eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MorawicaBudowa i przebudowa oświetlenia ulicznego - etap II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-15

Morawica: Budowa i przebudowa oświetlenia ulicznego - etap II
Numer ogłoszenia: 91718 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Morawicy/Gmina Morawica , ul. Spacerowa 7, 26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3114691.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.eobip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa i przebudowa oświetlenia ulicznego - etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami i wszelkimi zapewnieniami dla zadania: Budowa i przebudowa oświetlenia ulicznego - etap II Opracowanie obejmuje wykonanie projektów oświetlenia dla następujących zadań: 1. Bilcza, ul. Poziomkowa, Agrestowa, Żurawinowa, Jeżynowa, Bażantowa i Borówkowa Linia oświetleniowa kablowa - mb 2560 Skrzynka ster. - pomiarowa - szt. 1 2. Morawica, ul. Szkolna Linia oświetleniowa kablowa - mb 180 Skrzynka ster. - pomiarowa - szt. 1 3. Wola Morawicka, ul. Wspólna i Rzeczna Linia oświetleniowa napowietrzna - mb 680 Skrzynka ster. - pomiarowa - szt. 1 4. Brzeziny, ul. Wrzosowa Linia oświetleniowa kablowa - mb 60 Linia oświetleniowa napowietrzna - mb 190 Podwieszenie przewodu na istn. linii - mb 320 5. Brzeziny, ul. Przemysłowa Linia oświetleniowa napowietrzna - mb 160 Podwieszenie przewodu na istn. linii - mb 70 6. Brzeziny, ul. Błękitna Linia oświetleniowa napowietrzna - mb 195 Linia oświetleniowa kablowa - mb 80 Wymiana przewodu oświetleniowego - mb 175 Skrzynka ster. - pomiarowa - szt. 1 7. Brzeziny, ul. Szkolna Linia oświetleniowa napowietrzna - mb 280 Skrzynka ster. - pomiarowa - szt. 1 8. Piaseczna Górka, ul. Sportowa Linia oświetleniowa kablowa - mb 150 Skrzynka ster.- pomiarowa - szt. 1 9. Brudzów, ul. Południowa Linia oświetleniowa kablowa - mb 190 Skrzynka ster. - pomiarowa - szt. 1 10. Obice, skrzyżowanie ulic Kwiatowej i Leśnej Linia oświetleniowa napowietrzna - mb 110 11. Radomice, Stara Wieś Linia oświetleniowa kablowa - mb 130 Podwieszenie przewodu na istn. linii - mb 160 12. Lisów Wygwizdów Linia oświetleniowa napowietrzna - mb 10 Skrzynka strer. - pomiarowa - szt. 1 13. Bilcza ul. Żeromskiego Linia oświetleniowa napowietrzna - mb 130 Szczegółowy zakres robót określają załączniki nr 1/1do 1/13 do SIWZ warunki techniczne do projektowania i poglądowe mapy sytuacyjne. 2. Zakres przedmiotu umowy obejmuje wykonanie w szczególności: 1) Projektów budowlanych i wykonawczych obejmujących również opracowanie map do celów projektowych w zakresie niezbędnym do opracowania dokumentacji na w/w zadania (1-13), wykaz stron postępowania z podaniem adresów zamieszkania, uzyskanie zgód właścicieli działek Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do 1) uzyskania w imieniu Zamawiającego od zarządcy dróg, akceptacji trasy inwestycji, 2) dokonania w imieniu Zamawiającego uzgodnień, opinii i pozwoleń wynikających z wydanych decyzji oraz przepisów szczególnych, 3) sporządzenia informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia o ile zachodzi taka konieczność, 4) przygotowania inwentaryzacji zieleni kolidującej z trasą inwestycji, 5) uzyskania wszelkich niezbędnych opinii, zezwoleń i zgód właścicieli działek prywatnych oraz uzgodnienie dokumentacji w ZUDP Starostwa Powiatowego i PGE Dystrybucja S.A Oddział Skarżysko Kamienna Rejon Energetyczny Kielce. Koszt uzyskania wszelkich opinii, zezwoleń i uzgodnień, których dotyczy przedmiot zamówienia ponosi Wykonawca. 6) przygotowania kompletnych wniosków o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenie 7) innych prac niezbędnych do kompleksowego wykonania całości zadania. 3. Rozwiązania projektowe oraz dobór materiałów i urządzeń wymaga uzgodnienia i uzyskania akceptacji Zamawiającego. Wykonawca projektu odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z normami i wytycznymi, nowoczesność i ekonomiczność zastosowanych rozwiązań technicznych i organizacyjnych. 4. Zakres ilościowy opracowań obejmuje: - Projekty budowlane do pozwoleń na budowę - po 5 egz., - Projekty budowlane do zgłoszeń - po 3 egz Całość dokumentacji projektowej należy załączyć również na nośniku elektronicznym na płytce CD (w formacie PDF oraz w wersji umożliwiającej jego przetwarzanie, np. dwg, doc). Pliki muszą być zoptymalizowane pod względem rozmiaru. Jakość zeskanowanych lub wygenerowanych dokumentów, rysunków technicznych, zdjęć powinna umożliwić odczytanie wszystkich detali i cech oraz powinna nie przekraczać rzeczywistej rozdzielczości biurowych urządzeń do wyświetlania i powielania danych. Forma pisemna musi być tożsama z formą cyfrową dokumentacji projektowej. 5. Przewiduje się możliwość ograniczenia zamówienia w odniesieniu do poszczególnych zadań (1-13) o ile w toku wykonywania umowy okaże się, że z przyczyn obiektywnych niezależnych od stron, dokumentacja w odniesieniu do tego zadania nie może być wykonana. O przypadkach uzasadniających Wykonawca zawiadomi Zamawiającego na piśmie z podaniem uzasadnienia i dowodami potwierdzającymi ten stan rzeczy. Zamawiający po dokonaniu analizy zaistniałego przypadku podejmie rozstrzygnięcie o ograniczeniu zakresu przedmiotowego umowy przedstawiając odpowiedź na piśmie. W przypadku ograniczenia przedmiotu umowy sporządza się aneks do umowy..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 20% wartości usług będących przedmiotem zamówienia, które wykraczają poza opis przedmiotu zamówienia i polegają na powtórzeniu tego samego rodzaju usług, które są przedmiotem zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.31.00 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 2000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnieniu warunków udziału zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnieniu warunków udziału zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdzi spełnienie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że - dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia w specjalności projektowanie w zakresie sieci oraz instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnieniu warunków udziału zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnieniu warunków udziału zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku, gdy wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadzie art. 26 ust.2b ustawy PZP jest zobowiązany złożyć : - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia , - dokumentów dotyczących w szczególności: -zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, -sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, -charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, -zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin realizacji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy jest dopuszczalna w przypadku wyszczególnionym we wzorze umowy w par.5 ust.4 Zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia po stwierdzeniu jednej z okoliczności wskazanych w par.5 ust.4 będzie uzasadniała zawarcie aneksu do umowy. 2. Zmiana zakresu świadczenia jest możliwa w przypadku określonym w par.2 ust4 wzoru umowy. 3.Zmiana wynagrodzenia jest możliwa na zasadach określonych w par.4 ust.2. 4.Zmiany w.w będą uzasadniały zawarcie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.morawica.eobip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Morawicy, ul. Spacerowa 7, 26-026 Morawica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Morawicy, ul. Spacerowa 7, 26-026 Morawica, pokój 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.