eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PawłówWykonanie projektu budowlanego remizy Ochotniczej Straży Pożarnej wraz z Ośrodkiem Zdrowia w miejscowości Kałków gm. Pawłów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-05

Pawłów: Wykonanie projektu budowlanego remizy Ochotniczej Straży Pożarnej wraz z Ośrodkiem Zdrowia w miejscowości Kałków gm. Pawłów
Numer ogłoszenia: 91756 - 2008; data zamieszczenia: 05.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pawłów, Pawłów 56a, 27-225 Pawłów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2721670, fax 041 2721679.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-pawlow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlanego remizy Ochotniczej Straży Pożarnej wraz z Ośrodkiem Zdrowia w miejscowości Kałków gm. Pawłów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Lokalizacja - Kałków Gm Pawłów- działka nr 174/1 2.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe opracowanie dokumentacji budowlanej które umożliwi uzyskanie w wyniku budowy budynku składającego się z części: część I - Remiza Osp składająca się z: a. boksu garażowego na wóz strażacki b. węzła sanitarnego dla tej funkcji budynku c. pomieszczenia socjalnego d. magazyny na sprzęt strażacki część II - Ośrodek Zdrowia w Kałkowie składający się z: a. gabinetu lekarskiego b. gabinetu stomatologicznego c. poczekalni d. węzła sanitarnego Przewidywana kubatura budynku - 1000,00 m3. 3.Przedmiot zamówienia obejmował będzie uzyskanie w imieniu zamawiającego decyzji w sprawie pozwolenia na budowę. 4.Projekt budowlany powinien być wykonany w 4 egzemplarzach. Projekt budowlany należy opracować na aktualnych mapach sytuacyjno-wysokościowych. Opracowanie map na potrzeby projektu stanowić będzie obowiązek wykonawcy i wchodzi w zakres niniejszego zamówienia. 5. Ponadto projekt budowlany powinien być opracowany: a. zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie ( Dz.U.nr.75, poz. 690 z późniejszymi zmianami) b. zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006r w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz.U.nr.213, poz. 1568) c. zgodnie z Prawem Budowlanym i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz. U. Nr120 poz. 1133) 6. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. 7. Przedmiot za mówienia obejmuje wykonanie kosztorysu inwestorskiego. Kosztorys inwestorski w jednym egzemplarzu opracować na podstawie rozporządzenia ministra infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. (Dz.U. nr 130.poz. 1389) 8. Opracowany projekt budowlany winien zawierać komplet uzgodnień niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę. 9. Koncepcję rozwiązań projektowych należy przedstawić do akceptacji w Urzędzie Gminy w Pawłowie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga składania wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp, 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp, 3. posiadają doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadań polegające na wykonywaniu projektów budynków użyteczności publicznej. 4. posiadają uprawnienia budowlane do wykonywania projektów stanowiących przedmiot niniejszego postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp wg wzoru określonego w załączniku do niniejszej siwz, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwóch zadań polegających na wykonywaniu projektów budynków użyteczności publicznej wg wzoru określonego w załączniku do niniejszej siwz wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-pawlow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Pawłowie 27-225 Pawłów Pawłow 56a.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Pawłowie 27-225 Pawłów Pawłow 56a pokój nr 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.