Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-23
Żyrardów: dostawa nici chirurgicznych i siatek polipropylenowych
Numer ogłoszenia: 91734 - 2012; data zamieszczenia: 23.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Centrum Zdrowia Mazowsza Zachodniego" Sp. z o.o. , ul. Limanowskiego 30, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie, tel. 46 855 20 11-19, faks 46 855 35 27.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czmz.szpitalzyrardow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa nici chirurgicznych i siatek polipropylenowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa nici chirurgicznych i siatek polipropylenowych według załącznika nr 2 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.10.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Jakość - 50
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy: 1) w zakresie wynagrodzenia z z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia lub, jeżeli zmiany te są korzystne dla zamawiającego, a w szczególności gdy wykonawca zaproponuje upusty 2) w przypadku zmiany danych podmiotowych wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.) 3) w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT możliwa jest zmiana cen proporcjonalnie do zmiany stawki VAT, tak w przypadku podwyżki jak i obniżki. Zmiana cen wymaga udokumentowania przez wykonawcę i każdorazowo wyrażonej zgody przez zamawiającego w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności. Wartość umowy zmienia się odpowiednio
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czmz.szpitalzyrardow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Zdrowia Mazowsza Zachodniego sp. z o.o.
ul. Limanowskiego 30
96-300 Żyrardów budynek administracji pokój nr 22.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Centrum Zdrowia Mazowsza Zachodniego sp. z o.o. ul. Limanowskiego 30 96-300 Żyrardów budynek administracji kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Monofilament syntetyczny wchłanialny do 56 dni, okres podtrzymywania 10 dni, zbudowany z glikolu, kaprolaktanu, węglanu trimetylenu oraz laktydu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis w załączniku nr do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. jakość - 50
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Monofilament syntetyczny długowchłanialny 180-210 dni, okres podtrzymywania 6-8 tygodni zbudowany z kopolimeru kwasu glikolowego i węglanu trójmetylenu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis w załączniku nr do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Jakość - 50
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szew syntetyczny niewchłanialny, pleciony, poliestrowy, powlekany, każde włókno osobno i dodatkowo całość powleczona silikonem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis w załączniku nr do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Jakość - 50
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: szew do skóry niewchłanialny, monofilament poliamidowy wykonany z gługołańcuch. polimerów alifatycznych (nylon).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis w załączniku nr do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Jakość - 50
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Szew syntetyczny, wchłanialny 56-70 dni, powlekany, pleciony podtrzymujący 4 tygodnie szew syntetyczny dwuskładnikowy złożony z glikolidu i laktydu, powlekany mieszaniną kopolimeru kaprolaktonu/ glikolidu i laktydu stearylowo-wapniowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis w załączniku nr do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Jakość - 50
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Szew syntetyczny niewchłanialny, powlekany silikonem, pleciony, poliamidowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis w załączniku nr do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Jakość - 50
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Szew polipropylenowy z dodatkiem polietylenu, monofilament, niewchłanialny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis w załączniku nr do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Jakość - 50
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Siatka chirurgiczna polipropylenowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis w załączniku nr do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Jakość - 50
INNE PRZETARGI Z ŻYRARDOWA
- Opieka weterynaryjna w Schronisku dla bezdomnych zwierząt w Żyrardowie im. psa Kazana w 2025 roku.
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych
więcej: przetargi w Żyrardowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków jednorazowego użytku
- Dostawy staplerów chirurgicznych oraz śrub kaniulowanych stalowych ujęte w dwóch zadaniach
- Dostawy sukcesywne systemu elastycznego szczeliwa do uszczelniania do zastosowania w neurochirurgii
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku
- Sukcesywna dostawa drobnego jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego
- Dostawa materiałów opatrunkowych.
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.