości podane w Formularzach są ilościami szacunkowymi. 4. Oferowane wyroby medyczne muszą być dopuszczone do użytkowania w placówkach służby zdrowia na terenie RP i posiadać na potwierdzenie tego faktu odpowiednie wymagane prawem dokumenty: deklaracje zgodności i oznakowania znakiem CE lub wpis do rejestru wyrobów medycznych, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (t. j. Dz. U. z 2015, poz. 876 ze zmianami), a także wydanymi na podstawie niniejszej ustawy rozporządzeniami wykonawczymi. 5.Zamawiający nie wymaga dostarczenia próbek. 6. Zamawiający wymaga dostarczenia referencji dotyczących oferowanego przedmiotu zamówienia podpisanych przez lekarzy bezpośrednich użytkowników proponowanego przedmiotu zamówienia. 7. Zamawiający w przypadku wygranego przetargu przed zawarciem umowy może wymagać od Wykonawcy dostarczenia uwierzytelnionych kopii dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oferowanych wyrobów. 8. Wykonawca dostarcza endoprotezy na Trakt Operacyjny, co zostanie potwierdzone pisemnym protokołem odbioru przez osobę odpowiedzialną za prowadzenie podmagazynu endoprotez. 9. Wykonawca powierza Zamawiającemu endoprotezy w ilości i asortymencie określonym przez Zamawiającego. 10. Endoprotezy są własnością Wykonawcy do momentu zaimplantowania. 11. Zamawiający zobowiązuje się do niezwłocznego powiadomienia Wykonawcy o wykorzystaniu protez poprzez przesłanie po zaimplantowaniu wypełnionej karty ewidencyjnej. 12. Wykonawca zobowiązuje się do uzupełnienia asortymentu endoprotez po zaimplanotowaniu. Do momentu sprzedaży powierzone endoprotezy Zamawiający przechowuje w miejscu zabezpieczonym przed kradzieżą, zgodnie z obowiązującymi materiały medyczne zasadami. 13. Zaimplantowanie jest równoznaczne z dokonaniem sprzedaży endoprotezy Zamawiającemu przez Wykonawcę. 14. Implanty będą dostarczane w ilościach i asortymencie zgodnie z zamówieniami częściowymi Zamawiającego. 15. Koszty dostawy przesyłką poleconą pokrywa Wykonawca. 16. Zamawiający nie przewiduje wprowadzania zmian do opisu przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia został jednoznacznie określony przez Zamawiającego zgodnie z przepisami ustawy PZP i w oparciu o własne potrzeby. Wszystkie pozycje niezbędne są Zamawiającemu do przeprowadzenia zakontraktowanych z NFZ procedur medycznych. 17. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać minimum 12 miesięczny termin ważności licząc od dnia dostawy. 18. Oznakowanie dostarczonych wyrobów, ulotki informacyjne, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim, możliwe jest dołączenie tłumaczenia etykiet, instrukcji i ulotek na język polski. 19. Do oferty należy dołączyć strony katalogowe informujące o parametrach zaoferowanego przedmiotu zamówienia, co pozwoli na ocenę zgodności zaproponowanego asortymentu z zapisami SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
33141750-2
Dodatkowe kody CPV:
33183100-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zamówienie nr 1- Endoproteza bezcementowa stawu biodrowego |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT154776.27 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 164440.80 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zamówienie nr 2- Endoproteza bezcementowa stawu |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT169424.25 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 182250.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Zamówienie nr 3- Endoproteza bezcementowa stawu |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT71889.57 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 76482.36 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Zamówienie nr 4- Endoproteza bezcementowa stawu |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT83116.65 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 88614.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Zamówienie nr 5- Endoproteza bezcementowa stawu |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu złożono tylko jedna ważną ofertę: Johnson & Johnson Poland Spółka z o. o., 02-135 Warszawa, ul. Iłżecka 24 Cena oferty brutto: 182.250,00 zł Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto: 140.184,00 zł, w związku z powyższym cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia o kwotę: 52.952,40 zł. Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie Zamówienia nr 5, w związku z czym unieważnia przedmiotowe postępowanie. Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust.1 pkt. 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT131487.40 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Zamówienie nr 6 - Biodrowy stabilizator dynamiczny (DHS) do zespoleń bliższego końca kości udowej, kłykciowy stabilizator dynamiczny (DCS) do zespoleń dalszego końca kości udowej, śruby stabilizujące do płytek DHS i DCS,gwóźdź szpikowy blokowany |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT53339.52 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 57645.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: Zamówienie nr 7 - Gwoździe Endera, grotowkręty Schanza, drut plastyczny do wiązania odłamów kostnych w rolce, podkładki do śrub, wkręty samogwintujące, gwoździe Rusha, gwoździe Steinmanna, drut Kirschnera |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT10541.28 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 17156.88 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 8 | NAZWA: Zamówienie nr 8 - Płytki kątowo-stabilne anatomiczne do zespolenia złamań dalszej nasady kości promieniowej |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4897.86 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 5232.60 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 9 | NAZWA: Zamówienie nr 9 - Płytki kątowo-stabilne anatomiczne do zespolenia złamań dalszego końca kości strzałkowej |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT14799.93 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 15843.60 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 10 | NAZWA: Zamówienie nr 10 - Płytki kątowo-stabilne anatomiczne do zespolenia złamań bliższej nasady kości piszczelowej od strony bocznej |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT10818.84 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 10692.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 11 | NAZWA: Zamówienie nr 11 - Płytki kątowo-stabilne anatomiczne do zespolenia złamań dalszej nasady kości udowej |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT6493.33 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 6966.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 12 | NAZWA: Zamówienie nr 12 - Płytki kątowo-stabilne proste/wygięte, z ograniczonym kontaktem dające kompresję odłamów - średnica wkrętów blokowanych 5.0 mm |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4447.07 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4795.20 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 13 | NAZWA: Zamówienie nr 13 - Płytki kątowo-stabilne proste, z ograniczonym kontaktem dające kompresję odłamów średnica wkrętów blokowanych 3.5 mm |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4011.48 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4320.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 14 | NAZWA: Zamówienie nr 14 - Płytki kątowo-stabilne anatomiczne "hakowe" do zespolenia złamań dalszej części obojczyka lub/i przemieszczeń stawu barkowo-obojczykowego |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2414.99 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2592.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 15 | NAZWA: Zamówienie nr 15 - Płytki kątowo-stabilne anatomiczne do zespolenia złamań nasady bliższej kości ramiennej |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2621.64 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2820.60 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 16 | NAZWA: Zamówienie nr 16 - Płytki kątowo-stabilne anatomiczne do zespolenia złamań dalszej nasady kości piszczelowej od strony przyśrodkowej- średnica wkrętów blokowanych 3.5 mm |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3727.84 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4017.60 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 17 | NAZWA: Zamówienie nr 17 - Płytki kątowo-stabilne anatomiczne do zespolenia złamań bliższej nasady kości piszczelowej od strony przyśrodkowej- średnica wkrętów blokowanych 5.0 / 4,5 mm |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3180.82 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3434.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 18 | NAZWA: Zamówienie nr 18 - Płytki kątowo-stabilne anatomiczne do zespolenia złamań bliższej nasady kości łokciowej (wyrostek łokciowy) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT8164.78 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 8748.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 19 | NAZWA: Zamówienie nr 19 - Śruby typu Herberta kaniulowane do zespolenia złamań kości łódeczkowatej oraz złamań w obrębie kości stopy i ręki |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT324.16 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 345.60 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 20 | NAZWA: Zamówienie nr 20 - Płytki kątowo-stabilne do stabilizacji kości śródstopia po osteotomii w leczeniu palucha koślawego |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2309.64 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2473.20 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 21 | NAZWA: Zamówienie nr 21 -Elastyczne gwoździe tytanowe typu TEN |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT12061.79 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 8316.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 tj. inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11
- Zakup busa 9-osobowego (w tym kierowca) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z możliwością montażu wózka inwalidzkiego dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Gromadzicach
więcej: przetargi w Wieluniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.