Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-15
Morawica: Budowa i przebudowa oświetlenia ulicznego - etap II
Numer ogłoszenia: 91718 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Morawicy/Gmina Morawica , ul. Spacerowa 7, 26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3114691.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.eobip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa i przebudowa oświetlenia ulicznego - etap II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami i wszelkimi zapewnieniami dla zadania: Budowa i przebudowa oświetlenia ulicznego - etap II Opracowanie obejmuje wykonanie projektów oświetlenia dla następujących zadań: 1. Bilcza, ul. Poziomkowa, Agrestowa, Żurawinowa, Jeżynowa, Bażantowa i Borówkowa Linia oświetleniowa kablowa - mb 2560 Skrzynka ster. - pomiarowa - szt. 1 2. Morawica, ul. Szkolna Linia oświetleniowa kablowa - mb 180 Skrzynka ster. - pomiarowa - szt. 1 3. Wola Morawicka, ul. Wspólna i Rzeczna Linia oświetleniowa napowietrzna - mb 680 Skrzynka ster. - pomiarowa - szt. 1 4. Brzeziny, ul. Wrzosowa Linia oświetleniowa kablowa - mb 60 Linia oświetleniowa napowietrzna - mb 190 Podwieszenie przewodu na istn. linii - mb 320 5. Brzeziny, ul. Przemysłowa Linia oświetleniowa napowietrzna - mb 160 Podwieszenie przewodu na istn. linii - mb 70 6. Brzeziny, ul. Błękitna Linia oświetleniowa napowietrzna - mb 195 Linia oświetleniowa kablowa - mb 80 Wymiana przewodu oświetleniowego - mb 175 Skrzynka ster. - pomiarowa - szt. 1 7. Brzeziny, ul. Szkolna Linia oświetleniowa napowietrzna - mb 280 Skrzynka ster. - pomiarowa - szt. 1 8. Piaseczna Górka, ul. Sportowa Linia oświetleniowa kablowa - mb 150 Skrzynka ster.- pomiarowa - szt. 1 9. Brudzów, ul. Południowa Linia oświetleniowa kablowa - mb 190 Skrzynka ster. - pomiarowa - szt. 1 10. Obice, skrzyżowanie ulic Kwiatowej i Leśnej Linia oświetleniowa napowietrzna - mb 110 11. Radomice, Stara Wieś Linia oświetleniowa kablowa - mb 130 Podwieszenie przewodu na istn. linii - mb 160 12. Lisów Wygwizdów Linia oświetleniowa napowietrzna - mb 10 Skrzynka strer. - pomiarowa - szt. 1 13. Bilcza ul. Żeromskiego Linia oświetleniowa napowietrzna - mb 130 Szczegółowy zakres robót określają załączniki nr 1/1do 1/13 do SIWZ warunki techniczne do projektowania i poglądowe mapy sytuacyjne. 2. Zakres przedmiotu umowy obejmuje wykonanie w szczególności: 1) Projektów budowlanych i wykonawczych obejmujących również opracowanie map do celów projektowych w zakresie niezbędnym do opracowania dokumentacji na w/w zadania (1-13), wykaz stron postępowania z podaniem adresów zamieszkania, uzyskanie zgód właścicieli działek Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do 1) uzyskania w imieniu Zamawiającego od zarządcy dróg, akceptacji trasy inwestycji, 2) dokonania w imieniu Zamawiającego uzgodnień, opinii i pozwoleń wynikających z wydanych decyzji oraz przepisów szczególnych, 3) sporządzenia informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia o ile zachodzi taka konieczność, 4) przygotowania inwentaryzacji zieleni kolidującej z trasą inwestycji, 5) uzyskania wszelkich niezbędnych opinii, zezwoleń i zgód właścicieli działek prywatnych oraz uzgodnienie dokumentacji w ZUDP Starostwa Powiatowego i PGE Dystrybucja S.A Oddział Skarżysko Kamienna Rejon Energetyczny Kielce. Koszt uzyskania wszelkich opinii, zezwoleń i uzgodnień, których dotyczy przedmiot zamówienia ponosi Wykonawca. 6) przygotowania kompletnych wniosków o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenie 7) innych prac niezbędnych do kompleksowego wykonania całości zadania. 3. Rozwiązania projektowe oraz dobór materiałów i urządzeń wymaga uzgodnienia i uzyskania akceptacji Zamawiającego. Wykonawca projektu odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z normami i wytycznymi, nowoczesność i ekonomiczność zastosowanych rozwiązań technicznych i organizacyjnych. 4. Zakres ilościowy opracowań obejmuje: - Projekty budowlane do pozwoleń na budowę - po 5 egz., - Projekty budowlane do zgłoszeń - po 3 egz Całość dokumentacji projektowej należy załączyć również na nośniku elektronicznym na płytce CD (w formacie PDF oraz w wersji umożliwiającej jego przetwarzanie, np. dwg, doc). Pliki muszą być zoptymalizowane pod względem rozmiaru. Jakość zeskanowanych lub wygenerowanych dokumentów, rysunków technicznych, zdjęć powinna umożliwić odczytanie wszystkich detali i cech oraz powinna nie przekraczać rzeczywistej rozdzielczości biurowych urządzeń do wyświetlania i powielania danych. Forma pisemna musi być tożsama z formą cyfrową dokumentacji projektowej. 5. Przewiduje się możliwość ograniczenia zamówienia w odniesieniu do poszczególnych zadań (1-13) o ile w toku wykonywania umowy okaże się, że z przyczyn obiektywnych niezależnych od stron, dokumentacja w odniesieniu do tego zadania nie może być wykonana. O przypadkach uzasadniających Wykonawca zawiadomi Zamawiającego na piśmie z podaniem uzasadnienia i dowodami potwierdzającymi ten stan rzeczy. Zamawiający po dokonaniu analizy zaistniałego przypadku podejmie rozstrzygnięcie o ograniczeniu zakresu przedmiotowego umowy przedstawiając odpowiedź na piśmie. W przypadku ograniczenia przedmiotu umowy sporządza się aneks do umowy..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 20% wartości usług będących przedmiotem zamówienia, które wykraczają poza opis przedmiotu zamówienia i polegają na powtórzeniu tego samego rodzaju usług, które są przedmiotem zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.31.00 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 2000,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdzi spełnienie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że - dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia w specjalności projektowanie w zakresie sieci oraz instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku, gdy wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadzie art. 26 ust.2b ustawy PZP jest zobowiązany złożyć : - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia , - dokumentów dotyczących w szczególności: -zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, -sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, -charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, -zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - termin realizacji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy jest dopuszczalna w przypadku wyszczególnionym we wzorze umowy w par.5 ust.4 Zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia po stwierdzeniu jednej z okoliczności wskazanych w par.5 ust.4 będzie uzasadniała zawarcie aneksu do umowy. 2. Zmiana zakresu świadczenia jest możliwa w przypadku określonym w par.2 ust4 wzoru umowy. 3.Zmiana wynagrodzenia jest możliwa na zasadach określonych w par.4 ust.2. 4.Zmiany w.w będą uzasadniały zawarcie aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.morawica.eobip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Morawicy, ul. Spacerowa 7, 26-026 Morawica.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Morawicy, ul. Spacerowa 7, 26-026 Morawica, pokój 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI MORAWICA
- Zakup kontenerów dla potrzeb zaplecza sanitarno - szatniowego kompleksu boisk sportowych w Bilczy - etap 2024
- Świadczenie usługi cateringu - przygotowanie i dostarczenie całodniowego wyżywienia dla 20 Mieszkańców SCOM w Brudzowie w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku.
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Morawica
- Kompleksowe ubezpieczenie Świętokrzyskiego Centrum Psychiatrii w Morawicy
więcej: przetargi MORAWICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Modernizacja amfiteatru i aranżacja terenu sąsiadującego na cele kultury otwartej
więcej: Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.